بازدید 4664
۱

تاثیر گرانی تخم مرغ بر وعده غذایی زندانیان

کد خبر: ۷۵۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 30 December 2017

رئیس سازمان زندان ها گفت: گرانی تخم مرغ باعث مشکلاتی در وعده غذایی زندانیان شده است.

به گزارش مهر، علی اصغر جهانگیر در حاشیه سفر رئیس قوه قضائیه به استان ایلام اظهار داشت: سازمان زندان ها با مشکلات زیادی در بخش های مختلف مواجه است.

وی گفت: هم اکنون بودجه این سازمان کفاف خدمات رسانی به زندانی ها و پروژه های عمرانی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این زندان های کشور با بدهی سنگین در بخش آب و برق مواجه هستند، گفت: وعده های غذایی زندانیان نیز به دلیل گرانی بعضی از اقلام مثل تخم مرغ با مشکلاتی مواجه شده است.

جهانگیر با اشاره به اینکه دولت باید در این زمینه به خصوص برای به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی این سازمان حمایت کند، گفت: هم اکنون اکثر زندان های کشور فرسوده هستند و بین ۲۰ تا ۲۵ سال عمر دارند در حالی که عمر مفید یک زندان حداقل ۱۵ سال است.

رئیس سازمان زندان ها تصریح کرد: زندان مرکزی ایلام که بیش از ۱۲ سال از ساخت آن می گذرد و با توجه ظرفیت کم زندان ها استان، نیازمند تامین اعتبار برای اتمام پروژه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در بخش های دیگر مثل دارو و تجهیزات نیز با مشکلاتی مواجه هستیم، گفت: قطعا حل این مشکلات نیازمند اختصاص بودجه مناسب از سوی دولت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اون پولی ک تو بانک گذاشتین و بهرشو میگیرین واسه کدوم روز نگه داشتین !!!!!!نکنه فک کردین مال باباتونه هر وقت ک رفتین با خودتون میبرین ؟؟خو خرج همین چیزا کنین دیگه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار