بازدید 6731

مشاجره کواکبیان و نعمتی در مجلس

کد خبر: ۷۵۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 17 December 2017

نماینده تهران در واکنش به نطق کواکبیان درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای کواکبیان انتخابات تمام شده است و ما به عنوان اصولگرایان معتدل در کنار اصلاح‌طلبان برای پیروزی آقای روحانی تلاش کردیم. اکنون انتخابات تمام شده است، خواهش می کنم شما هم موضوع انتخابات را تمام کنید.

به گزارش ایسنا، بهروز نعمتی در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) در واکنش به نطق میان دستور کواکبیان گفت: آقای کواکبیان ما همه در انتخابات برای پیروزی آقای روحانی زحمت کشیدیم و خود شما شاهدید که اصولگرایان معتدل شبانه روز در سراسر کشور تلاش می کردند و این بر کسی پوشیده نسیت.وی افزود: شما و ما در شهرستانها و سراسر کشور ستادهای مختلفی تشکیل دادیم و همه دیدند که اصولگرایان معتدل چقدر تلاش کردند ما از این نوع نگاه و تفکری همچون آقای کواکبیان گلایه مندیم.

نعمتی ادامه داد: آقای کواکبیان انتخابات ریاست جمهوری تمام شده چرا آنقدر آن را تکرار می کنید و دامن می زنید؟ چه چیزی را می خواهید ثابت کنید؟ همانطور که شما به رئیس جمهور رای دادید، ما و ۲۴ میلیون به آقای روحانی رای دادیم. البته که حتی برای انتخاب استانداران و فرمانداران از هیچ یک از ما نظرخواهی نشد آقای روحانی به صراحت گفت که بر او برای انتصاب افراد حجت تمام شده است.وی تاکید کرد: قطعا رای ۲۴ میلیونی آقای روحانی تنها با رای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل جمع نمی شد. همه در کنار هم بودیم و مردم رای دادند که اگر اینطور نمی شد همان برادرانی که شما آنها را تندرو می خوانید، رئیس جمهور می شدند.نعمتی در پایان گفت: آقای کواکبیان شما فردی باتجربه با سابقه کار سیاسی هستید. دیگر زدن ریشه‌ها بس است. خواهش می‌کنم موضوع انتخابات را تمام کنید.

کواکبیان: الله اکبر از کسانی که در لیست امید بودند و می‌گویند اصولگراییم


کواکبیان هم با استناد به ماده ۷۹ در تذکر به صحبت‌های بهروز نعمتی نماینده تهران درباره انتقاد از نطق کواکبیان واکنش نشان داد.وی گفت: آقای نعمتی و نقوی حسینی در صحبتهایشان من را نواختند، دستشان درد نکند.کواکبیان ادامه داد: بنده در نطقم گفتم که هیچ اصولگرایی از جمنا به آقای روحانی رای نداده و حمایت نکرده است. حال اینکه آقای نعمتی که در لیست امید در انتخابات مجلس بوده می گوید که اصولگرا هستیم، الله اکبر‍،وی در پایان گفت: ما همچنان از آقای روحانی حمایت می کنیم البته وکیل الدوله نیستیم و وکیل ملت هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر