بازدید 5688

دلایل مخالفت مجلس با افزایش قیمت بنزین

کد خبر: ۷۵۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱ 26 December 2017

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دلایل مخالفت پارلمان با افزایش قیمت بنزین در سال ۹۷ را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت‌ها در لایحه بودجه سال 97، گفت: طبق لایحه‌ بودجه سال 97 که دولت تقدیم مجلس کرده است، شاهد افزایش قیمت در بخش‌‌های حامل‌های انرژی و حوزه مالیاتی هستیم.

وی، با انتقاد از افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی در سال 97، اظهار داشت: افزایش قیمت بنزین و هر نوع کالای مصرفی دیگری از سال 97 موجب تورم افسارگسیخته و غیر قابل کنترل می‌شود که به‌طور قطع اکثریت نمایندگان مجلس با آن مخالف هستند.

نماینده مردم ساوه در مجلس با تأکید بر اینکه دولت می‌بایست لایحه بودجه را طوری تنظیم می‌کرد که شاهد کمترین فشار به قشر آسیب‌پذیر و حقوق‌بگیر جامعه در سال 97 باشیم، گفت: متأسفانه دولت در لایحه بودجه 97 به وضعیت اقتصادی و معیشتی توجهی نکرده و می‌خواهد کسری بودجه‌اش را از طریق افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی و اخذ مالیات بیشتر جبران کند که این امر منجر به رکود و تورم بیشتر در سال‌های آتی می‌شود.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با ارائه پیشنهاداتی به کمیسیون تلفیق بودجه 97، قیمت بنزین و حامل‌های انرژی را در سال آینده طوری تعدیل کنیم تا کمترین آسیب به اقشار کم‌درآمد وارد شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان