بازدید 7885

ذوق‌زدگی نماینده کنگره آمریکا از اغتشاشات در ایران

کد خبر: ۷۵۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷ 30 December 2017

نماینده افراطی حامی رژیم صهیونیستی از اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران ابراز خشنودی کرد و آن را «خبر مثبت در خاورمیانه» خواند.

بع گزارش فارس، بعد از «تام کاتن»، نماینده تندرو ضد ایرانی در سنا، «برد شرمن»، نماینده افراطی حامی رژیم صهیونیستی هم از اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران ابراز خشنودی کرد.

شرمن در توئیترش از اغتشاشات ایران به عنوان «برخی خبرهای مثبت در خاورمیانه» تعبیر کرد و مدعی شد هدف شرکت‌کنندگان در این اجتماعات مخالفت با فعالیت‌های منطقه‌ای ایران بوده است.

به دنبال تجمع اعتراضی روز پنجشنبه جمعی از مالباختگان موسسات مالی در مشهد که با شعارها و مطالبات اقتصادی مردم همراه شد، امروز جمعه نیز برخی نقاط کشور شاهد تجمعاتی محدود بود.

گزارش خبرنگاران فارس از شهرهای کرمانشاه، رشت، ساری، قم، قزوین و همدان حاکی از آنست که در این شهرها تجمعاتی برگزار شد که بعضا با شعار های تندی همراه بود.

اگرچه رسانه های ضدانقلاب تلاش داشتند نشان دهند که مطالبات تجمعات امروز سیاسی است اما گزارشهای میدانی خبرنگاران فارس، حاکی از آنست که بسیاری از مردم که نسبت وضعیت گرانی ها معترض بودند با مشاهده شعارهای سیاسی لیدرهای این تجمعات، ترجیح دادند که با شعاردهنگان همراه نشوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر