بازدید 37032

افزایش قیمت تخم مرغ

کد خبر: ۷۵۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 23 December 2017

قیمت هر شانه تخم‌مرغ در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران از ۱۶ هزار تومان هفته گذشته به ۱۸ هزار تومان و تا ۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قیمت تخم‌مرغ در هفته‌های اخیر با طی روند صعودی در حال افزایش است. نرخ این محصول از 11 هزار و 800 تومان مصوب در میادین میوه و تره‌بار شهر تهران، ابتدا به 12 هزار و 500 تومان، هفته بعد به 15 هزارتومان و به فاصله کمی به 16 هزار تومان رسید.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم هر کارتن تخم‌مرغ فله امروز به قیمت 95 هزارتومان به خرده‌فروشی واقع در خیابان جمال‌زاده شمالی تحویل داده شد که با احتساب سود فروشنده این واحد صنفی هر شانه تخم‌مرغ را به قیمت 17 هزار و 500 تومان به فروش می‌رساند.

قیمت مصرف‌کننده هر شانه تخم‌مرغ 30 عددی بدون بسته‌بندی در واحد دیگری در خیابان جمال‌زاده شمالی 18 هزار و 500 تومان است و قیمت این محصول در خرده فروشی در محله سعادت آباد 19 هزار تومان است و در برخی از واحدهای خرده‌فروشی نیز در مرز 20 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بنابراین گزارش ناصر نبی‌پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران در این باره در گفتگویی با بیان اینکه قیمت تخم مرغ درب مرغداری نیز افزایش یافته است، اظهار داشت: هر کیلوگرم تخم مرغ( از کمتر از 5 هزار تومان) به 7 هزار تومان افزایش یافته است.

وی به معدوم شدن بیش از 13میلیون مرغ تخمگذار و آشفتگی بازار نهاده‌های دامی نیز اشاره داشت و گفت: قیمت ذرت در بندر 1100 تومان و کنجاله سویا به 1850 تومان رسیده است که با این ارقام باید 100 تومان کرایه حمل نیز اضافه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳۳
دیروز خریدم 17500 تومان با تخفیف ویژه فروشگاه شد 16500 تومان . دست وزیر کشاورزی و دولت درد نکنه که قیمت ها را واقعی و حقوق ما را غیر واقعی افزایش میدهند. در اول هر سال بسیار چانه زنی میکنند تا حقوق کارمندان را حداقل افزایش دهند اما در وسط سال قیمتها افزایش پیدا میکند انهم چندین بار که افزایش حقوق ها را نه تنها بی اثر کرده بلکه منفی هم میشود. به هر حال خواستم در همنی جا از جناب اقای روحانی و جناب اقای نوبخت جناب آقای حجتی جناب آقای زنگنه جناب آقای واعظی جناب آقای ظریف جناب اقای شریعت مداری جناب اقای نهاوندیان جناب اقای ... تشکر و قدر دانی کنیم. اگر میتوانستند و قیمت تخم مرغ را یک صد هزار تومان میکردند که در امدشان بیشتر شود تا شب را با خیالی آسوده تر بخوابند تشکر کنم و عذر خواهی کنم از بابت اینکه مردمایران اینفقدر جان سخت هستند کهه بعد از 40 سال علیرغم تلاش شبانه روزی مسئولان هنوز زنده هستند . و نمیمیرند . راه حل ساده رساندن دلار به 10 هزار تومان به صورت یک شبه . گران رکدن تخم مرغ به دانه ای 1500 تومان و قیمت بنزین به قیمت 1500 تومان و گران کردن مسکن به قیمت سه برابری موجود شاید باعث مرگ و میر عده ای قلیل از هم طنان بی ظرفیت شود تادولت بتواند به اندازه کافی در امد کسب نماید .
نه بابا اینطور نیست تورم 8 درصد ها
بزن به افتخار کسانی که صندلی به اضافه دستمزد بیش از لیاقتشون دریافت کردن.هر روز شاهد گرونی هستیم و خدا رحم کنه.
مگه شما نشنیدید که دولت محترم میگه تورم ۸ درصد شده؟!!چرا این اخبار رو منتشر میکنین؟!!حالا ظرف سه ماه تخم مرغ ۵۰ درصد گرون شده مهم نیست.مهم اینه که تورم یک رقمی شده!!چقدر من خوشبختم
حالا داستان مرغ و تخم مرغ شروع شد اقتصادان های عزیز در فلسفه اینکه چرا تخم مرغ گران شده پی خواهند برد که مرغ نیز که از تخم بیرون میاید و چون مرغ گران میشود بنابراین تخم مرغ هم گران خواهد شد و چون تخم مرغ گران میشود مرغ هم گران میشود .البته این داستان تورم هم بی خبر از همه جا مثل همیشه در حال کاهش است .الحمدالله..
آنچنان رونقی ایجاد می کنم که...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
بابا منظورش روغن بودهكه ما كارمند ها رو سرخ كنه نه رونق اين اشتباه لپي بوده
مردم همین تخم مرغ رو میتونستن بخورن اینم دیگه نمیتونن بخورن باید به مسئولین آفرین گفت واقعا متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه آقایون توانستند قیمت تخم مرغ رو ( فقط همین یک قلم ) کنترل کنند. نگاه کن ببین جند برابر شده 1ز 11 هزار به 20 هزار!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
تو مملكت ما مسولين فقط حرف همين و بس
جالا یکی به نوبخت بگه چه جوری تورم آذرماه 8 درصد بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
خوب اون اقلامي كه رشد قيمتشون بيش تر از 8 درصد هست رو از توي سبد آماري حذف ميكنيم براي چند ماه آينده هم كالاهايي كه افزايششون بيشتر از 7 درصد باشه از جامعه آماري كم ميكنيم به همين ترتيب تا به 0 برسيم
دولت متشکریم ....
چه زشت! چه بي خود! چه بي منطق! افزايش قيمت شير - گوشت - تخم مرغ و مرغ اين بار يك فاجعه خواهد بود! اين يك هشدار جدي است! اگر مي خواهيد قيمت ها را مي توانيد بيشتر از اين هم بكنيد! اما به شما قول مي دهم! به زودي بايد در اين كارخانه ها را تعطيل كنيد!
اگر لازم است سوبسيد به توليد كننده ارائه دهيد! از ما گفتن بود از سيستم و توليد كننده نشنيدن! اگر مي خواهيد چرخه توليد را به صفر برسانيد! اگر مي خواهيد با چنين روالي كارد به مغز استخوان مصرف كننده و توليد كننده برسانيد پس خود كرده را تدبير نيست! اين پيش بيني شرايطي است كه در توليد انحطاط و محو توليد را به همراه خواهد داشت! بهتر است هر چه زودتر تمامي افزايش قيمت هاي بي رويه كنترل شود! هيچ منطقي پشت اين روند وجود ندارد جز اضمحلال توليد و مصرف منطقي! از قيمت نان شروع شد! علت گراني هاي قيمت اخير را اعلام فرماييد تا بدانيم چه بايد بكنيم!
اين توضيح مهم و ضروري است!!!!!!!!!!!!!!
روزی نیست کهخبر افزایش قیمت کالا یا خدماتی را نبینیم ونشنویم ولی مرغ یک پادارد و تورم همان 8 درصد است !!!
رئیس اتحادیه ووزیر کشاورزی رو اعدام کنید به خدا هیج وقت در طول تاریخ تخم مرغ گرون نخواهد شد .
اقاي روحاني فرمودند تورم ربطي به گراني نداره
ظاهرا هر چه به قول روحاني تورم مياد پايين
قيمت ها بالا ميروند
راه حلش ی زلزله ۹ریشتری تو کل کشوره..شاید مردیم
حالا هی برید پای صندوق های رای
واقعا برای مردم متاسفم
اگر ما یک ماه نخریم، و نخوریم هیچ چیزمون نمیشه
ولی با این رویه ی احمقانه که هنوز هم می خریم
به خودمون ، به آیندمون خیانت می کنیم
یاد گرفتند که مرگ و نشون بدند و به تب قانع بشیم
**** نخرید ، نخورید ****
به نظر من همه باید حداقل تو این زمینه متحد بشیم، مصرف تخم مرغ رو کاهش بدیم، تا قیمتش با حقوق کارگرها بخونه
شما انتظار دارین که این کشور شرایطش بهتر بشه .زهی خیال باطل بدتر میشه که بهتر نمیشه
درست گفتن دیگه تورم به 4%_ رسیده نا شکری نکنید باران قطع میشه ها
خدارو شکر گرونتر از این نشد. خدایا شکرت که من میتونم بازم تخم مرغ بخرررررررم. روحانی مچکریم.
دولتی که تمام چشم امیدش به بیرون از مرزها دوخته شده وفقط جیب سرمایه داران رو پر میکنه تخم مرغ به چه دردی میخوری خوب میگن نخورید نمیمیرید که.
واقعا دست اقای نوبخت باصداقت و اقای دکتر روحانی خندان درد نکنه
مملکتو پکوندین داد مردم در اومده
تورم تا زمانی که مردم تخم نگذارند تمام نخواهد شد . (ستاد همکاری با نیروهای مردمی)
نام گذاری جدید برای گرون کردن محصولات شده : گران نشده بلکه قیمت واقعی شده !!

چرا پس حقوق های مردم هیچ وقت واقعی نمیشه !!!
بي قانوني تو اين مملكت بيداد ميكنه
آخه چقدر ادعا

همینه که خدا مارو گذاشته رو ویبره
ممنون از دولت تدبیر و فشاااااااااااااااااااااااااار
راستش از فردا ی کار گرفتم روزی چهل ناهار نمیدن گفتم اشکال نداره بیشتر روزا رو تخم مرغ میخورم که تخم مرغم دیگه نمیشه من الان چیکار کنم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار