بازدید 6347

کوچ هاشمی به آستان قدس وآماده باش برای وزارت آینده؟

کد خبر: ۷۵۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 19 December 2017

کیورمث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در حالی روز گذشته اعلام کرد فعلا مصلحت نیست در این دوره در هیچ پستی نامزد شود که امروز شایعه حضورش در راس ورزش و تربیت بدنی آستان قدس رضوی شنیده شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از مشخص شدن کارشناسان خبره برای انتخابات کمیته ملی المپیک، هجمه‌های زیادی به مسئولان کمیته وارد شد. دوستی دیرینه صالحی‌امیری که برای ریاست خیز برداشته با کیومرث هاشمی که شایعه حضورش برای دبیرکلی مطرح شده بود باعث شد تا کارشناسان زیادی از انتخاب صالحی‌امیری انتقاد کنند.

کیومرث هاشمی روز گذشته در نشست خبری خود به انتقادات و ابهامات زیادی پاسخ داد و اعلام کرد فعلا برای این دوره به مصلحت نیست در هیچ پستی نامزد شود تا با این حرف شایعه رفتن هاشمی از کمیته قوت بگیرد.در حالی که وی روز گذشته این صحبت‌ها را مطرح کرده شایعات جدیدی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه هاشمی به "آستان قدس" خواهد رفت. البته هنوز هیچ مقام رسمی این حرف را تایید نکرده اما نکته مهم این است که کیومرث هاشمی در زمان انتخابات ریاست جمهوری در کابینه رئیسی فعالیت زیادی داشت که در حال حاضر رئیس تولیت آستان قدس رضوی است.

با مطرح شدن رفتن هاشمی از کمیته حالا گزینه‌های دیگری برای دبیر کلی کمیته ملی المپیک مطرح شده‌اند اما باید تا روز ثبت‌نام از نامزدها صبر کرد و دید چه اتفاقاتی می‌افتد. زمان ثبت‌نام از نامزدهای کمیته روزهای دوم تا پانزدهم دی‌ماه برگزار می‌شود و انتخابات نیز 25 دی انجام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر