بازدید 19673
فوتو نیوز «تابناک»؛

سرلشکر رحیم صفوی: نگران انتخابات عراقیم/رئیس سازمان محیط زیست: دعا کنیم «باد» بیاید

تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۵۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 19 December 2017

سید ولی الله فاطمی اردکانی ـ تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۲
عقل میگه
ولی امریکا گاوه عقل نداره
خوب خدا را شکر در ایران مشکلی نمانده است و مسئولان دیگر فراغت کافی کافی کافی دارند تا مشکلات همسایگان را نیز حل کنندو همه گیتی گلستان شود و مایه رشک بهشت عدن.
در انتخابات عراق اعراب سنی و کردها و العراقیه و جریان صدر ممکن است اکثریت را بنفع سعودی مصادره کنند
جناب عیسی کلانتری رییس محترم سازمان محیط زیست. بیاید یک معامله بکنیم. ما دعا می کنیم که باد بوزد و مشکل آلودگی هوا حل شود. در عوض حقوق شما قطع شود و شما دعا کنید باد بوزد و روزی شما را بیاورد.
مسوول محترم: این چه راه حلی است؟ مگر در سرتاسر دنیا که هوا تمیز هست مردم با دعا هوا را تمیز می کنند. مگر در تمام دنیا ماشین٬ بنزین و گازوییل وجود ندارد؟ چطور هست که همه جا قبل از هر تصمیم مدیریتی تاثیر آن را بر محیط زیست می سنجند؟ نه مسوول عزیز. مشکل آلودگی هوا به عهده خود شخص شماست. با مردم شفاف باشید. سازمان حفاظت از محیط زیست مسوول برطرف کردن آلودگی هواست. لطفا مسوول باشید.
سردار ،نگران کشور خود باش .بیکاری،فقر،گرانی،بی عدالتی،فسادمالي و اداری و ....... بیداد می کند
به سردار صفوي بفرماييد شما نگران داخل باشيد
اون ردیف هایی که توی بودجه بعنوان بخش هایی که پول میگیرن و کار نمی کنن مطرح بود، کمتر از یک صد و پنجاهم کل بودجه هستش. درسته که باید جلوی هدر رفتن یک یه تومنی هم گرفته بشه و اکثر مردم روی این قضیه هم نظر هستن ولی با اعلام گرونی های پر حاشیه ( مثل عوارض خروج ) و سیبل کردن این یک سوراخ یک صد و پنجاهم، نباید مردم رو منحرف کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
گراني پرحاشيه گراني بنزين و حامل هاي انرژي است نه عوارض خروج از كشور. آدرس غلط به مردم ندهيد
انشالله بادبیاید ..ان هم از نوع طوفان . با سرعت 100 کیلیومتر برثانیه .........اول شما را ببرد با مدیران قبلی محیط زیست را ....بعد هوا را صاف و پاک کند از وجود شما و خانم ابتکار ...... با این بی تدبیری که عرض 37 سال جمعیت تهران را از 2 میلیون رساندی به 16 میلیون .... با ساخت هزاران برج و بارو .. این شد وضعیت تهران . تمام وازرتخانه و ادارت مهم ایران را در تهران مستقر کردید ..فقط برای خاطر خودتان ..نه مردم ایران این شد وضعیت مردم تهران و ایران ....خود تهران کوهستانی بود و اطراف ان کوههای بلندی قرار دارد که نمی گذارد هوا جا به جا شود .شما و برج های شما هم شدندمزیت بر علت ....خود کرده راتدبیر نیست ..ان روز می بایستی فکر امروز را میکردید.تمام وزارتخانها و ادارات مهم و وووووهمه رادر تهران مستقر نمی کردید که اگر بلایی سر ان امد ایران نابود نشود فقط تهران خراب شود..
همان عقل هم می گوید جنگ خسارت کلانی به منابع کشور و مردم ایران می زند.
سردار ،نگران کشور خود باش .بیکاری،فقر،گرانی،بی عدالتی،فسادمالي و اداری و ....... بیداد می کنه . سردار نگران بچه های پاپتی زاهدان باش نگران لرزیدن کردهای هموطن در غرب نگران چی عراق هستی اون هایی که طناب توپ میکشیدند و جوانان و لاله های سرخ این وطن را پر پر کردند .. کاش نگران نجومی بگیرا بودی و نگران فراران مالیاتی متعرضانبه بیت المال کاش کاش نگران دختران ویلان در خیابانها بودید ما نگران انسانیت هستیم. شما چی .. .
کمی از این نگرانی ها اگر معطوف مسائل مردم و داخل شود . خیلی از مشکلات مردم و کشور حل می شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر