بازدید 3340

تکذیب شایعات درباره تغییر سیف

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ آذر ماه) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
کد خبر: ۷۵۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ 20 December 2017

 اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ آذر ماه) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا مشروح گفت‌وگوهای محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

شایعات درباره تغییر سیف صحت ندارد

محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور شایعه تغییر در ریاست بانک مرکزی و حضور خود در این سمت را تکذیب کرد و گفت: ایشان تشریف دارند، کارشان را ادامه می‌دهند و تمام بحث ها در این زمینه هیچ پایه ای ندارد. برخی ها دوست دارند حرف های نادرست بزنند و ذهن جامعه را مشغول کنند.

تحت هیچ شرایطی راضی نمی شویم مردم از ما ناراضی شوند

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی راضی نمی شویم که مردم از ما ناراضی شوند، اعلام کرد:می خواهیم یارانه ای که برای برخی از دهک ها ممکن است کمتر از خط واریز فعلی شود را برای حرکت در مسیر عدالت به نیازمندان برسانیم.

تلاش‌ها برای مهار آتش چاه رگ سفید ادامه دارد

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت از ادامه تلاش‌ها برای مهار آتش چاه نفتی رگ سفید خبر داد و درباره وضعیت فعلی چاه آتش گرفته رگ سفید، گفت: همانطور که قبلا اعلام کردیم دو روش برای خاموش کردن این چاه‌ها وجود دارد یکی از بالا و دیگری از پایین و از عمق زمین است که چاه را مهار می کنند و به دلیل اینکه اطمینان داشته باشیم روزهای اول هر دو روش را مدنظر قرار دادیم و عملیات را از بالا آغاز کردیم و برای تمهیدات لازم دو چاه را هم در همان محل حفر کردیم و احتمال می دهم در یک هفته آینده به نقطه مدنظر برسیم و در این مدت چندین بار از بالا برای کنترل آتش تلاش شد اما این تلاش ها به دلیل فشار بالای چاه به نتیجه نرسید.

تصمیمات جدید برای محدودیت تردد خودروهای آلاینده حتی پلاک دولتی/ تهران آلوده‌ترین شهر کشور نیست

عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت از محیط زیست به بیان توضیحاتی درباره علل آلودگی‌های اخیر هوا پرداخت و احتراق ناقص سوخت توسط خودروهای سنگین را از جمله مهم‌ترین این عوامل برشمرد. وی با تاکید بر اینکه تهران آلوده‌ترین شهر کشور نیست، خاطرنشان کرد: امروز تبریز، ارومیه، اهواز و همدان آلودگی بیشتر از تهران دارند.

مسئول امنیت و انتظامات شهرها و روستاها، نیروی انتظامی است

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به اجرای طرح گشت‌های محلی سپاه، گفت: مسئولیت حفظ امنیت و انتظامات شهرها و روستاها کاملا بر عهده نیروی انتظامی است و این نیرو در مواقع خاص با توجه به شرایطی که پیش می‌آید پس از تشکیل یک قرارگاه در صورت نیاز از سایر دستگاه‌های نظامی و امنیتی نیز استفاده می‌کند.

ترامپ حرف جدیدی نزد/ برجام ماندنی است

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اعلام استراتژی‌های جدید ایالات متحده از سوی ترامپ گفت: هیچ موضوع جدیدی در سخنرانی دو روز قبل ترامپ وجود ندارد.

همچنین در جلسه امروز هیات دولت به ریاست روحانیمهلت ثبت سفارش واردات تخم‌مرغ تمدید شد و هیات وزیران تصویب کردند که تمامی سهام باقی مانده متعلق به دولت در شرکت های بیمه آسیا، البرز و دانا به عنوان سهام مشمول واگذاری تعیین شود تا پس از تصویب قیمت در هیات واگذاری، توسط سازمان خصوصی سازی و از طریق بورس واگذار شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار