بازدید 2768
در معاملات امروز بازارهای جهانی؛

سهام آسیایی بالا رفت / دلار مردد ماند

پس از این که سهام وال‌استریت در معاملات شب گذشته با خوش‌بینی نسبت به این‌که قانون‌گذاران آمریکایی این هفته لایحه مالیاتی را تصویب می‌کنند، به اوج خود رسید و رکورد زد، سهام آسیایی رشد کرد.
کد خبر: ۷۵۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 19 December 2017

پس از این که سهام وال‌استریت در معاملات شب گذشته با خوش‌بینی نسبت به این‌که قانون‌گذاران آمریکایی این هفته لایحه مالیاتی را تصویب می‌کنند، به اوج خود رسید و رکورد زد، سهام آسیایی رشد کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، روز سه‌شنبه پس از این که سهام وال‌استریت در معاملات شب گذشته با خوش‌بینی نسبت به این‌که قانون‌گذاران آمریکایی این هفته لایحه مالیاتی را تصویب می‌کنند، به اوج خود رسید و رکورد زد، سهام آسیایی رشد کردند درحالی‌که دلار با احتیاط سرمایه‌گذاران نسبت به تاثیر اقتصادی این لایحه، هنوز جهت‌گیری خود را تعیین نکرده است.

خوشبینی به برگزیت هم باعث شد شاخص فوتسی ۰.۰۵ درصد بالاتر باز شود، داکس آلمان ۰.۲۶ درصد رشد کرد و کاک فرانسه تبادلات خود را باتغییری اندک آغاز کرد.

سهام استرالیا ۰.۵۵ درصد به ارزش خود افزودند؛ هانگ‌سنگ از هنگ‌کنگ ۰.۸ درصد رشد کرد و ارزش سهام شانگهای ۰.۶ درصد بالا رفت.

نیکی ژاپن بر خلاف همه حرکت‌ قیمت‌ها ۰.۱۵ درصد افت کرد.

بازارهای جهانی در هفته‌های اخیر با رشد دیدگاه‌های مثبت نسبت به توانایی رییس‌جمهور ترامپ برای به نتیجه رساندن سیاست‌گذاری شاخص خود، تقویت شده‌اند.

این لایحه، نرخ مالیات شرکت‌ها را از ۳۵ درصد فعلی به ۲۱ درصد کاهش خواهد داد و سرمایه‌گذاران بر این بارند که این باعث تقویت بازخرید سهام و توزیع سود بیشتر توسط شرکت‌ها خواهد شد.

دلار در برابر سبد ارزهای مهم جهان در نرخ ۹۳.۶۵۶ فلت باقی ماند. این درحالیست که در طول شب با تردید سرمایه‌گذاران در مورد تاثیر اقتصادی برنامه صلاحات اساسی مالیاتی، دلار با ۰.۲۵ درصد افت مواجه شده بود.

شاخص طلا، گلداسپات، با ۰.۲ درصد رشد به قیمت ۱۲۶۳.۶۶ دلار برای هر اونس رسید.

قیمت بیت‌کوین با ۰.۲ درصد افت در بورس بیتس‌مپ به ۱۸۸۷۲ دلار رسید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل