بازدید 2524

نگاهی به دلایل نارضایتی‌ها از عرضه‌کنندگان خودرو

در یک تحقیق مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو مشخص شده است.
کد خبر: ۷۵۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 25 December 2017

در یک تحقیق مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو مشخص شده است.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که بخش قابل توجهی از مصرف‌کنندگان از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند این پرسش مطرح است که دلایل این نارضایتی‌ها چیست.

پاسخ به این پرسش در تحقیق شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در بازه زمانی تابستان امسال، مشخص شده است.

طبق نتایج این تحقیق بیشترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان به پنج عامل مهم در فرایند فروش خودروهای سواری در ایران باز می‌گردد.

"تاخیر در تحویل خودرو"، "ایراد داشتن خودرو در زمان تحویل"، "کم بودن تنوع آپشن‌ها"، "عدم تناسب قیمت با کیفیت خودرو" و "تاخیر در تحویل پلاک و مدارک خودرو"؛ از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.

در این تحقیق از ۸۸ هزار و ۲۶۲ نفر از خریداران خودروهای صفرکیلومتر داخلی و خارجی در بازه زمانی تابستان امسال نظرسنجی و مصاحبه صورت گرفته است.

در مطالعه میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری داخلی و خارجی، شاخص‌هایی همچون اطلاع‌رسانی و پاسخگویی، توجه به خواست مشتری، هزینه و زمان صرف شده برای خرید و شرایط تحویل خودرو، مورد بررسی قرار گرفته است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر