بازدید 11759
۶

مدارس تهران فردا هم تعطیل شد؛ این بار کلی‌تر!

همه مقاطع تحصیلی استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه، فردا (سه شنبه) به دلیل آلودگی شدید هوا، تعطیل اعلام شد. تصمیمی که برخلاف روزهای گذشته، این بار نه منحصر به مهدهای کودک و دبستان‌ها، که تمامی دانش آموزان را شامل می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 18 December 2017
موافق گرفتن عوارض از خودروهاي شخصي در بزرگراه هاي تهران هستم/ بايد مطلوبيت سفر با خودروهاي شخصي را كاهش دهيمهمه مقاطع تحصیلی استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه، فردا هم تعطیل هستند.

به گزارش «تابناک»، همه مقاطع تحصیلی استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه، فردا (سه شنبه) به دلیل آلودگی شدید هوا، تعطیل اعلام شد. تصمیمی که برخلاف روزهای گذشته، این بار نه منحصر به مهدهای کودک و دبستان‌ها، که تمامی دانش آموزان را شامل می‌شود.
 
محمد رستگاری، معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر گفت: همه محدودیت و مواردی که امروز در خصوص آلودگی هوا در پایتخت حاکم بود برای فردا نیز اعمال می شود.
 
سخنانی که معنای آن، تداوم اجرای طرح زوج و فرد از در منازل برای فردا و ممنوعیت ورزش در اماکن روباز است. محدودیت هایی که موجب شد امروز دیدار استقلال تهران و ایران جوان بوشهر در چارچوب مسابقات جام حذفی کشور به تعویق بیافتد و احتمالا به تصمیمی مشابه برای دیگر دیدار برنامه ریزی شده در این چارچوب که قرار است فردا میان پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان برگزار شود، منجر خواهد شد.

این در حالی است که مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به مهر می‌گوید: آلاینده‌ها تا روز چهارشنبه و حتی صبح روز پنجشنبه میهمان تهران خواهند بود و از بعد از ظهر روز پنجشنبه (۳۰ آذر) وزش باد باعث کاهش غلظت آلاینده‌ها می‌شود و طی پنجشنبه شب و روز‌های جمعه و شنبه (۱ و ۲ دی) شاهد بارش‌های ضعیفی در تهران خواهیم بود.
 
مدارس تهران فردا هم تعطیل شد؛ این بار کلی‌تر!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
بنزين نامرغوب و عدم اختصاص وسايل نقليه عمومي بالخصوص در بزرگراههاي تهران يعني همين فجايع زيست محيطي و کشتار شهروندان. مشخص نيست بودجه آلودگي کجا مي رود با 200اتوبوس مي توان کل اينها را حل کرد و ضمن توجه مسئولان به مردم اگر واقعا به فکر مردم هستند. ما که تاکنون غير از اين را تجربه کرده ايم.
کلی ترش چی بود؟
بشینیم تا باد بیا یه وقتی برای حل ریشه ای این مشکلات کاری نکنیم ! توی گوگل مپ نگاه میکنی همش ساختمونه توی شهرها یک درصدشم پارک و فضای سبز نیست بشینین نگاه کنین ببینین کافرا چکار میکنن شما هم همون کارو بکنید
مگه امروز همه مدارس تعطیل نبودن
برادر کوچکتر من تا سال گذشته مدرسه می رفت که اگر امسال هم چنین بود تعطیل می شد ولی حالاکه دانشجو است باید به آلوده ترین منطقه تهران برود تا در دانشگاه حضور یابد. ظاهرا ظرف یک سال ایشون شش هایش ضد ضربه شده است که قانون تفاوت می گذارد.
پیش دانشگاهی ها و پیش دبستانی ها را تعطیل کردند ، دریغ پیش بازنشسته ها (کارمندان) را تعطیل نکردند ، گویی که در سینه ایشان به جای شش، آبشش است .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر