بازدید 3450

جهانبخش بجای هونتلار در تیم منتخب لیگ هلند+عکس

حضور یکی از ستاره های مراکش اولین رقیب ایران در جام جهانی در بین 11 نفر جالب است. الاحمدی از تیم فاینورد موفق شد یکی از هافبک های منتخب در این جمع باشد.
کد خبر: ۷۶۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 31 December 2017

در اتفاقی جالب توجه کارشناسان فوتبال هلند در نظرسنجی سایت AD هلند با عبور از نام ستاره سرشناس هلندی باشگاه آژاکس رای به انتخاب ستاره ایرانی آلکمار در تیم منتخب دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، در فاصله یک روز تا پایان سال 2017 میلادی و ورود به سال جدید سایت معتبر AD هلند در گزارشی کامل به بررسی اتفاقات رخ داده در نیم فصل نخست آردیویسه هلند پرداخت و بهترین بازیکنان تیم های مختلف را معرفی کرد. در این گزارش که سایت AD در پست های مختلف منتشر کرد نکته جالبی اتفاق افتاد که مورد توجه نویسنده قرار گرفت آن هم این که بیشتر کارشناسان شرکت کننده در نظرسنجی انتخاب تیم منتخب نیم فصل در خط حمله با کنار گذاشتن کلاوس یان هونتلار مهاجم سرشناس آژاکس ترجیح دادند از ستاره ایرانی AZ در خط حمله بهره ببرند.

 علیرضا جهانبخش با به ثمررساندن 7 گل و دادن 6 پاس گل در رقابت های این فصل آردیویسه یکی از کلیدی ترین بازیکنان آلکمار بود که براساس همین عمکلرد میانگین امتیاز بیشتری نسبت به سایر مهاجمان حاضر در هلند از جمله ستاره آژاکس به خود اختصاص داد از همین رو کارشناسان و اهالی فوتبال در این کشور در نظرسنجی سایت AD ترجیح دادند از جهانبخش به عنوان یکی از دو مهاجم اصلی تیم منتخب نیم فصل نخست اردیویسه بهره ببرند.

 از دیگر نکات جالب توجه تیم منتخب نیم فصل سایت AD می توان به حضور یکی از ستاره های مراکش اولین رقیب ایران در جام جهانی در بین 11 نفر اشاره کرد. الاحمدی از تیم فاینورد موفق شد یکی از هافبک های منتخب در این جمع باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان