بازدید 13955

فتنه جدید به روایت رئیسی

کد خبر: ۷۵۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 30 December 2017

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دولت باید موضوع اشتغال و بیکاری بخش عمده‌ای از جوانان در کنار تامین معیشت مردم را جدی بگیرد و با تعریف یک اولویت برای رفع مشکلات این بخش، به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش کند.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی صبح امروز در آیین بزرگداشت روز 9 دی در مصلای بوشهر اظهار داشت: مهمترین مولفه قدرت در نظام ملی ما ایمان به خداوند، داشتن رهبری مقتدر و مردمی با بصیرت است.

وی افزود: این شرایط سبب شده که دشمن در مقابل ملت ایران متوقف شود و با وجود اینکه به دنبال ضربه‌زدن به این نظام است اما با سه شاخص خداوند، داشتن رهبری مقتدر و مردمی با بصیرت روبروست.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: دوست و دشمن اقرار دارند که پیشرفت این نظام به دلیل رهبری بصیرت‌آفرین و آشنا به مسائل سیاسی و اجتماعی و اهل تصمیم گیری به هنگام است.

وی عنوان کرد: دشمن در سال 88 اعتماد مردم به نظام اسلامی را نشانه گرفت و با نیت کاستن اعتماد مردم به نظام، تقلب در انتخابات را طراحی و به مرحله اجرا گذاشت.

رئیسی یادآور شد: 9 دی در تاریخ سیاسی ایران دارای جایگاه ویژه‌ای است و از این جهت به عنوان یوم‌الله نام برده می‌شود که در آن روز قدرت خداوند به همگان اثبات شد.

وی با اشاره به مولفه‌های قدرت در ساختار بین‌الملل، عنوان کرد: در حالی که امنیت ملی برخی کشورها از طریق قدرت نظامی، اقتصادی و یا وابستگی به قدرت‌های جهان تامین می‌شود، در کشور ما رهبری مقتدر در کنار مردمی معتقد به مبانی اسلام و نظام الهی امنیت کشور را تامین می‌کنند.

تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: برای شناخت فتنه که راه را غبار‌آلود می‌کند نیازمند داشتن بصیرت هستیم تا بتوانیم صره را ار ناصره تشخیص دهیم.

وی ادامه داد: البته در سال 88، فتنه‌گران اعتماد مردم را نشانه گرفته و به دنبال این بودند که با بهانه تقلب در انتخابات، کشور را به سوی ناامنی و براندازی نظام پیش ببرند که مردم با بصیرت ایران اسلامی در روز 9 دی ماه و فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی به میدان آمدند و با سردادن شعارهای وحدت‌بخش، جریان فتنه را خنثی کردند.

رئیسی اظهار داشت: حضور مردم در سنین متفاوت و از طیف‌های مختلف سیاسی در روز 9 دی ماه سال 88 که به ندای رهبر خود لبیک گفتند، سبب شد که خیال خام دشمنان نظام که می‌خواستند عقده‌گشایی کنند، را ناامید کنند.

وی با اعلام اینکه فتنه تمام‌پذیر نیست، گفت: دولت باید موضوع اشتغال و بیکاری بخش عمده‌ای از جوانان در کنار تامین معیشت مردم را جدی بگیرد و با تعریف یک اولویت برای رفع مشکلات این بخش، به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش کند.

وی ادامه داد: البته در تمام این سال‌ها، رهبری در جلسات عمومی و خصوصی خطاب به مسوولان کشور، خواسته‌اند در حوزه اقتصاد و معیشت مردم فعالیت کنند و مساله اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل را به خوبی انجام دهند.

تولیت آستان قدس رضوی با اعلام اینکه فصل انتخابات گذشته و نیازمند وحدت ملی در سطوح مختلف کشور برای رفع گرفتاری‌های مردم هستیم، بیان کرد: دشمن در تدارک فتنه جدید با سوء‌استفاده از مطالبات به حق مردم است که باید در این زمینه هوشیاری به خرج داد.

وی یادآور شد: وزارت خارجه آمریکا امروز در حالی به سود هنجارشکنان اعلامیه داده که ملت ایران به لبخند و خشم آنها نیاز و اعتمادی ندارند.

رئیسی ادامه داد: مردم ایران با داشتن متخصصینی جوان و ایده‌پرداز در حوزه‌های مختلف نظامی، سیاسی، علم و فن‌آوری و هوا فضا به دنبال ناامیدی دشمنان نظام فعال هستند و مردم با بصیرت ایران اسلامی هم اجازه نمی‌دهند که مطالبات بر حقشان از جاده عدالت‌خواهی منحرف شود.

وی بیان کرد: نگاه ما کمک و حمایت از مسوولان و دولت‌مردانی است که راه خدمت‌گزاری به مردم در جامعه را پیش گرفته‌اند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر