بازدید 15253
۸
فوتو نیوز «تابناک»؛

کنایه محسن هاشمی برای انتقال زندان اوین /آزادی بازداشت شدگان تجمع مقابل وزارت کار

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۵۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶ 27 December 2017

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ابتدا و انتهای گزارش تصویر یکی می باشد هردو مربوط به اقای رفسنجانی است
ضرب المثلی می گه؛ سالی که نکوست، از بهارش پیداست! تهران شده یک قصبه پر از دست فروش و کودکان آواره و باندهای تبهکاری که بچه های معصوم رو برای جمع آوری پول در ایستگاههای مترو و داخل مترو و توی هر چهارراه مخصوصا چهارراه ولیعصر ولو کرده اند. در حقیقت بنده که حدود بیش از نیم قرن در این شهر زندگی کرده ام هیچگاه تهران را تا این اندازه بی نظم و آشفته و پر هرج و مرج و آلوده و شلوغ و پر از آواره های خیابانی و دزد و گدا ندیده ام. آن وقت این شهر صاحب شهرداری شده که علاوه بر بیماری قلبی و نداشتن سلامت و چابکی اصلا این کاره نیست..
گرایش نجفی محض است
نه کاربردی
هرکس را بهر کاری ساختند بالامجان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
دقیقا من هم این رو قبول دارم ولی ای کاش این رو برا بقیه افراد هم میگفتید
با سلام و احترام
بزرگی و سیاستمداری مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی در این بود بیشتر شنونده بود و کمتر سخن میگفت و در مورد هر موضوعی سخن نمیگفت و تفکرش روی شنیده ها زیاد بود و ایده زیاد میگرفت و عملگرا بود .روحش شاد.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
ایشان یک کار خوب کرد و آن رواج دادن دوباره تجمل گرایی و حذف قانون استخدام رسمی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
کمتر سخن میگفت؟؟؟؟؟؟؟ از کی حرف میزنی..
این اواخر خیلی حال نداشتند و سن اثر گذاشته بود ..
lمعیار سنجش عملکرد مسئولین از نمودار خط لب مردم مشخص میشود که به روشنی همه چیز را هویدا میسازد.و نیاز به عوامفریبی که خیلی مد است ندارد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر