بازدید 21572

آقای مشاور بهتر است به جای عصبانیت، دلیل کنار گذاشتن «طیب نیا» را توضیح دهد!

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور، در مطلبی که در توئیر نگاشته، از پویشی یا کمپینی فرمایشی به نام پشیمانی از روحانی نام برده است؛ کمپینی که به اعتقاد او، پویشی است که به فرمان فردی یا افرادی تشکیل شده است؛ فردی یا افرادی که بر اساس نوشته آشنا، یا مقامات دولت قبلی هستند و یا در یک حالت کلی همه اصولگرایان حامی احمدی نژاد.
کد خبر: ۷۵۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 16 December 2017

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور، در مطلبی که در توئیر نگاشته، از پویشی یا کمپینی فرمایشی به نام پشیمانی از روحانی نام برده است؛ کمپینی که به اعتقاد او، پویشی است که به فرمان فردی یا افرادی تشکیل شده است؛ فردی یا افرادی که بر اساس نوشته آشنا، یا مقامات دولت قبلی هستند و یا در یک حالت کلی همه اصولگرایان حامی احمدی نژاد.

به گزارش «تابناک»؛ آقای مشاور در این مطلب چنین ادعا کرده است:«پویش پشیمانی با پشتیبانی کسانی شکل گرفت که باید در مورد کارهای کرده و نکرده خود پاسخگو باشند. آنها ثروت و سعادت ملت را به تاراج دادند. چه سدهایی ساختند که پشتش آبی نیست، چه فرودگاه هایی ساختند و پروازی به آنجا نیست. به دست هر نماینده یک مجوز پالایشگاه و پتروشیمی به اسم خصوصی سازی؛ پتروشیمی را به وزارت رفاه، پالایشگاه را به وزارت دفاع، روغن کشی را به بنیاد شهید، نیروگاه سازی را به آستان قدس، مخابرات را به سپاه و ستاد پیمانکاری را به قرارگاه خاتم‎الانبیا.» کدهایی که آقای مشاور داده است بیشتر البته به احمدی نژادی ها و در مرحله بعد به همه اصولگرایان حامی او، دلالت می کند؛ اما دو نکته درباره مطلب،حسام الدین آشنا حائز اهمیت است؛

نخست اینکه دولت احمدی نژاد در واگذاری ها به جای خصوصی سازی، گاهی خودمانی سازی کرد و گاهی هم برای جبران سیاست های نادرست، بنگاه های بزرگ را به صورت کارشناسی نشده واگذار کرد، حرف درستی است؛ اما مگر در همین دولت همین روحیه حاکم نیست. مردم فراموش نکرده اند که علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت اول روحانی در در مقابل سیاست دولت کنونی،برای واگذاری ها به شکل دولت احمدی نژاد، ایستادگی جانانه ای کرد و زمانی که فشارها بر او فزونی گرفت، لب به سخن گشود و گفت که: جاهایی در حدی ایستادیم که اگر قرار باشد شرکت‌ها برای رد دین و یا تهاتر واگذار شود، ترجیح می‌دهم، وزیر نباشم تا به دست من این کار انجام نشود و این افتضاح به نام من نباشد..والله در این دو ساله نفس من را بریدند که این شرکت را نفروش تا ساختار را اصلاح کنیم، زیر فشارها برخی شرکت‌ها از فهرست واگذاری درآوردیم، اما اتفاقی نیفتاد. بعد می‌گویند پول بدهیم تا اصلاح ساختار کنیم، اگر دولت پول داشت خودش این کار را انجام می‌داد».

طیب نیایی که در مقابل واگذاری شرکت ها به سازمان هایی چون تأمین اجتماعی و ... ایستادگی می کرد، به دنبال واگذاری های شفاف بود و به نماینده های مجلسی که خواهان امتیازگیری بودند، اعتنایی نمی کرد، تا جایی که رکورددار کارت زرد از مجلس شد؛ اما چون عملکرد مثبتی داشت، یارای استیضاحش را نداشتند، سرنوشتش را همه دیدند؛ ابتدا ترکان را به برنامه ای تلویزیونی فرستادند و خلاف واقع گفتند که طیب نیا مشکل قلبی دارد تا مقدمات کنار گذاشتنش را فراهم کنند! مطلبی خلاف واقع که البته همان زمان، توسط طیب نیا تکذیب شد.

دفاع حسام الدین آشنا و هر دولتمردی در دفاع از دولت و رئیس جمهور،قابل فهم و درک است؛ اینکه او مدعی است مردم پشیمان نشده اند، گزاره ای است که قابل صدق و کذب است؛اما نمی توان برای دفاع از دولت، همان کاری را که این دولت در حال انجامش هست (واگذاری به خاطر رد دیون و تهاتر) و نفس وزیر خودش را بریده است و سرانجام او را به خاطر مقاومت در برابر چنین سیاست های غلط دولت، کنار گذاشته اند، ایراد دولت قبلتر دانست!

دوم: آقای مشاور فرض گیرد، پویش پشیمانی از روحانی، به فرمان احمدی نژادی ها شکل گرفته و باز هم فرض بگیرد که هیچ کس از طرفداران به صورت واقعی پشیمان نیست و حتی برخی از مخالفان روحانی در زمان انتخابات خود را سرزنش می کنند که چرا به او رأی نداده اند؛ اما آیا همه این فرض های خوب، وضعیتی را تغییر می دهد؟ با این فرض ها همه نارضایتی ها از عملکرد دولت، از بین می رود!

بحث این نیست دولت ناکارآمد یا ورشکسته است، بلکه بحث این است که اگر مشاوران دولت، صدای اعتراضاتی را شنیدند، چه از زبان منتقدان یا حتی طرفداران، به سرعت آنان را منکوب و محکوم نکنند، اگر سخن و استدلال قابل عرضه ای دارند ـ به جز حمله به دولت قبل و احمدی نژاد ـ آنها را با مردم و طرفداران در میان بگذارند! اما چشمان خود را بر مشکلات نبندند و مشاوره صحیح به رئیس جمهور بدهند. راحت ترین کار یک مشاور این است که خیال یک مسئول را با یکی دو جمله راحت کند که هیچ مشکلی وجود ندارد؛ البته این تا زمانی کارآیی دارد که به مرحله ای نرسد که آن مسئول ناچار باشد، بگوید صدای شما مردم را شنیدم؛ اما چه دیر!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۵۹
نه عزیزم مردم دیگه گول این حرفا را نمی خورند برید یه فکر دیگه بکنید حسابی گند زدید با این راهکارهای سال 97
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
خب الان بروند کی بیاید جای اینها؟ احمدی نژاد؟ رییسی؟ حداد عادل؟ قالیباف؟
فکر می کنید اگر اینها می آمدند الان مملکت گل و بلبل بود؟
تجربه سالهای متمادی گذشته برای پاسخ به این سئوال کافی نیست؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
بله
قالیباف مگه چی کم داشت از روحانی
کجا حرفی زد و عمل نکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
علی جان بحث کم داشتن و اینها نیست
بحث این است که هر کس بیاید داستان همین بوده و هست متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
نه صد درصد بلکه هزار درصد پشیمانم ! روحانی به هیچکدام از وعده هایش عمل نکرد وبعد از برگزاری انتخابات چهارساله دوم ماهیت واقعی خودرا نمایان کرد
حالا قدر طیب نیا رو مردم بهتر می‌فهمند الحق که در دوره اول سر افراز بود .
شما احیانا از همون مدیرای آویزون نیستید که جهانگیری میگفت؟
چرا پشیمان نباشیم وقتی که بخاطر بی تدبیری و بی کفایتی مدیران باید خسارت آن را اقشار مردم بدهند. میزان حق بیمه خدمات درمانی که از حقوق کسر میشود به میزان فاحشی افزایش یافته است تا بدهی هایشان به پزشکان را بدهند یا سطح خدمات فرق کرده است؟ این تنها یک مورد است.
دقیقا من دیروز به یکی از دوستان داشتم همینو می گفتم که علیرغم اون همه شوری که داشتیم چند ماه پیش برای رای آوری اعتدال، الان دقیقا همون کارهای زمان احمدی نژاد با شدت چند برابر در حال تکرار هست. اختلاس ها، نوسان نرخ ارز، دروغگوئی، فرافکنی، آقازاده ها، بودجه بی برنامه و از جیب مردم، کلا همه چیز سر جاش هست. درد این جا هست که اگر اصولگرایان هم بودن باز همین آش و کاسه بود. واقعا چه کار باید کرد؟
عزیزان عادت دارن هر صدای حق طلبی رو با یه انگی خاموش کنن..... نه جانم این صدای مردمه.....
اینو که همه یادشونه...... زیاد دور نیست....همین چند ماه قبل قبل از انتخابات.....

بدون شرح واقعی!!
((((( آن چنان رونق اقتصادی ایجاد بکنیم!!!!!! و آنچنان مردم رو از لحاظ در آمد سرشار بتونه در اختیارشون قرار بگیره !!!!، اصلا" به این 45 هزار تومن خودشون نیاز نداشته باشن..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )))))
قطعا" کار دشمنه!!!!!!!!!!!!!!
مدتهای مدیدی است که هر صدای حق طلبی و اظهار حقایق و مشکلات ..... شده کار دشمن و دستهای پشت پرده!!!
شماها که نباید درد مردم رو متوجه بشین!!! اصلا" میدونین درد چیه؟؟؟؟ فقط میخوایین همه چیز رو انکار کنید و بندازین گردن این و اون...... کمی چشاتونو وا کنید و جملات و وعده های نه چندان دور رو یه مروری بفرمایید بزرگوار....
نظر سنجی چند روز قبل تابناک هم کار دشمننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن بوده حتما"....
الان وظیفه داری بیل بزنی برای دفاع از رئیس فعلی. حالا کی نظر تورو خواسته
جای اینکه خودتونو به کوچه علی چپ بزنید و داستان بسرایید....... لطفا" حقایق رو بپذیرید....
کی بود کی بود من نبودم .
ما شدیم پینوکیو
این روشهای رد کردن حقایق که دیگه خیلی نخ نما و پوسیده شده.....
دیگه این سیاست که همه مشکلات مال احمدی نژاد بوده نخ نما شده
احمدی نژاد مشکلات زیادی به وجود آورد ولی این دلیل نمیشه روحانی از شعارهای انتخاباتی یکی رو هم اجرا نکنه و حتی خلافشون باشه.روحانی اگر این طور پیش بره احمدی نژاد دوم خواهد بود.
صحبت های این مشاور آویزون به دولت دقیقا فرار رو به جلو هستش ...
دليل نمي خواد
يا نوبخت و نيلي و سيف و ...
يا طيب نيا
مثل سگ پشیمانم حدرد ۴۰۰-۵۰۰ نفر را وادار به رای به روحانی کردم توی روی هیچکدام توان نگاه کردن ندارم ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
خاک تو سرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
چه بیسوادایی بودن اون 400 500 نفری که به تو نگاه کردن واسه رای دادن به کسی که خودت هم نمیشناختیش!
من چقدر برای روحانی تبلیغ کردم . ولی پشیمانم . 5 سال گذشته و ایشون دارن هنوز ار احمدی نژاد و دولت قبل ایراد میگیرن . ما کاملا .... واقفیم ولی دلیل نمیشه شما هشت سال دور خیز کنی تا از مانع بپری. در همین 5 سال که گذشت در دنیا یک انقلاب اقتصادی ایجاد می شود. مگر امارات طی 20 سال ابتدایی به یک غول اقتصادی تبدیل نشد. مگر آلمان طی 25 سال از یک ویرانه به اوج نرسید . مگر ژاپن نشد. در آمریکا فقط در همین سال جاری بحران های زیادی بوده از آتش سوزی کالیفرنیا تا طوفان که فقط از خسارات براورد 1000 میلیارد دلاری دارن و اونها هر روز آبادتر می شن و ما هنوز ذکر مصیبت گذشته.
چوپاني مشغول چراندن گله گوسفندان خود در يك مرغزار دورافتاده بود. ناگهان سر و كله يك اتومبيل جديد كروكي از ميان گرد و غبار جاده هاي خاكي پيدا مي‌شود. راننده آن اتومبيل كه يك مرد جوان با لباس Brioni ، كفشهاي Gucci ، عينك Ray-Ban و كراوات YSL بود، سرش را از پنجره اتومبيل بيرون آورد و پرسيد: اگر من به تو بگويم كه دقيقا چند راس گوسفند داري، يكي از آنها را به من خواهي داد؟

چوپان نگاهي به جوان تازه به دوران رسيده و نگاهي به رمه اش كه به آرامي در حال چريدن بود انداخت و با وقار خاصي جواب مثبت داد.

جوان، ماشين خود را در گوشه اي پارك كرد و كامپيوتر Notebook خود را به سرعت از ماشين بيرون آورد، آن را به يك تلفن راه دور وصل كرد، وارد صفحه ي NASA روي اينترنت، جايي كه ميتوانست سيستم جستجوي ماهوارهاي ( GPS) را فعال كند، شد. منطقه ي چراگاه را مشخص كرد، يك بانك اطلاعاتي با 60 صفحه ي كاربرگ Excel را به وجود آورد و فرمول پيچيده عملياتي را وارد كامپيوتر كرد.

بالاخره 150 صفحه اطلاعات خروجي سيستم را توسط يك چاپگر مينياتوري همراهش چاپ كرد و آنگاه در حالي كه آنها را به چوپان ميداد، گفت: شما در اينجا دقيقا 1586 گوسفند داري.

چوپان گفت: درست است. حالا همينطور كه قبلا توافق كرديم، مي‌تواني يكي از گوسفندها را ببري.

آنگاه به نظاره مرد جوان كه مشغول انتخاب كردن و قرار دادن آن گوسفند در داخل اتومبيلش بود، پرداخت. وقتي كار انتخاب آن مرد تمام شد، چوپان رو به او كرد و گفت: اگر من دقيقا به تو بگويم كه چه كاره هستي، گوسفند مرا پس خواهي داد.

مرد جوان پاسخ داد: آره، چرا كه نه!

چوپان گفت: تو يك مشاور هستي.

مرد جوان گفت: راست ميگويي، اما به من بگو كه اين را از كجا حدس زدي؟

چوپان پاسخ داد: كار ساده اي است. بدون اينكه كسي از تو خواسته باشد، به اينجا آمدي. براي پاسخ دادن به سوالي كه خود من جواب آن را از قبل ميدانستم، مزد خواستي. مضافا، اينكه هيچ چيز راجع به كسب و كار من نميداني، چون به جاي گوسفند، سگ مرا برداشتي.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
کاش از این داستانا زمان انتخابات هم نوشته میشد... ولی خب خدارو شکر ما که رای ندادیم
عجب تابناک شما خودت از عدم رونق اقتصادی زمان طیب نیا نمیگفتی حالا شده طیب و طاهر!!!!!!!!!!!!
دو رویی بد چیزیه
هیچ اصولگرا و اصلاح طلبی لیاقت این مردم رو ندارند
این سیستم چهل ساله که همین دور باطل را تکرار میکنه گرانی حامل های انرژی، افزایش حقوق و....
حالا چرا تابناک که برای هرچیزی پویش میذاره برای گرفتن این موارد که به ناحق واگذار شده مثل پیمانکاری ها و یا مخابرات پویش تشکیل نمیده؟؟؟نکنه تو هم از این پولها می خوری تابناک
چهل ساله داریم درجا میزنیم از دست همین بی تدبیریها و تحلیل های آبکی شما تشنگان قدرت و ثروت. خدا خودش به حسابتون برسه.
متاسفانه مشکل ما اینه که نه طرفداری هامون مبنای اصولی داره نه دشمنی هامون . زمانیکه طیب نیا در عرض 4 سال وزارت غول تورم رو از پا درآورد. هیچکس به روی مبارک خودش نیاورد چرا ؟ چون همزمان ایشون دست گذاشته بود روی رگ حیاتی مفسدان اقتصادی جائیکه جلوی واگذاریهای خانوادگی رو گرفت ، جلوی ایجاد موسسات پولی و بانکی قارچی رو گرفت جلوی ترخیص دسته بیل و آدامس و هویج رو گرفت ، جلوی استقراض دولت از بانک مرکزی رو گرفت جلوی بلوک زنی در بورس را گرفت و از همه مهمتر پای ایجاد بانک اطلاعاتی مالیاتی ایستاد و قانون مبارزه با پولشویی را اجرایی کرد اونوقت بود که هیولای فساد از همه طرف حمله را شروع کرد از جلسه هیئت دولت بگیر تا صحن علنی مجلس به هر دلیل مربوط و نامربوطی ایشون بایستی هر روز هفته کلاسور زیر بغل جوابگوی سوالات بسیار مهم کمیسیونهای مجلس و دیوان محاسبات و ... میشد . آره آقای آشنا - راستی چه فامیلی با مسمایی داری چون رفتارت خیلی برای این مردم آشناست - به قول مرحوم شهید مطهری قصه مدیریت صحیح و دلسوزانه تو این مملکت قصه ماشین دودیه تا زمانیکه سرجات بدون تحرک ایستادی و اجازه هرکاری را به چپاولگرا میدی کسی کاریت نداره ولی وای به روزی که حرکت کنی اونوقته که بارون سنگ از همه طرف به سمتت میاد .آقای آشنا با دوستان یه دورهمی بگیرید فقط جواب بدید که چرا تو دوره طیب نیا ثبات در نرخ ارز و کاهش تورم داشتیم و الان نداریم و رابطه اش با برکناری ایشون چیست؟
مردم بابت وجود امثال همین آقای آشنا که دستبوسی جنتی هم می کنند از دولت روحانی نامید شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
اشتباه منفی دادم
اقای روحانی خراب کردی ! خیلی چیزهارو خراب کردی بزرگترین اعتماد ملت بود . من به یاد ندارم که رییس جمهوری بوده باشه که به این اندازه خلاف وعده هایی که داد عمل کنه . اشکال نداره دنیا که به اخر نرسیده بالاخره سالهای بعدی هم هست . ولی من به شخصه اعلام براعت میکنم از رای به اقای روحانی و طلب مغفرت و ببخش دارم از اقای احمدی نزاد که با اعتماد به حرفهای اینان بر ضدشون خیلی فعالیت کردم ولی حداقل هرچی بود اقای احمدی نژاد به مانند اینان از توده ای که بهشون رای داده بودند گریزون نبود و خدماتی برای اقشاری داشت ولی اقای روحانی کلا یکی دیگه شد هیچ شباهتی به کسی که رای دادیم بهش ندارن . ای ام عه پشیمان ای ام وری وری پشیمان
راستش اگه طیب نیا مقابل روحانی نامزد انتخابات میشد من بهش رای میدادم
در کشور ما کسی نمیخواد مسئولیت اشتباهات خودش را قبول کند و همه میخوان قبلی هار مسئول نابسامانی جامعه بدانند
امثال آقای آشنا چقدر از وضعیت جامعه آگاهی دارند ؟
آقای مشاور رئیس جمهور! برای کمک به دولت، لازم نیست مطالبات را فراموش کنیم.
شاید پشیمانی در مباحث سیاسی قابل طرح باشد ولی انتقاد از ناکارآمدی مسولین در بخشهایی که مشکل بودجه نداشته و کلیت مسئله در کنترل خودش بوده (و نه نهادهای بیرونی) را چه کسی جواب میدهد.
یکی از این حوزه ها، اقتصاد دانش بنیان است که هزاران شرکت و دهها هزار متخصص و کارآفرین دانشگاهی درگیر آن هستند ولی با چیدمان نامناسب تیم مدیریتی در 4 سال گذشته در صندوق نوآوری و شکوفایی که متولی حمایت از این بخش است، مصداق سردرگمی دولت در برخورد با بخش مهمی از فعالان دانش و فناوری کشور شده است. چرا که در این صندوق چند هزار میلیارد تومان منابع تزریق شده ولی بجای تخصیص بهینه صرف خرید ساختمان و سپرده گذاری بانکی شده است.
اصرار بر ادامه ناکارآمدی و دخالت برخی خواص مسولان در بلاتکلیف نگداشتن افراد ناکارآمد، باعث سرخوردگی نخبگان و مدیران اقتصاد دانش بنیان کشور شده است و قطعا" ادامه آن قابل جبران نیست.
چرا این گونه مطالب سانسور میشود؟
تا زمانی که دولت خودش بزرگترین کارفرما باشد و مردم کارگر و پیمانکار اوضاع همین خواهد بود زیرا مردم باید به دولت چشم بگویند نه دولت به مردم و دولتی ها همیشه طلبکار مردم خواهند بود.اگر می خواهیداوضاع مملکت به روال عادی برگردد. تمام منابع درآمد زا را از دولت گرفته و به بخش خصوصی واقعی واگذر کرده و با یک قانون حمایتی درست از نیروی کار حمایت و دولت صرفا با مالیاتهای مستقیم و غیر مستقیم ارتزاق کند آنوقت ببینید همین دولت چگونه به دیده تکریم با مردم رفتار می کند. الان تمامی منابع درآمدی در اختیار دولت است مانند نفت صنایع سنگین معادن بزرگ و مهم و حتی برخی بازارهای پردرآمد به همین خاطر خودش را ولی نعمت مردم می داند انگار ارثی پدریش است
کلا همتون سر و نه! یک کرباسید....اصلاح طلب و اصول گرا هم نداره...کاملا مشخصه که نه تنها به فکر ابادانی ایران نیستید بلکه هدفتون تخریب و نابودی ایران عزیز است!
با سلام به همه دوستان و تابناکی های عزیز و وباسلام وخسته نباشی خدمت تمام کسانی که به فکر رفاه و معیشت مردم مستضعف وغیو ر ایران هستند بهترین وزیر این دولت جناب آقای طیب نیا بودند وبامردم صادق حرف می‌زدند متأسفانه دولت آقای روحانی صادق نیست باتشکر یعقوبیان
آشنا به چی نا آشنا به چی؟
آشنابه چه اموری که در مطالب بالا می توان پیدا کرد ،درست یا غلط به عهده نویسنده،
اما نا آشنا با وضعیت مردم ،بابا حقوق بازنشسته اگراین جوری پیش بره به پرداخت قبوض هم نمی رسه.
نیاز به گفتن دولت مردان قبلی ندارد جناب جهانگیری جناب نیلی که خودشان ازطراحان وبرنامه ریزان دولتند زبان به اعتراف باز کردندوبه وضعیت بی سامان اقتصادی اذهان دارند .می گویید نه به مصاحبه ها وسخنرانیهای آنها درهمین چندروز مراجعه فرمایید.
روحانیون ملبس وآنهایی که لباس ازتن بیرون آورده اند ، سخنان بزرگان دین را برایمان روایت کرده اند که این بزرگواران می فرمایند برصورت تملق گو خاک بپاش.
با سلام. دولت با تغییر آقای طیب نیا عملا نابودی تمام موفقیتهای پیشین خود در عرصه اقتصاد از جمله مهار تورم را رقم زد. الانم بهتره هرچه زودتر ایشون رو برگردونه. در واقع در مقابل انتقادهای بی مورد اطرافیان در مورد رکود تسلیم شد و یکی از بهترین وزیران خود را از دست داد در حالیکه به جای ایشان باید آقای قاضی زاده هاشمی برکنار می شد. چون ایشان دارد تمام سرمایه کشور را با بی عدالتی کامل به جیب پزشکان واریز می کند بدون اینکه شاهد تحول بنیادینی در این حوزه باشیم. ایشان کاملا نگاه بخشی نگر دارد و حتی در این بخشی نگری هم آگاهانه یا ناآگاهانه تنها به فکر منافع هم صنفان خود می باشد. متاسفانه وزیر صنعت هم عملا نگاه تحول گرایی ندارد و تنها روزمرگی پیشین را دنبال می کند. در حالیکه تحول بنیادین در صنعت و تولید نیاز ضروری امروز کشور است.
توی این دولت تقریبا می شود گفت فقط پزشکان زندگی شان از این رو به آن رو شد. البته به قیمت کاهش یافتن سفره بقیه جامعه.
هر کس دروغ گفت خوار و ذلیل خواهد شد بدون برو برگرد.
با تفکر سلام (مثل طیب نیا) توی یک سیستم معیوب نمیشه کار کرد.حذفت میکنن.
آقای آشنا غنچه کیهان یاد نره عزیزم
دوستان عزیز!!!مساله انتخابات موضوع انتخاب بین روحانی و رییسی بود که البته بین این دو بزرگوار روحانی برای ما بهتر بود چون تجربه کار اجرایی داشته و رییسی از نظر سیاسی صفر کیلومتر وفاقد هر نوع تجربه سیاسی یه عبارتی هندوانه سربسته بود و الان هم میگوییم روحانی منتهی الامال ما نبوده و نیست .
خدمت اون دوستی که گفتن میخوان حقوق پزشکان رو بدن عرض میکنم که خواهش میکنم ما رو از خودتون بدونید، چرا فکر می کنید ما مفتخور هستیم و داریم خون شما رو می مکیم؟ پزشک های عمومی رو اطلاع ندارم، اما من فوق تخصص دارم و رییس بیمارستان یه شهر متوسط هستم، کلی پزشک متخصص هم توی بیمارستان دارم. بله درسته که شاید کارانه مثلا بخوره چهل میلیون، اما باور کنید خیلی کمتر از این میزان پرداختی میشه، کمتر از یک سوم. اون هم الان نزدیک دو سال هست پرداخت نشده، و معلوم هم نیست اصلا پرداخت بشه یا نه. اون روز هم رفتم دانشگاه مرکزی برای اعتراض میگه می تونیم فعلا یه پول بدیم علی الحساب به عنوان کارانه بیست ماه پیش به شرطی که از بقیه حقوق همون ماه بگذرن متخصصین شاغل بیمارستانتون . این پول طرح تحول رو نه کسی داده نه به جز برخی موارد خاص کسی گرفته. آخه دولتی که این همه مشکل و بدهی داره برای حقوق های کوچولو، داره به ما این همه پول میده؟ چرا ما رو غریبه می دونید، ما هم از همین مردم هستیم. به خدا هیچ فرقی نیست.
آقای طیب نیا وزیر موفقی بود ولی ببیند بعد که رفت همین جناب توکلی چه شایعه ای را برای او منتشر کرد پس باید شک کنیم که کسانی از اصولگرایان بحث پشیمانی از رای به روحانی را راه انداخته اند
همه دولت ها شبیه هم هستند.فقط فقرا فقیرتر میشوند.دوران سازندگی کمی وضع اقتصاد بهتر شد.
آقای رائفی پور گرانی بعد از انتخابات رو پیش بینی کرده بود .گفت اقتصاد وتورم مثل فنر جمع شده بعد از انتخابات در میره .خدا به آقای ریئسی رحم کرد .وگرنه می گفتن روحانی تورم رو مهار کرد رئیسی اومد همه چیز رو خراب کرد.
احسنت مطلب خوبی بود
ما نمیدانیم امثال این مشاورها کی می خواهند دست بردارند...
جای تعجب است که این دفعه نگفتند کار آمریکاست گفتند کار احمدی نژادهاست
بابا احمدی نژاد دیگه تموم شد
آقای آشنا ، این حرف ها دیگر کهنه شده ،من خودم شخصاً به آقای روحانی رای دادم ولی الان منتقد سرسخت و مخالف او می باشم.دمار از روزگار ما در آوردید.
با سلام به آقاي طيب نيا بايد بگويم كه شما در پست وزارت اقتصاد موفق ترين وزير اقتصاد تا كنون بوده ايد ولي افسوس كه بايد بگويم (براي حل معما چرا شدن سخت است
وقتي انتخاب بين چند عدد كانديد محدود و از پيش تعيين شده باشد بهتر از اين نمي شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار