بازدید 23194
فوتو نیوز «تابناک»؛

اخراج سه بازیکن تیم نفت به اتهام جاسوسی/امام جمعه ارومیه:دست از معصیت برداریم تا باران ببارد

تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۵۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶ 22 December 2017

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۳۸
امام جمعه ارومیه راست میگه البته معصیتهای بزرگی همانند اختلاسهای کلان باعث این خشکسالی هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
البته لازم بذکر است از لحاظ علمی ثابت شده که پارازیت های ارسالی و تاثیرگذاری الکتریکی بر روی ابرها ، علت اصل است.
احتمالادمنظورش فقط بدحجابیست که سبب خشکسالی شده!!!!!!!!!!!!!
پسددر دوره قبل و در اروپا اصلا گناهکار نبوده و نیست که اینقدر بارش داشته و دارد!!!!!
چرا همش پای مردمو وسط می کشند چرا نمیگند در روایات داریم مسئولین هم باعث خشكسالي هستند اشتباهات مسئولین هم باعث نباریدن رحمت الهی است و .......
تو را به خدا برای ادمهای معمولی ارزش قدوسی فائل نشوید گناه است گناه.....
جناب قریشی اگر منظور حجابه که کشورهای بی حجاب از باران خسته شده اند اگر منظور اختلاسه باز هم درست نیست چون آنها روز به روز اتوموبیل های گرانتر ودلارهای نجومی به خارج میفرستند
الان تایلند که همش بارون میاد چه جوریه حکمش؟ یا انگلیس خبیث؟:)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
جریانش اینه که خدا گاهی به مردمانی که
ایمان داشته اند و امید برگشتشون هنوز .هست سخت می گیره تا برگردند
ناشناس
| China |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
این حرفت مثل اینه که بگیم چرا در قطب این همه برف هست! خوب تایلند دم خط استوا است با هوایی کاملا مساعد برای باران. اگر باران می بارد در عوض بلایای طبیعی دیگری مثل سونامی در انتظارشان هست که دیدیم در گذشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
مملکت حرف حرف حرف وعمل هیچ...
جلوی اختلاسها گرفته بشه بارون میاد
از بزرگترین معصیتها ظلم ودروغ است ایکاش این معصیت بهمراه سایر گناهان مهم شمرده شوند
این همه بارش های منظم توی اروپا و امریکا و کانادا و ...... بخاطر اینه که اونا معصیت نمی کنن
پس اگه اینطوریه ارتباط عدم ازدواج جوانان و بارندگی، ارتباط بین بیکاری جوانان و نباریدن برف، ارتباط بین بیچارگی مردم و زلزله.چیه؟
مردم بیچاره دلم برا خودمون میسوزه که انقد بدبختیم.
پاسخ ها
MRV
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
بیشتر بدبختیمون به خاطر افکارمونه ول کنم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
دوستان اینقدر به خودمان نگوییم بدبخت ، بهتراست بگوییم مامردمان گرفتاریم عزیزم گرفتار
ولی خداییش بد جوری خسک سالی هستش من امار وزارت نیرو رو هر روز میبینم تا 60درصد از بارش ها عقب هستیم بعیده بارش پاییز جبران بشه
مردم به همدیگر ظلم نکنید
دولت که جای خودش را داره
اگه یه راننده تاکسی هم آدم باتقوا و درستی باشه قدسیتشو از خدا میگیره.
بنده معتقدم کنکور نباید حذف بشه، بلکه کنکور باید کمی فرمتش تغییر کنه و چند بار در سال باشه، مثلا دو یا سه ماه یکبار، استرسش کم میشه، چون فرصت جبران هست، مثل ایلتس و تافل برای زبان یا جی ار ای و جی مت برای دانشگاهها. بلاخره حسن کنکور مرور و جبران کاستی های اموزشی دبیرستان و یکدستی اموزش و رقابت کشوری و عادلانه تر که هست. البته پارامترهای دیگه مثل معدل و اختراع و المپیاد و غیره هم باید ضریب داشته باشند. العان در خارج اپلای برای دانشگلهها مصیبتی شده، جدا جدا هزینه و ندارک میدی، بعد کلی طول میکشه تا بررسی بشه، بخاطر هزینه و زمان زیادش خیلی ها از خیر برخی داتشگاهها میگذرتد و خیلی ها تا سال بعد جا میمونن. نوجوانهای بیچاره کلی وقتشون و پولشون تلف میشه و نتیجه نمی گیرن و سال دیگه از اول اپلای میکنن. کمی کارشناسانه تر باید بررسی بشه. من خودم کلی وقت و صدها دلار پول دادم هنوز دانشگاها یک نگاهی نینداختن،
من که یادم نمی آید که جایی خوانده باشم و یا شنیده باشم که پیغمبر خدا و یا امامان معصوم گفته باشند که ما مقدس هستیم.
مسأله تفاوت ما با اروپا و هر کشور دیگری در بارش به اعتقادات ما برمی گرده. اینکه بگیم چرا اونا گناه میکنن و میباره? اولا بحث اینکه اونا به ارزش های خودشون احترام میذارن یا نه ? انسانیت رو در نظر میگیرن یا نه ? صحبت گناه در اجتماع ترک نماز یا روزه نیست. دروغ، ظلم، منفعت طلبی، خیانت، اختلاس و ... گناهان بزرگی هستن که متاسفانه در کشور به اصطلاح مسلمان ما بیشتره ... . ضمنا اونا تکلیفشون روشنه، هم به قانون عرف و هم به قانون کشور. ولی ما چی ? ما که تا محرم میرسه همه مشکی و نذری و زنجیر و سینه زنی داریم ... ما که تا مشکلی میشه توسل می کنیم پس برا دوری از گناه هم باید پیرو مسیر معصومین باشیم. برا بارون و برکت هم باید پیرو سفارشات معصومین باشیم ... رعایت حقوق اجتماعی در جامعه خیلی مهمه ... ضمنا ما با گناه داریم آبروی دین خدا رو میبریم. حالا اونا که مسلمون نیستن و تکلیفی از این باب برا خودشون قائل نیستن در پیشگاه خدا گناهشون از ما که مدعی هستیم کمتره ... فک کنیم اونا الان مشکلات ما رو و ... رو میبینن و به ضعفمون به عنوان مسلمان میخندن، پس لایق عذابیم، مسئولین و حتی ما مردم عادی، خیلی سخته که بگیم اگر ما جای مسئولین بودیم اختلاس نمیکردیم چون مسئولا هم قبلا مثل ما فکر میکردن. ریشه ضعف مسئولا به داخل جمع مردم عادی برمی گرده ... و هر کس در حد خودش باید پایبند اخلاق و حقوق اجتماعی باشه ...
علت خشک شدن دریاچه ارومیه بخاطر دلایل زیر می باشد.
1. انتقال بزرگترین آبریز دریاچه ارومیه ( سیمینه و زرینه رود ) به تبریز
2. احداث سد بر روی هر رودخانه ای که به دریاچه می ریزد
3. دو شقه کردن دریاچه با راه میانگذر و ریختن میلیونها تن خاک و سنگ و .. توی دریاچه برای ساخت آن
4. مصرف بی رویه آب های چاه ها بخاطر عدم مکتنیزاسیون کشاورزی.
دوستان عزیر خشک شدن دریاچه بخاطر عدم مدیریت نه صلب شدن رحمت خداوند متعال
مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید . قدسیت را باید مردم از رفتار ها و کنش های فرد حس و برداشت کنند . بهتر است مسئولین برای رهایی از پاسخگویی به مردم خود را از برگزیدگان الهی قلمداد نکنند .
از اونجایی که تو کشورای آزاد وفور نعمته مشخص میشه اگه به دلیل باشه واس خاطر دزدیاست و بس مردشه بخور بخور رو ریشکن کنه جلو هر کی که میخوره بایسته
ولی یه چیزیم اساسی سواله اینکه واقعا اینا نمیدونن دلیلش اینه که آقا کارخونه ها تکنولوژی داغون دارن اصل آلوده کننده ماشینا همینطور کل صنعت همین کشاورزی عهد بوق آب رو گالن گالن میخوره بعد مشتری نمیخره سیبا رو میریزن کنار جاده بگنده اومدن خاک ریختن تو دریاچه دونیمش کردن سدا رو زدن آب نمیریزه تو دریاچه از اونور خشک شدنش باعث آلودگی شده خب دادا بارون چچوری میخواد بباره یه لایه ضخیم کربن سیاه و دی اکسید کشیدن رو کشور از اونور میگن چرا بارون نمیاد واقعا فهمیدنش اینقد مشکله!!!!!؟؟؟؟؟
اگر نزول باران با معصیت ارتباط داره ، پس چرا در اروپا اینهمه سبز و خرمی وجود داره و باران میباره
کمتر از امام زمان خرج کن لطفا
گناه هر جوریش گناهه البته کبیر و صغیر داره که گناه کبیره عذاب الهی به دنبال داره
بی حجابی ، ربــا ، زنا، اختلاس ، حرام خواری و .... همه اینها جزو گناهان کبیره است باید استغفار کرد.
ضمنا مقایسه با بلاد کفر درست نیست چون آنها نسبت به خیلی از چیزها غافل هستند ضمن آنکه هر قوم و بلادی به یک شکلی مورد ابتلا و خدای نکرده عذاب الهی قرار می گیرند.
در پایان بیاییم ایمانها را قوی کنیم و با هم مهربانتر باشیم و شاکر نعمت های الهی باشیم
به نظرم در ارتباط با بارون ميشه از نظر متخصص هايي خارج از مرز(ژاپني -آلماني و ....) هم كمك گرفت/
هر مشكلي يك راهكاري داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
حق با شماست. اصولا در بسیاری موارد لازم است که از کارشناسان دیگر کشورها که دانش و تجربه کافی دارند استفاده شود. و البته مشکل همین است که بسیاری از مسئولین ما نه خود دارای دانش کافی هستند، و نه تمایل به کمک گرفتن از دیگران دارند! شاید بی ربط به نظر برسد، اما اگر همچنانکه در هدایت تیم ملی فوتبال کشور از مربی باتجربه و بادانش خارجی استفاده میشود و نتیجه لازم نیز گرفته میشود، در امور مربوط به صنعت و اقتصاد و محیط زیست نیز از متخصصان خارجی استفاده شود، کشور ما از این وضعیت فلاکت بار به سرعت خارج شود.
آلوده کردن هوا معصیت نیست؟ نابود کردن درختان و منابع طبیعی معصیت نیست؟ قرار گرفتن در جایگاه و مسئولیتی که دانش کافی رو برای انجام وظایفش نداریم معصیت نیست؟ آلوده کردن محیط زیست معصیت نیست؟ مصرف بی رویه و اسراف معصیت نیست؟ دست درازی به بیت المال معصیت نیست؟ سوء استفاده از جایگاه و پست و مقام معصیت نیست؟ دور زدن قانون معصیت نیست؟
چرا تا حرف از معصیت میشه بعضیا سریع میران سراغ برخی از گناهان؟!
خودمون باعث از دست دادن خیلی از نعمت هامون میشیم.
اگر گناه و معصیت را تنها در ترک عبادت و شرابخواری و عدم رعایت حدود پوشش و بی بندوباری و... بدانیم، بله، حکومتها و ملتهای بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی از گناهکارترینها هستند، اما اگر گناه و معصیت واقعی را بی عدالتی و ایجاد اختلاف طبقاتی و عدم کسب رضایت مردم و اختلاس و عدم پایبندی به قانون حاکم بر کشور و... در نظر بگیریم، قطعا کشور ما از گناهکارترینهای دنیاست و شاید به قول ایشان، به همین دلیل است که خشکسالی و زلزله گریبان کشورمان را رها نمیکند.
اگر عبادت خدا باعث نزول بركات و رحمت خداوند ميشود ، پس چرا استان قم اينقدر خشكساليه ؟؟؟؟
برای اختلاسهای چند هزار میلیاردی اینقدر ادم بازداشت نمیشه که برای یک پارتی شبانه برگزار میشه
من هم تا حدودي موافق بعضي از گفته هاي امام جماعت اروميه هستم .
1- رواج دروغ
2- تهمت زني
3- اختلاس
4- حق خوري
5- ضعيف كشي
6- بي عدالتي
7-فحشاء و منكرات
8- رشوه خواري
ازجمله مواردي هستند كه در كشور بيدادمي كند و امان از مظلومان بريده . بنابراين بعيد نيست مورد خشم و غضب الهي قرار گرفته باشيم .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر