بازدید 3818
۲

بازهم ضرب و شتم دانش‌آموز

رییس آموزش و پرورش جیرفت، ضرب و شتم توسط مدیر مدرسه شهید فاریابی جیرفت و ایجاد جراحی شدید از جمله پارگی لب و جراحت روی صورت و بدن دانش آموز را تایید کرد.
کد خبر: ۷۵۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲ 27 December 2017

رییس آموزش و پرورش جیرفت، ضرب و شتم توسط مدیر مدرسه شهید فاریابی جیرفت و ایجاد جراحی شدید از جمله پارگی لب و جراحت روی صورت و بدن دانش آموز را تایید کرد.

به گزارش ایسنا، مجید امیر تیموری اظهار کرد: بنده از همین جا از خانواده دانش‌آموز مورد نظر عذرخواهی کرده و اعلام می‌کنم که به شدت با مدیر متخلف برخورد خواهد شد.

بازهم ضرب و شتم دانش‌آموز

وی افزود: در جلسه‌ای که صبح امروز با مدیران مدارس داشتیم، اعلام کردم که هیچ دفاعی از مدیران متخلف نخواهم کرد و استعفا هم نمی‌دهم بلکه مدیر متخلف را به هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت معرفی کردم و همچنین دستور رسیدگی هر چه بیشتر موضوع را از حراست و بازرسی اداره آموزش و پرورش خواستار شده‌ام.

رییس آموزش و پرورش جیرفت همچنین ضمن دلجویی از خانواده دانش‌آموزی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، گفت: بنده از حق این دانش‌آموز دفاع خواهم کرد و اجازه نمی‌دهم به جایگاه تعلیم و تربیت خدشه‌ای وارد شود.

برادر این دانش آموز به خبرنگار ایسنا درباره چگونگی این حادثه گفت: امروز برادرم به عنوان دانش آموز پایه هشتم مدرسه شهید فاریابی جیرفت توسط مدیر مدرسه مورد ضرب و شتم قرار می گیرد به گونه‌ای که از ناحیه بینی دچار شکستگی و پارگی لب و دهان شده و چندتا از دندانهای وی هم شکسته است و سپس دانش آموز از مدرسه بیرون انداخته می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
البته که تنبیه بدنی امری پسندیده جهت تعلیم و تربیت دانش آموز نیست. اما باید در نظر داشت که تربیت فرزند در خانواده ها گاهی منجر به بروز چنین پدیده هایی می شود.
برادر این دانش اموز در گزارش جراحت بسیار بزرگنمایی کرده اما مدیر یک مدرسه هم نباید دانش اموز را ملک شخصی خود بپندارد و اجازه هیچ گونه ضرب و شتم نداشته و قانونا باید محاکمه شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار