بازدید 5960
۲

توصیه وزیر کشور به مردم تهران

کد خبر: ۷۵۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 27 December 2017

وزیر کشور با اشاره به زلزله‌های اخیر و بخصوص زلزله شب گذشته در استان البرز تاکید کرد: مردم در این مواقع ضمن حفظ آرامش و هوشیاری، در محدوده منازل خود باشند و وارد خیابان ها نشوند و ترافیک ایجاد نکنند. رحمانی فضلی ادامه داد: چون این کار خدمات رسانی را دچار مشکل و شرایطی برای نیروی های انتظامی ایجاد می کند که از نظر انتظامات کار سخت می شود.

به گزارش ایرنا وی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از آمادگی دستگاه های امدادرسان درصورت وقوع زلزله در تهران خبر داد و گفت: جلسه ای برای بررسی آخرین وضعیت زلزله در کشور با متخصصان ذیربط برگزار می شود.

وزیر کشور افزود: صداوسیما و رسانه ها باید اطلاعات صحیح را در اختیار مردم قرار دهند، زیرا بیشترین ارتباط را با مردم دارند.

وی تاکید کرد: مردم در این مواقع ضمن حفظ آرامش و هوشیاری، در محدوده منازل خود باشند و وارد خیابان ها نشوند و ترافیک ایجاد نکنند.


وزیر کشور ادامه داد: چون این کار خدمات رسانی را دچار مشکل و شرایطی برای نیروی های انتظامی ایجاد می کند که از نظر انتظامات کار سخت می شود.


رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: این که می گوییم در کنار منازل خود باشند برای این است که در این مواقع سارقین از فرصت استفاده و از منازل آنها سرقت می کنند. ما اطلاع رسانی را دقیق به مردم می کنیم و توجه آنها باید به اطلاعیه های رسمی باشد و همه باید در این مواقع دست به دست هم دهیم و کمک کنیم که این موضوع را مدیریت کنیم.


وی به زلزله ای که شب گذشته در تهران رخ داد، اشاره کرد و گفت: حضور شب گذشته مردم در خیابان ها ترافیک ایجاد کرد که اگر شرایط خاصی رخ دهد، قطعا خدمات رسانی دچار مشکل می شود.


وزیر کشور همچنین اظهار داشت: ما هفته قبل درباره آمادگی دستگاه ها تصمیماتی گرفتیم و 22 منطقه تهران بین 22 استان کشور تقسیم کردیم و شهردار تهران نیز هماهنگ شد که به همه استان ها در مناطق امکانات انبار کردن و سوله هایی برای این که بتوانند وسایل، امکانات و نیروها را مستقر کنند تا در شرایطی که نیاز به کمک بود استان ها با کوچک ترین و کمترین زمان خود را برسانند در اختیار آنها قرار دهد، البته پیش بینی مانور نیز شده است.


رحمانی فضلی تصریح کرد: به هرحال ما باید ضریب کمک رسانی به تهران را افزایش دهیم و امیدواریم که اتفاق خاصی نیافتد. امروز هم با تمامی متخصصین امر زلزله جلسه ای در وزارت کشور داریم تا آخرین وضعیت را بررسی کرده و بتوانیم در تصمیم گیری های خود لحاظ کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
من در نظام آباد تهران زندگی میکنم. در زمان وقوع زلزله یا باید در خانه بمانم یا باید با وسیله نقلیه مسافت قابل توجهی را طی کنم تا به مکانی که از ساختمانها فاصله منطقی دارد برسم. آقای وزیر کشور، من چکار باید بکنم؟
آقایان وزراء مسئولین عزیز، چرا نباید در نزدیکی محل زندگی من پارک یا هر فضای سبزی وجود داشته باشد؟
اون موقعی که باید بفکر تهران میبودید و اینقدر تراکم و ماشین و ....اضافه نمیکردید را یادتون بیاد .الان کاری نمیتونید بکنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر