بازدید 41929
هزار و هفتاد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نظر فرزند کروبی درباره رأی دادن به روحانی/مردی معترض موتورش را در خیابان ولیعصر به آتش کشید/حکم بقایی صادر شد/فردوسی‌پور: چرا به ترکیه و اردوغان باج دادیم؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: «حاجی بابایی» وعده سینه سپر کردن داد/جهانگیری خطاب به مسئولان: از دولت حمایت کنید و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۵۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 19 December 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. 

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. 

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


حکم بقایی صادر شد

اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران، از صدور حکم بقایی خبر داد و گفت: حکم دادگاه در خصوص پرونده حمید بقایی صادر و روز جاری به متهمان ابلاغ شد. رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: حکم صادره غیر قطعی بوده و تا بیست روز قابل اعتراض و تجدید نظر خواهی است. جزئیات رأی دادگاه پس از قطعیت اعلام خواهد شد. 

جهانگیری خطاب به مسئولان: از دولت حمایت کنید


معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه مسئولان دولتی باید از برنامه های دولت دفاع کنند، گفت: خیلی بد است یک مسئول دولتی حتی بک بار از بر نامه های دولت و رئیس جمهور حمایت نکرده است. اسحاق جهانگیری امروز در همایش استانداران سراسر کشور در وزارت کشور اظهار کرد: استانداران با تدبیر رنج های مردم و تهدیدات کشورها را کاهش دهند. وی افزود: مهم ترین اقدام دولت این است که امید و اعتماد به عنوان مهم ترین سرمایه اجتماعی کشور افزایش یابد. بعضی تلاش می کنند مردم را ناامید کنند. باید رضایت مردم را به نحو مطلوب به دست آوریم. جهانگیری خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که مردم احساس کنند، دولتی دارند که خواسته های آنها را محقق می کند، تقویت حس دولت داری یعنی این حس در مردم پیدا شود که دولت به جد پیگیر مطالعات آنهاست. گروه های خودسر وقتی ایجاد می شود که حس دولت داری مردم تضعیف شود./ایسنا

نخستین واکنش «غلامی» به پرونده بورسیه ها


وزیر علوم در واکنش به تجمع دانشجویان در این وزارتخانه گفت: جذب دانش آموختگان بورسیه به دانشگاه ها به تدریج انجام می گیرد. منصور غلامی وزیر علوم امروز در مراسمی نسبت به وضعیت دانش آموختگان بورسیه و تجمع آنها در این وزارتخانه واکنش نشان داد. وی درباره وضعیت دانشجویان بورسیه در شرایط فعلی به خبرنگاران گفته است "مشکل آنها در بررسی پرونده ها حل شده و وضعیت افراد معلوم است. تعدادی از این افراد بعد از فارغ التحصیلی جذب دانشگاه ها شدند، بررسی وضعیت برخی به دلیل گذشت زمان و محدودیت هایی که در استخدام هیأت علمی در دانشگاه ها ایجاد شده است، طول می کشد؛ اما وزارت علوم در حال انجام این قضیه است. غلامی درباره تجمع اخیر این دانشجویان در وزارت علوم نیز اعلام کرده است، این دانشجویان به وزارت علوم مراجعه کردند و با همکاران ما نیز صحبت کرده اند. در حال تلاش هستیم جذب و ورود فارغ التحصیلان بورسیه به دانشگاه ها به تدریج انجام گیرد."/تسنیم 

«حاجی بابایی» وعده سینه سپر کردن داد


حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی نسبت به حواشی افزایش حقوق نمایندگان واکنش نشان داد و تأکید کرد، اگر این موضوع صحیح باشد جلوی آن می ایستم. حاجی بابایی در این موضوع در صفحه شخصی خود نوشت: «افزایش حقوق 70 درصدی نمایندگان صحت ندارد؛ تاکنون چنین چیزی ندیدم و این خبر دروغ است.» وی در ادامه افزود: «بنده حقوقم را از دانشگاه می گیرم؛ فردی مثل من که 6 میلیون حقوق می گیرد، دیگر از مجلس دریافتی ندارد؛ بقیه دریافتی برای دفاتر مانند هزینه اجاره و حقوق دو نفر مسئول دفتر است.» رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان موضع خود در صفحه شخصی اش عنوان کرد: «در مورد افزایش حقوق 70 درصدی تا به امروز چیزی نشنیدم، ولی اگر صحت داشته باشد اولین فردی هستم که در مقابل آن سینه سپر می کنم.»

تیکه قاضی پور به محمودصادقی


نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز مجلس در جریان تذکری، نطق خود را با کنایه به اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس آغاز کرد و گفت: با عرض سلام خدمت رهبر فرزانه و نمایندگانی که عصاره ملت در خانه ملت هستند و نه عصاره فهرست، مثل بعضی از افراد./میزان 

محمدباقر قالیباف این روزها کجاست؟


سید محمدجواد شوشتری، مشاور محمدباقر قالیباف و مدیرکل سابق دفتر شهرداری تهران می گوید از سفر قالیباف به آمستردام اطلاع دقیق ندارد؛ اما در همین حال اعلام کرد احتمال دارد این سفر مربوط به آموزش های خلبانی باشد. این فعال سیاسی نزدیک به شهردار سابق تهران با بیان اینکه «هنوز با آقای قالیباف ارتباط دارم اما در جریان سفرش نیستم» گفت: «احتمالا این سفر آقای قالیباف به آمستردام برای آموزش های خلبانی باشد، چون خلبانان به طور طبیعی هر شش ماه یک بار باید برای آپدیت شدن این آموزش ها را ببینند.» او در پاسخ به اینکه «آقای قالیباف در سال هایی که شهردار تهران بودند هر شش ماه یک بار به این سفر می رفتند؟» گفت: «این سفر دو سه روز بیشتر طول نمی کشد که می روند و می آیند.»/اعتمادآنلاین 

فردوسی‌پور: چرا به ترکیه و اردوغان باج دادیم؟


شب گذشته طاهری، سرپرست اسبق باشگاه پرسپولیس مهمان تلفنی برنامه نود بود تا درباره پرونده باشگاه ریزه‌اسپورت و مهدی طارمی توضیحاتی دهد. در ادامه بحث به ماجرای پرونده جنجالی مهدی طارمی کشید و طاهری به دفاع از عملکرد خود و باشگاه پرداخت. در ادامه فردوسی پور گفت، چرا ما باید به کشور ترکیه باج بدهیم و مثلا آقای روحانی از آقای اردوغان بخواهد که این مشکل را برای ما حل کند؟ اردوغان بعدا چیز دیگری از ما می خواهد. چرا با دیپلماسی ضعیفمان به مملکت هزینه تحمیل می کنیم؟

دانشگاه وظیفه برخورد با دانشجویان پاک کننده پرچم اسرائیل را ندارد


رئیس دانشگاه علم و صنعت درباره حواشی ایجاد شده درخصوص پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی گفت: دانشگاه وظیفه قانونی برای دخالت در این مسأله را ندارد؛ اما موضوع را جهت رسیدگی به نهادهای مربوطه ارجاع می‌دهد. دکتر محمد علی برخورداری در گفت و گو با ایسنا درباره حواشی ایجاد شده در خصوص ترسیم پرچم رژیم صهیونیستی و محو آن توسط تعدادی از دانشجویان در دانشگاه علم و صنعت گفت: یک ضرب المثل ایرانی وجود دارد که می‌گوید انسان جایزالخطاست، من می‌گویم دانشجو کثیرالخطاست، برای اینکه دانشجو جوان، فعال، مسئول و پرانرژی است. برخورداری در پایان اظهار کرد: اما وقتی صحبت از رئیس دانشگاه می‌شود برخی فکر می‌کنند رئیس دانشگاه به شخصه می‌تواند کارهای خاصی انجام دهد، در حالی که رئیس دانشگاه هیچ حق قانونی‌ برای دخالت در امور قضایی ندارد و فرضا نمی‌تواند کسی را جریمه کرده و یا با آن برخورد کند و قانون پیش‌بینی‌های لازم را کرده تا نهادهای مربوطه به این امور رسیدگی کرده و حکم دهند و در مورد موضوع اخر نیز ما فقط باید مسأله را به آن‌ها ارجاع می‌دادیم که داده‌ایم و آن‌ها هم در حال انجام وظایف خود در این مورد هستند.

رحیمی مرخصی مکرر از زندان ندارد و در ایام انتخابات هم فعالیت نمی‌کرد


وکیل محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم با تشریح آخرین وضعیت موکلش گفت: رحیمی همچنان در زندان است و در سه سال زندان، سه بار در بیمارستان بستری شده و طبق قانون و تنها در زمان فوت همسر و ازدواج دخترش از مرخصی استفاده کرده است. روشن در پاسخ به سؤالی درباره مرخصی‌های مکرر رحیمی و اینکه وی معمولا در مرخصی به سر می برد، گفت: خیر، به هیچ وجه. آقای رحیمی سه بار در این سه سال به علت بیماری به بیمارستان اعزام شده و پس از ترخیص بلافاصله به زندان بازگشته یا مثلا برای مراسم ختم همسر مرحومشان یا ازدواج دخترشان به او مرخصی داده شده است. وکیل رحیمی در پاسخ به اینکه در زمان انتخابات گذشته گفته شد که آقای رحیمی فعالیت‌هایی دارند، آیا وی همچنان پیگیر امور سیاسی کشور است، گفت: این سؤال بیشتر به شوخی شبیه است. او از هیاهوهای سیاسی به‌ دور است. اعتقادی هم به این شیوه فعالیت سیاسی ندارد و این مسأله صحت ندارد./آتیه

مردی موتورش را در خیابان ولیعصر به آتش کشید


سرنشین موتور سیکلت به دلیل نداشتن کلاه ایمنی توسط پلیس متوقف شد که وی نیز در اعتراض، موتورش را آتش زد. فرد خاطی توسط ماموران به کلانتری محل منتقل شد./ایرنا

 

حکم بقایی صادر شد/نظر فرزندکروبی درباره رای دادن به روحانی/مردی معترض موتورش را در خیابان ولیعصر به آتش کشید/فردوسی‌پور: چرا به ترکیه و اردوغان باج دادیم؟

 شمخانی: تصمیاتی برای گشایش در وضع محصورین صورت گرفته


نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در جریان سفر یک روزه به کردستان با حضور در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سنندج به سؤالات مختلف آنان در خصوص مهمترین موضوعات داخلی و خارجی پاسخ گفت. دریابان شمخانی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص آخرین وضعیت پرونده حصر اظهار داشت: تصمیم اتخاذ شده در خصوص ایجاد گشایش در وضعیت آقایان کروبی، موسوی وخانم رهنورد به صورت تدریجی در حال انجام است.

چرا بنیاد مسکن به مستاجران کانکس نمی‌دهد؟


مجید جودی، مدیرکل دفتر نوسازی و بهسازی بنیاد مسکن درباره این‌که چرا به مستاجران کانکس داده نمی‌شود گفت: طبق چیزی که در شورای مدیریت بحران تصویب شده، مستأجرانی که خانه‌شان صد در صد تخریب شده پنج میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند. اگر به آنها کانکس بدهیم قطعا در فضاهای عمومی شهر مستقر می‌شوند و سیمای شهر پس از مدتی تبدیل به نوعی حلبی‌آباد می‌شود. اما مالکان کانکس را در محل خانه خود نصب می‌کنند که بعد از اتمام بازسازی منازل، جمع می‌شود. اما اگر به مستاجران کانکس بدهیم ممکن است ۱۰ سال دیگر هم در کانکس‌ها و در فضاهای عمومی بمانند. بنابراین عدم ارایه کانکس به مستاجران یک کار کاملا علمی و منطقی است.

مؤسسات قم از دولت بودجه می‌گیرند و علیه دولت کار می‌کنند


محسن غرویان درباره بودجه مؤسسات مذهبی قم گفت: نکته ی مهمی که وجود دارد این است که بخشی از مؤسسات در حوزه های علمیه که بودجه های دولتی میگیرند، علیه دولت فعالیت می کنند، چه در بخش نشریات، چه در بحث پژوهش هایشان. این به نظر من درست نیست. دولتی که منتخب است و از بیت المال و درآمد ملی به این مؤسسات پول می دهد نباید این چنین مورد هجمه قراربگیرد. این قابل انتقاد است. 

هیچ تعللی برای بازگشت دانشجویان ستاره‌دار به دانشگاه پذیرفته نیست


فاطمه سعیدی، گفت: بدون کمترین مماشاتی تمامی دانشجویان ستاره دار باید بتوانند از ترم آینده در کلاس درس حاضر شوند. در غیر این صورت به طور حتم موضوع استیضاح وزیر را پیگیری می‌کنیم. سال‌هایی که دانشجویان را به خاطر فعالیت سیاسی از تحصیل محروم می‌کردند گذشته است. همه مسئولین دولتی باید بدانند حامیان دولت پس از ۵ سال دیگر بهانه‌ای را نمی‌پذیرند، مسئولان دانشگاه‌های دولتی از سال ۹۲ تا کنون باید درک کرده باشند که کشتیبان را سیاست دیگر آمده است. اگر هنوز در این مسأله مشکل دارند باید فکری عاجل کرد. مردم به یک تفکر رأی داده‌اند تا در اداره کشور تأثیر آن تفکر را ببینند. مسئولان اجرایی باید با تمام توان در راه اجرای خواست اکثریت قدم بردارند. جامعه دانشگاهی فرار از مسئولیت را بر نمی‌تابد. از روز اولی که آقای غلامی معرفی شد دانشجویان و دانشگاهیان ابراز نگرانی کردند. کاری نکنید که همه آن ابهام‌ها درباره شما رنگ واقعیت بگیرد. وزیر علوم باید خودش را ثابت کند. وزارت علوم یک وزیر قاطع می‌خواهد که بتواند مطالبات دانشجویان را پیگیری کند. ایشان گفته بودند راه فرجی دانا را ادامه می‌دهند. من خواهش می‌کنم درباره دانشجویان ستاره‌دار و البته بورسیه‌ها با دکتر فرجی دانا مشورت کنند. شاید هنوز از آنچه می‌گذرد مطلع نباشند./ ایلنا

نظر فرزند کروبی درباره رای دادن به روحانی


«حسین کروبی»، فرزند «مهدی کروبی»، با تأکید بر این‌که از رای دادن‌ به روحانی پشیمان نیستیم، از حمایت مهدی کروبی از روند دولت روحانی خبر داد و گفت: افرادی که از روحانی ابراز پشیمانی می‌کنند، باید این را در نظر بگیرند که اگر رقیب او رئیس‌جمهور بود، امروز چه وضعیتی داشتیم. البته نمایندگان، مطبوعات و فضای مجازی هم باید نسبت به عملکرد دولت برخورد انتقادی داشته باشند، اما همین فضای نقد را هم مدیون دولت روحانی هستیم. برداشت من از صحبت‌هایی که با پدر داشته‌ام، این بود که ایشان همچنان طرفدار دولت روحانی هستند و از مشکلات پیش پای روحانی آگاهی دارند.

مجلس اجازه بسته شدن معابر کولبری را به وزیر کشور نمی‌دهد


خضری، نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: باز بودن و یا بسته شدن این معابر به تصمیم شورای امنیت و رهبری بستگی دارد. مجلس به هیچ عنوان اجازه بسته شدن معابر کولبری را به وزیر کشور نمی‌دهد. در حال پیگیری هستیم تا طرح کارآمدسازی و ساماندهی کولبران هرچه سریع‌تر در صحن مجلس بررسی و مصوب شود تا دولت قانون را اجرا کند. تا زمانی که شغل استاندارد و مناسب و امنیت شغلی جایگزین کولبری نشود، نباید این معابر جمع شود./ باشگاه خبرنگاران

عقلانیت را وارد سیاست‌های‌مان کنیم


فائزه هاشمی گفت: اگر دغدغه دین داریم، باید در سیاست‌های‌مان عقلانیت را وارد کنیم. اسلام تنها و مهم‌ترین مکتب دینی است که حقوق زنان در آن رعایت شده؛ اما ممکن است برخی مخالفت کنند و بگویند که چنین چیزی نیست. در پاسخ به آن‌ها باید بگوییم که اگر امروز در جامعه خودمان و یا سایر کشورهای اسلامی شاهد این موضوع هستیم که حقوق زنان آن‌طور که باید رعایت نشده است، نباید آن را به پای اسلام بگذاریم. ورود زنان به ورزشگاه‌ها، مطالبه زنان است، این در حالی است که بهانه‌های مختلفی در این زمینه آورده می‌شود که زنان نباید در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند و این پایه اسلامی ندارد. مردان ما هنوز غیرت دارند و وقتی با همسر، مادر و یا خواهر خود به ورزشگاه می‌روند، خیلی از رفتارهای خود را کنترل می‌کنند که این حاکی از تلطیف شدن محیط ورزشگاه‌ها با وجود زنان در این اماکن است./ ایسنا

واکنش رسمی قوه قضاییه به ضرب الاجل احمدی‌نژاد


خبرگزاری میزان ارگان رسمی قوه قضاییه ساعاتی مانده به پایان ضرب الاجل ۴۸ ساعته محمود احمدی‌نژاد در واکنش رسمی به این ضرب الاجل از زبان مدیرمسوول این خبرگزاری ـ که از ذکر اسم وی خودداری شده است ـ نوشت: گفته‌اید رئیس قوه قضاییه در این نشست عناوین مجرمانه ای را به شما و همکارانتان نسبت داده و شما را منحرف، فتنه‌گر و حامی بابک زنجانی قلمداد کرده‌اند. اولاً در نشست یاد شده ریاست محترم قوه قضاییه از شما به عنوان منحرف و فتنه‌گر یاد نکرده‌اند. ... آری رئیس قوه قضاییه در این نشست شما را فتنه‌گر ننامیدند اما ...در خصوص حمایت شما و وزرای دولت شما از بابک زنجانی نیز همان‌طور که در گزارش خبرگزاری میزان منعکس است، رئیس قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی از سوی دانشجویان، به‌عنوان یک ادعای مطرح شده که ایشان از صحت آن مطلع نیستند، سخن گفته‌اند و آنقدر به تقوا و انصاف پایبند بوده‌اند که قبل از اثبات و قطعیت آن در دادگاه، بدان استناد نکرده‌اند و این چیزی است که در پرونده مفتوح بابک زنجانی بدان رسیدگی می‌شود و ۴ وزیر دولت شما مورد بازخواست قرار گرفته‌اند. در مورد شما نیز باید بگویم قوه قضاییه به پاس خدماتی که در گذشته داشته‌اید بدان امید است که خود بر سر عقل آیید و روش و رفتار خود را اصلاح کنید و از این همه عناد و خصومت و هرزه‌درایی علیه قوه قضائیه و مسئولان آن و فراهم کردن خوراک تبلیغاتی برای دشمنان و بدخواهان آن و نظام اسلامی دست بردارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۴۰
از ادمهایی مثل فردوسی پور فقط به این دلیل خوشم میاد که هنوزم که هنوزه به اینده این مملکت با این وضع امیدوارن
هه باور کنید من وضع مالی نسبتا خوبی دارم ولی دیگه جدا بریدم دارایی عوارض وووووو دیگه ته خطم اخه چرا قربونت بشم چرا
کسی ندونه انگار من قبلا مال یتیم و ... خوردم خدا فقط میخواد عذاب بده نکنین برادر نکنین دمیا ارزششو نداره مسولین گرامی
کسی که با موتور کار می کنه از سر ناچاریه وگرنه موتور سواری فی نفسه تو خیابونهای تهران کلا خطرناکه و اون بنده خدا دیگه براش مهم نیست که تو این راه چه بلایی سرش میاد حالا چه با کلاه ایمنی چه بدون اون . اونوقت پلیس راهور وسط این همه مشکلات اقتصادی ساز خودشون رو می زنن و این کار بیهوده توقیف موتور رو که الان نزدیک به 15 ساله دارن انجام میدن رو ادامه می دن یه مشت ناله و نفرین رو به جون میخرن و پارکینگهای بی سر و ته رو از موتور توقیفی انباشته کردن و موتور سوار همچنان کار خودش رو می کنه این وسط سودش تو جیب موتور فروشها می ره و لا غیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
اگر مسئول بودم بساط هر چی موتور و موتور سوار هست جمع می کردم.
کدام خدمات ؟ احمدی نژاد چه خدمتی کرده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
چشمات بهتر کمی باز کنی
قاضی پور همون که گلابی می خورد؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
آره،همون که به جای رانت گلابی می خورد. ولی عجب حرفی "نمایندگان عصاره فهرست ، نه عصاره ملت"
موتورش دزدی بوده . ایرونی یک چوب کبریت هم الکی آتیش نمی زنه .
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
خاااااااااارجی!!!
هلند کشور قشنگی هست خوشا به حال قالیباف حداقل پول داری که به هلند آنهم آمستردام برای خلبانی رفتی. چقدر من خلبانی را دوست داشتم اما نشد ولی انشالاه با هزینه خودت رفته باشی بهتر هست انشالاه از بند 17استفاده نکردی ولی من جای شما باشم بیشتر وقتم را به همان خلبانی میگذارنم سیاست خوب نیست راستی ببین مردم آنجا یارانه نمیگیرند مردم به چند درصد تقسیم نمیشوند . بیشتر تحقیق کن چطوری بین جزایر هلند پل و جاده میسازند . انشالاه موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
96 درصدمردم هر 6 ماه یک بار به هلند یا کشورهای مشابه میرن . امان از اون 4 درصد باقیمانده
آقای خضری تو نماینده مردم کولبران نیستی، اگر نماینده آنها و به فکر آنها بودی، قطعا از این طرح دولت استقبال می کردی چون به نفع تولید، اشتغال در کشور است. نباید از یک عده قاچاقچی که از کولبران برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند، حمایت کرد
و نمایندگانی که عصاره ملت در خانه ملت هستند کدام عصاره ملت خدا رحمت کند اعضای شورای انقلاب را که در همان عمر کوتاهشان بیشتر از تمام ادوار مجلس عصاره شورای نگهبان کارکردند تابی جون نترس خدا با محرومان است
چی تو موتورش مخفی کرده بوده
من هم دکتر و استاد دانشگاه هستم کاش پول سفر به هلند را در هر ۶ماه نه در هر ۶سال داشتم. التماس دعا سردار دکتر شهردار پلیس خلبان ....................
اقای تابناک دوبار پرسیدم چرا کشورهای همسایه کولبر ندارند.چرا اجناس وکالا در کشورهای همسایه ارزان است تا کولبر ان کالا رابا هزار زحمت به وطن بیاورد نمیشود ان کالا هاواجناس را در کشورمان ارزان کنیم تا کولبرهای بدبخت کشته نشوندهنوز منتظر پاسخ شما هستم باتشکر فتحی
من هم معلم و فرهنگی هستم کاش پول سفر به کیش را در هر ۶ ماه نه در طول ۳۰سال خدمت داشتم. آنهم به شرطی که پولهایمان را از صندوق ذخیره فرهنگیان پس گرفته باشیم. التماس دعای مضاعف سردار دکتر شهردار نجومی پلیس خلبان ....................
کانکس را در محلی که مستاجر بوده اند نصب کنند. خیلی سخته؟
اعتماد مردم به حرف ،و،وعده بدست نمی آید که ار قدیم گفته اند دوصد گفته چون نیمکردار نیست ؟ هر حکمی قوهٔ قضاییه اکنون برای احمدی نژاد ،واطرافیان او صادر کند ،حتی اگر هم به حق باشد ،مردم آنرا سیاسی کاری میدانند ،؟ ،،،
قالیباف جهانگرد
آقاي قاليباف بيچاره با اون دو سه ميليون ته حسابش شش ماه يه بار ميره هلند دوره خلباني؟
آقای قالیباف در یکی از مناظره ها که اموالش را اعلام کرد گفت حدود یک میلیون خرده ای اصلا فرض کنیم گفت چهار میلیون پس انداز دارم بعد رفت مکه حالا هم رفته هلند. پیدا کنیم پرتقال فروش را. ضمنا وقتی شهردار بوده هم هر شش ماه می رفته ولی صداشو را در نمیاورده ای ناقلا
مستاجری که از اول پول خرید خونه نداشته الانم که بی جا مکانه کانکس نمیدن اونها مگه آدم نیستن از سرما یخ بزنن خدا سر تون بیاره بحق محمد انشا اله
با پول چهار درصد میره امستردام راستی مدرک خلبانی رو چه جوری گرفته .سردار خلبان دکترای پلیس
تحمیل نظر خود به دیگران آنهم دردانشگاه پذیرفتتی نیست؟ اگر من نخواهم از روی پرچم عضوی از سازمان‌ملل یا کشوری دیگر مثل آمریکاردشوم چرا چرابایدمجبورشوم؟ چه تاثیری دارد؟ .شمامخالفید هرچه دپست داررد پذچم آتش بزنید ولی تحمیل نظر به دیگران منطقی نیست.
رای دادن مردم به لیست ظاهرا بعضیهاراخیییلی ناراحت کرده
همین مه اصلاح طلبان شناسنامه دار وشناخته شده‌ی مردم ردصلاحیت نیشوند چاره‌ای برای مردم باقی نمیماند جز اینکه برای اینکه از دست افرادی مثل قاضی پور راحت شوند به لیست رای دهند
با لیست اموالی که قالیباف منتشر کرد
تا مشهد هم نمیشه رفت
چه برسه هلند
اونم برای دوره خلبانی
اونم هر شش ماه یکبار!!!
من مدتیست با کروم سایت شما و بعضی از سایتها را باز میکنم . چرا با این سیستم نمی توانم در نظر سنجی ها ( مثبت و منفی ) شرکت کنم . ؟؟؟ (مثبت و منفی بالا و پائین نمی شوند) . لطفا بفرمائید چرا ؟؟؟
روز به روز بدبخت تر
تابناک جون میشه از آقای قالیباف سوال کنی آنهایی که هرشش ماه یکبار برای آموزش خلبانی به خارج ازکشور میرن وانشاء ا... با پول شخصی خودشان هم میرن 4 درصدی اند یا 96 درصدی ؟ والله هرچه حساب می کنم عقلم به جایی قد نمیده .
اگر نظر کارشناسی من رو جویا باشید بنظرم بساط اختلاس را باید از مملکت برچید دو در داخل کانکس پشت موتور سیکی لت بست و به رانندگی قاضی پور به آمستردام تبعید کرد.
بابا دم همتون گرم چقدر آدمهای حراف و کارشناس داریم
.. چون مستجرین در این مملکت جزو فقرا حساب می شوند........ این مملکت جای فقط برای ثروت مندان است..... و باید بهترین مال انها باشد از خانه گرفته تا ویلا و ماشین های خارجی .30 میلیونی وووووو.در صورتی نمی دانند همین ثروتمندان و باعث و بانی این فقرا شدند انها مستجرکردند از جمله کسانی که باعث بانی گرانی خانه شدند دولت مردان و بنیاد مسکن .بانکهها و بساز بفروش هها و املاکی هها و نمایندگان مجلس و دکترا .......... و که انها نتوانستند یک سر پناه برایخودشان بخرند ...خجالت بکشید از این بر خوردهها
قالی باف هم در رفت .... .زیرا سیمیلاتور خلبانی .یک هفته تا 10 روز است نه 6 ماه
ایشون که توی مناظرات اعلام کردند خانمش 2 میلیون تومان توی حسابش پول داره. یعنی با دو میلیون پس انداز همسرش رفته هلند؟!!!!

ما چقدر نادانیم الان متوجه میشم که منظور ایشان از دو میلیون، دو میلیون دلار بوده نه دو میلیون تومن. برید خوش باشید. همه چی اینجا آرومه.

ولی شما را بخدا 45 هزار تومن را قطع نکنید که از فرداش به نون شب محتاج میشیم.
آقای جودی!!!! مردم تو اون دمای زیر صفر دارن میمیرن از سرما بعد تو از اینکه سیمای شهر شبیه حلبی آباد نشه حرف میزنی.
جهانگیری خطاب به مسئولان: از دولت حمایت کنید.
یک چیز تعجب اور است اقای جهانگیری بیاد وزارت خانه ها با 3 میلیون ادم کنترل کند برنامه بدهد متخلف را معرفی کند .صرفه جویی کند ار بیت المال و اموال حمایت و حفاظت کند افراد شایسته را بکار گیرید اون داره کلایه میکنه استانداران بی انگیزه معرفی میکنند اونها هم کشور را رها کرده و فقط با امار کذب و دروغ دارن توجیه میکنند من خودم هفت سال بازرسی سازمانی بودم دهها و صدها تخلف مستند و اثبات شده از تخلف و اجحاف به بیت المال ارائه داددم همه بایگانی شند . کاش خدا دری باز کنه ما بریم روهینگیا هم ارامشش از ایران بهتره
« مؤسسات قم از دولت بودجه می‌گیرند و علیه دولت کار می‌کنند » آیا دولت از جیب شخصی اش بودجه می دهد ؟ اگر حتی شخص آقای روحانی به عنوان وجوهات شرعی هزینه آنان را تأمین می کرد این مؤسسات مکلف به ادای وظیفه شرعی و قانونی اشان هستند . لطفا بفرمایید این مؤسسات چکار غیر شرعی یا غیر قانونی یا خلاف شرح وظایفشان انجام داده اند ؟
عجب مردم اتيغه اي داريم ما ، هم از بي قانوني مي نالن و هم وقتي اعمال قانون ميشن مي نالن و موتورشونو اتيش ميزنن. بي عقلي شاخ و دم نداره
ناامیدم کردی آقای قالیباف. دیگه به کی اعتماد کنیم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر