بازدید 16470

واکنش معاون سیاسی سپاه به تجمعات اخیر

کد خبر: ۷۵۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲ 30 December 2017

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: بعد از شکست داعش، استکبار که نقشه‌های خود را بربادرفته می‌داند این بار با علم کردن سلطنت‌طلب‌ها می کوشد تا فتنه‌گری جدیدی را در ایران شکل دهد.

به گزارش مهر، سردار رسول سنایی راد شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت ۹دی به میزبانی مسجد و مدرسه قلعه شاهرود ضمن بیان اینکه سرویس‌های انگلیسی برای آزادی نفوذی خود پیشنهاد ۴۶۰میلیون پوند را به ایران داده اند، ابراز داشت: عناصر نفوذی بسیاری وجود دارند که نمونه آن را به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد که بیگانگان برای لو نرفتن شبکه‌های خود حاضر به هزینه کرد نیم میلیارد دلار برای آزادی نازنین زاغری هستند.

وی افزود: ایران تحت‌فشارهای حقوق بشری به دلیل داشتن بچه کوچک، قصد آزاد کردن زاغری را داشت و حتی نمایندگان انگلیس اعلام کردند وی کار آموزش خبرنگاران داخل ایران را بر عهده داشت و این سندی برای نفوذ در ایران محسوب شد که نشان می‌دهد در کنار برخی افراد عناصر نفوذی نیز وجود دارد.

دشمن به دنبال انتقام‌جویی است

معاون سیاسی سپاه پاسداران ضمن بیان با پیروزی انقلاب اسلامی نظام استکبار ضربه مهلکی خورد و ایران به‌عنوان قدرت و الهام‌بخش محرومان در منطقه و اقصی نقاط جهان تبدیل شد، ابراز داشت: وجود چنین موقعیتی، مطلوب دشمنان نیست و به دنبال انتقام‌جویی هستند لذا با ایجاد جنگ‌های نیابتی کوشیدند تا عراق و سوریه و سپس ایران را مورد هدف قرار دهند ولی در برخورد بااراده جمهوری اسلامی تصمیمات آن‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

سنایی بابیان اینکه در سال ۸۸ آمریکایی‌ها از پیشرفت ایران و به بن‌بست رسیدن سیاست‌های منطقه‌ای خودشان به‌شدت نگران بودند، ابراز داشت: آمریکا برای رسیدن به اهداف خودش مجبور به دخالت مستقیم در کشورهای مسلمان بود لذا با استیصال در شرایطی که توان برخورد نظامی با ایران را نداشت به ضعیف‌ترین حلقه‌ها یعنی افغانستان و عراق هجوم بردند.

وی در ادامه تصریح کرد: سیاست‌های شکست‌خورده استکبار موجب شکل‌گیری موازنه جدید در منطقه شد به‌نحوی‌که قطر و سوریه امروز سر میز سه‌جانبه با ایران نشسته و پیرامون منطقه گفتگو صورت می‌گیرد بنابراین به دنبال نقشه‌ای بودند تا محور این تحول را بر هم بریزند، از سوی دیگر باید گفت دشمن با الهام از انقلاب‌های رنگین کشورهای همسایه فضای انتخاباتی ایران را مناسب برای ناامنی و بی‌ثباتی منطقه دید که دراین‌بین بی‌پروایی برخی از بازیگران داخلی همپوشانی فتنه را برپا کرد، آن‌ها نیز تصور می‌کردند اگر تعداد را ترغیب به حضور در خیابان‌ها کنند ورق انتخابات به نفع آن‌ها بر خواهد گشت لذا از مدت‌ها قبل طرح صیانت از آرا و احتمال تقلب را مطرح کردند.

زمینه شورش در ۸۸ آماده‌شده بود

معاون سیاسی سپاه پاسداران بابیان اینکه در فتنه ۸۸ برای نخستین بار طرح نماد رنگی در انتخابات مرسوم شد، ابراز داشت: سران فتنه قبل از اعلام رسمی نتیجه انتخابات با اعلام پیروزی زمینه شورش را ایجاد کنند، آن‌ها خواهان ازسرگیری مجدد رای گیری بودند که رهبر معظم انقلاب با همه متانت این بار قاطعانه از رای مردم صیانت کردند.

سنایی راد بابیان اینکه ۹ دی پیروزی راهبرد رهبر معظم انقلاب برای جذب حداکثری است، تصریح کرد: این روز حماسی پیروزی مردم ولایت مدار را رقم زد و درواقع خروش دوباره ملت بر اساس ارزش‌های عاشورایی و شکست توطئه‌های دشمن بود که سناریو خودشان را با بازیگری برخی افراد که سابقه مسئولیت در درون نظام را داشتند، را از نو بازنویسی کرد.

وی بابیان اینکه حماسه ۹ دی بصیرت افزایی را در بین مردم تقویت کرد، افزود: این رویداد تاریخی زمینه ناخودآگاه عاشورایی از جنس ۱۹ دی و ۲۲ بهمن را نقل محافل کرد و تودهنی برای دشمنی که به انقلاب رنگین چشم دوخته بود، شد.

مردم قاطعیت خود را نشان دادند

معاون سیاسی سپاه پاسداران بابیان اینکه عده‌ای با پوشش عدالت قصد فریب مردم را در حماسه ۹ دی داشتند، ابراز داشت: مردم قاطعانه نشان دادند که عقد اخوت با هیچ‌یک از سران فتنه نبسته‌اند، کسانی که یک دهه مسئولیت را در بین مردم بر عهده داشتند باید برای در قدرت ماندن قوی عمل می‌کردند.

سنایی راد در ادامه تصریح کرد: بعد از شکست داعش استکبار که نقشه‌های خود را بربادرفته می‌داند این بار با علم کردن سلطنت‌طلب‌ها می کوشد تا فتنه‌گری جدیدی را در ایران شکل دهد.

وی با ابراز اینکه دل‌خوشی به برجام موجب غفلت از اقدامات اقتصادی شد، تصریح کرد: در شرایطی که ایران به همه تعهداتش عمل کرد آمریکا بار دیگر بدعهدی خود را اثبات کرد بنابراین با وحدت در برابر توطئه‌ها باید هوشیار باشیم.

داعش ابزار جنگ نیابتی در منطقه

معاون سیاسی سپاه پاسداران بابیان اینکه داعش ابزار جنگ نیابتی در منطقه بود، افزود: استکبار از شکست حربه‌هایش کینه به دل گرفته و با استفاده از حربه های مختلف به دنبال جبران است لذا مجموعه نیروهای انقلاب امروز باید تنها مطیع فرمان ولایت فقیه باشند و مردم نیز در جمع بندی فتنه ۸۸ به این نتیجه رسیدند که باید به دنبال سخن حق باشند.

سنایی راد با بیان اینکه هر کسی خبطی را در درون نظام انجام دهد به سرنوشت سران فتنه دچار خواهد شد، تصریح کرد: هدف از فتنه گمراه کردن مردم، طرح شعارهای حق با محتوای باطل است.

وی گفت: دشمن با تصور ایجاد تفرقه و فاصله بین ارکان نظام می کوشد تا در کشورهای مسلمان دخالت کند درصورتی که نمی داند خود مردم به عنوان نگهبان های نظام اجازه نمی دهند احدی ارزش های انقلاب را خدشه دار کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان