بازدید 14014
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت؛

ملت ایران همواره بر مبنای مصالح ملی تصمیم می‌گیرد/ انتقاد و اعتراض حق مردم است / نقد با خشونت و تخریب اموال عمومی متفاوت است / مردم و جوانان روی راه حل‌ها متمرکز شوند

اگر مشکلی در مؤسسات اعتباری غیرقانونی وجود دارد، قبل از هر کسی رئیس بانک مرکزی باید برای مردم توضیح دهد... دولت و مردم با هم مشکلات را حل می کنند... کسی که ملت ایران را تروریست می نامد، حق دلسوزی برای مردم ما را ندارد... مردم علاوه بر حل مشکلات اقتصادی، خواستار شفافیت و ریشه کنی فساد هستند... دستگاه ها زمینه نقد و اعتراض قانونی را فراهم کنند... همه مردم و گروه ها باید در صدا و سیما دیده شوند...
کد خبر: ۷۶۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵ 31 December 2017

رئیس جمهور تأکید کرد: مردم ما شرایطی می خواهند که بتوانند بهتر سرمایه‌گذاری کنند. آیا اگر در جامعه ناآرامی داشته باشیم، اشتغال ما بیشتر شده و وضعیت اقتصادی مردم بهتر می‌شود؟

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ابراز امیدواری کرد این ایام برای همه مسیحیان جهان، مسلمانان و ملت ایران مبارک باشد.

روحانی در ادامه با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد اعتراض ها در برخی نقاط کشور عزیزمان بوده ایم، گفت: این نکته باید برای همه روشن باشد که ما ملت آزادی هستیم و طبق قانون اساسی و حقوق شهروندی، مردم در بیان انتقادات و حتی اعتراض‌شان کاملاً آزاد هستند؛ اما در عین حال باید توجه کنیم که نحوه انتقاد و اعتراض باید به گونه‌ای باشد که پایان آن منتهی به بهتر شدن شرایط کشور و زندگی مردم شود.

رئیس جمهور تأکید کرد: حل برخی از این‌ مسائل آسان نبوده و زمان‌بر است و دولت و ملت باید برای حل این مشکلات دست به دست بدهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ریشه برخی از مشکلات اقتصادی مردم به سال‌‌های قبل برمی‌گردد و برخی‌ دیگر هم به همین ایام مربوط می شود، گفت: دولت و ملت باید دست هم را گرفته و یکدیگر را یاری کنند؛ اما نقد مردم فقط به اقتصاد نیست، مردم راجع به فساد و شفافیت حرف دارند و می گویند مسائل باید شفاف باشد.

ملت ایران همواره بر مبنای مصالح ملی خود تصمیم می‌گیرد/ انتقاد و اعتراض در همه امور حق مردم است؛ شیوه آن باید به حل مشکلات کشور و بهبود زندگی مردم منجر شود/ نقد با خشونت و تخریب اموال عمومی متفاوت است

روحانی با اشاره به اینکه مردم می‌خواهند در بخش قانون‌گذاری، اجرایی، قضایی و دیگر بخش‌های کشور، مسائل به وضوح برای آنها تبیین شود تا بتوانند قضاوت دقیقی داشته باشند، خاطرنشان کرد: اینکه در رسانه همه نقدهای مردم را به دستگاه اجرایی برگردانیم، بی‌دقتی است.

رئیس جمهور همچنین افزود: مردم نسبت به اینکه باید با فساد مبارزه جدی‌تر شود و اینکه برخی چرا مسائل به خوبی برای آنان تبیین نمی‌شود، نقد دارند.

دکتر روحانی اظهار داشت: انتقاد در همه امور کشور حق مردم است و ما معتقدیم حکومت و کشور متعلق به مردم است و مردم باید آنچه می‌خواهند را بخوبی بیان کنند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه نقد با خشونت و تخریب اموال عمومی کاملاً متفاوت است، گفت: در عین حالی که از نقد استقبال می‌کنیم و دستگاه‌های مسئول کشور باید زمینه را برای انتقاد و اعتراض قانونی مردم، حتی راهپیمایی و اجتماع قانونمند آنها فراهم کنند و این حق مردم است؛ اما در عین حال نباید بگذاریم فضایی ایجاد شود که در آن فضا دوستداران انقلاب و مردم نگرانی برای زندگی‌ و امنیتشان، ایجاد شود.

دکتر روحانی با بیان اینکه شیوه صحیح و انتخابی برای بیان نقد باید یک شیوه کاملاً منطقی، دقیق و قانونی بوده و در نهایت منجر به اصلاح شود، اظهار داشت: اگر شیوه‌ای برای بیان نقد انتخاب شود که بواسطه آن مردم در زندگی، کسب و کار، رفت و آمد و سرمایه گذاری، دچار تردید و نگرانی شوند و دشمنان ما دست‌افشانی و پایکوبی کنند، حتما شیوه ای غلط است.

رئیس جمهور با اشاره به ابراز شادمانی دشمنان انقلاب، گفت: این آقایی که امروز در آمریکا می‌خواهد با مردم ما همدردی کند، یادش رفته که چند ماه پیش ملت ایران را تروریست نامید؛ این آدمی که سر تا پایش علیه ملت ایران است، حق ندارد برای مردم ایران دلسوزی کند.

روحانی با بیان اینکه این روزها برخی از کشورهای عرب منطقه که هیچ‌وقت با مردم ایران میانه خوبی نداشتند، پایکوبی می‌کنند، تصریح کرد: باید توجه کنیم که آیا این شیوه اعتراض، شیوه‌ای دقیق و به نفع مردم است یا به نفع دیگران!؟

رئیس جمهور امنیت ملی، آرامش و انسجام ملی، وحدت و برادری در ایران را بزرگترین سرمایه‌ در منطقه دانست و تأکید کرد: در کشور ما همه اقوام و مذاهب برادرانه با هم زندگی می کنند و مردم در انتخابات نشان دادند که چگونه نسبت به منافع ملی و آینده کشور خودشان حساسیت دارند.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه اگر مردم در انتخابات آمدند و اکثریت مردم راهی را انتخاب کردند، ما نیز در مقام عمل باید آن راهی که اکثریت خواسته را شروع کرده و ادامه دهیم، افزود: توقعات و مطالبات مردم، توقعات و مطالبات درستی است، اما اگر شیوه‌ای انتخاب کردیم که در بیان مطالبات به حق‌مان، افرادی داخل شدند و سخنانی نادرست، ناروا، مشکل‌آفرین، دشمن شاد کن و مردم‌نگران کن مطرح کردند، قابل قبول نیست و همه باید به این نکته توجه کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد: این دولت هر آنچه در حقوق شهروندی و در انتخابات به مردم وعده داده، پای پیمان خودش ایستاده و می‌خواهد در این کشور، جوان‌‌ها، دانشگاه‌ها و زنان و مردان و روستائیان با نشاط باشند و همه تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار برده است؛ البته معنی‌‌اش این نیست که مشکلات مردم حل شده و مردم امروز مشکل ندارند، اما همه شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی نشان می‌دهد که وضع کشور ما نسبت به چهار سال پیش چند قدم روبه جلو رفته است.

دکتر روحانی اظهار داشت: امروز وضعیت و شرایط ما نسبت به موضوعاتی همانند بهداشت و درمان، آرامش اقتصادی، وضعیت روستاها و کمک به قشرهای بسیار ضعیف، نسبت به گذشته بهبود یافته و در مسأله تحریم و حقوق ملی و تأثیرگذاری ایران در ثبات و امنیت منطقه شرایط ما متفاوت شده است اما معنی‌ آن این نیست که همه مشکلات مردم حل شده است.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت تلاش بیشتر دولت برای اشتغال، گفت: طبیعی است اگر وضعیت اشتغال برای 2 خانواده در میان 4 خانواده درست شده باشد، آن دو خانواده دیگر که هنوز اشتغال فرزندشان درست نشده، این احساس رضایت را ندارند.

دکتر روحانی افزود: درست است که قدم‌هایی برداشته شده، اما کاهش قدرت خرید مردم از پنج، شش سال پیش هنوز به طور کامل جبران نشده است؛ مردم مشکلاتی دارند و این مشکلات باید حل شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه من از جوانان و مردم ایران و از همه خانواده‌ها درخواست می‌کنم روی راه حل مسائل بیشتر دقت کنیم، گفت: ما در کشور مشکل هوا، ریزگرد، آب، اشتغال و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی گوناگون داریم؛ باید با فساد مبارزه کنیم و همه مردم بتوانند روی اعمال ما نظارت کنند. این مسائل وجود دارد و باید حل و فصل شود. اما چه راهی را باید انتخاب کنیم؟

وی با بیان اینکه مردم در زمینه مسائل اقتصادی و اجتماعی مشکلاتی دارند، خاطرنشان کرد: امسال در فصل پاییز با یک خشکسالی مواجه بودیم که باعث شد نسبت به متوسط ده سال گذشته حدود 55 درصد کاهش بارندگی داشته باشیم و از سویی با مشکلات دیگری از قبیل سیل یا زلزله مواجه بودیم و مردم با ریزگردها و هوای بد دست و پنجه نرم می‌کنند.

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه باید همدیگر را یاری و کمک کرده و همه قشرها و جناح‌ها احساس کنند که صدا و سیمای ملی ما متعلق به خودشان است، اظهار داشت: باید همه احساس کنند در این رسانه ملی حضور دارند و بتوانند نظرات‌شان را بیان کنند. مردم باید احساس کنند که در رسانه‌ها می‌توانند حرف‌هایشان را بیان کنند.

وی تأکید کرد: اما در عین حال دولت گروهی را که بخواهند اموال عمومی را تخریب کنند یا نظم اجتماعی را بهم بزنند و یا در جامعه اغتشاشی ایجاد کنند، حتماً‌ تحمل نخواهد کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه "نقد با زبان صریح گفته شود اما باید توجه داشت که مردم نیز آرامش و امنیت می‌خواهند"، خاطرنشان کرد: مردم ما شرایطی می خواهند که بهتر بتوانند سرمایه‌گذاری کنند. آیا اگر در جامعه ناآرامی داشته باشیم، اشتغال ما بیشتر شده و وضعیت اقتصادی مردم بهتر می‌شود؟

دکتر روحانی افزود: امروز دولت آمریکا که در داخل این کشور با مشکلات فراوانی روبه روست، موجب شده مردم آمریکا نسبت به شرایط سیاسی و اجتماعی شان در این کشور نگران باشند.

دکتر روحانی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا از روز اولی که به کاخ سفید آمده علیه ملت ایران اقدام کرده و برای رفت و آمد به آمریکا، ارائه ویزا و مسائل مالی و بانکی مردم هر روز مشکل درست می‌کند، گفت: کسی که روزانه و مداوم علیه ملت ایران تلاش می‌کند، نمی‌تواند دلسوز ملت ایران باشد؛ همچنین آن یکی دو کشور عرب منطقه نیز که در این چند سال علیه ملت ایران تلاش کردند هم نمی‌توانند برای ملت ایران دلسوزی بکنند.

رئیس جمهور ادامه داد: از همه مقامات امنیتی و نیروهای انتظامی که رفتارشان با مردم، رفتار خشونت‌آمیزی نبوده و شکیبایی خودشان را حفظ کرده اند تشکر می کنم.

رئیس جمهور خطاب به وزرا، معاونین و همه مسئولین بخش های اجرایی کشور گفت: باید به طور روزانه با مردم مشکلات را در میان بگذارید، و اگر مسأله‌ای پیش می‌آید، مردم باید بدانند؛ اگر آنفلوانزا می‌آید و مشکلاتی را برای طیور ایجاد می‌کند، همان‌ لحظه اول مردم باید مطلع شوند؛ نه یک هفته بعد از بازار و آثار آن بفهمند؛ اگر جنسی در کشور ما به اندازه کافی نیست و باید واردات انجام بگیرد، قبل از آنکه بازار احساس کمبود کند، مسئول مربوطه باید احساس کند و آن کمبود را جبران کند؛ اگر مشکلی در مؤسسات اعتباری غیرقانونی وجود دارد، قبل از هرکسی رئیس بانک مرکزی باید برای مردم توضیح دهد و اگر با تلاش فراوان اقدام مثبتی انجام دادیم باید برای مردم تبیین شود؛ اگر مشکل زیست محیطی داریم باید برای مردم توضیح دهیم. ما باید با مردم حرف بزنیم و صحبت کنیم. هیچ مسئولی نمی‌تواند بدون ارتباط و استمداد و توضیح با مردم در کار خودش موفق باشد.

دکتر روحانی اظهار داشت: آنچه امروز از جوانان و مردم عزیزمان می خواهم این است که در این شرایط حساس منطقه و کشور باید هوشیاری‌مان بیشتر باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در هفته‌های گذشته گروه‌ها و قشرهایی از مردم که مشکلاتی داشتند، نظرشان را گفتند، افزود: مشکلات و مسائلی که مربوط به جمع و قشری از کشور است، باید در چارچوب قانونی تبیین شود، اما انتخاب شیوه‌های دیگر می‌تواند برای کشور، امنیت و آینده ما خطرناک باشد و من مطمئنم که مردم شیوه قانونی و منطق را می‌پسندند.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم شرایطی در کشور به وجود بیاید که در این فضا دشمن سوء استفاده کرده و برخی از افراد حرکات و اقدامات احساسی انجام دهند، گفت: راه رسیدن به چنین هدفی، کمک، حضور، بیان مردم و توجه به آینده و نتایج است؛ تردید ندارم دولت ما به عنوان منتخب مردم و ملت ما به عنوان ولی‌نعمت ما، در کنار هم به راحتی می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل و فصل کنیم و برای برطرف شدن برخی از مشکلاتی که زمان‌بر است، شکیبایی کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم تا به مردم در مقام عمل نشان دهیم که فضای نقد، انتقاد، اعتراض در چارچوب قانون، کاملاً آزاد است، اما فضای تخریب و اغتشاش حتماً فضایی نیست که مردم ما آن را تحمل کنند، ابراز امیدواری کرد که شاهد تلاش جمعی برای دستیابی به ایرانی بهتر در پیش ‌رو باشیم و بتوانیم مشکلاتمان را با یاری همدیگر حل و فصل کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۶۰
تکرار و تکرار...اقای روحانی و همه مسولان و مردم دلسوز ایران: این اعتراضات به مانند همان زلزله 5 ریشتر برای هشدار و بیدار کردن ما بود. ولی مثل اینکه برخی از اقایان تا زلزله 7 ریشتری از سوی مردم نیاید از دنیا خود ساخته خود خارج نمی شوند! انزمان خیلی دیر خواهد بود!
مردم از تفکر توطئه و دشمن و شرائط حساس برای پوشش سو مدیریت و عدم توجه به خواست اکثریت مردم خسته اند...
همه چیزی که مردم از صدا و سیما می خواهد دیده شدن است حتی اگر منتقد باشند و مانند مسئولان صدا و سیما فکر نمی کنند.نمی شود صدا و سیما از تجمعات امریکا و اروپا و اسیا 24 ساعته گزارش بدهد و لی در ایران اصلا هر تجمعی را بایکوت خبری کند یا ان را محکوم و وابسته به دشمنان بداند!
اگر امری را دوست نداریم وان را درست نمی دانیم ان را تبلیغ نکنیم. اگر اتش زدن پرچم در امریکا را به معنی مخالفت مردم امریکا با سیاست دولت امریکا و ترامپ می دانیم و ان را مشروع تبلیغ می کنیم و حماسی میدانیم در واقع داریم در خود کشور تبلیغ می کنیم که پایین کشیدن و اتش زدن پرچم یکی ار روشهای انتقاد از دولت است و ان نو جوان به هیجان امده ان را از صدا و سیما خودمان یاد گرفته!
اقا همین وزیر رفاه تان ادمهای نالایق را با حقوقهای نجومی با مناسبات ویزه گمارده است مثلا سهمادار عمده کاسپین الان پست رئیس .... مردم را دنبال نخوت سیاه نفرستید. روسای دانشگاهها از جمله تهران را ادمهای نالایق اداره می کنند و ....
مردم مردم مردم! یعنی وقتی وزبر کشور می گوید 80 میلیون از مردم ایران از ما حمایت می کنند یعنی بزرگترین توهین به همین ملت ایران.
الان منافقین روی یکی از شعارهای تظاهرات به عنوان شعار کلیدی حرف زدند. شعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا . و گفتند این شعار باید سراسری بشه هم یاس و ناامیدی کامل در مردم ایجاد میشه و هم اینکه به دنیا نشون میده بازی این جناح و اون جناح جواب نمیده.
بخدا مردم رهبر و امام و انقلابمان را دوست دارند. وضعیت معیشتی خیلی خراب است آخه چرا به مردم نمی رسید. جوانان بیکار هستند. در حالیکه اختلاس در کشور زیاد شده است بیشتر آقازاده ها در خارج از کشور تشریف دارند.دارن با بیت المال حال می کنند. حقوق های دویست میلیونی و سیصد میلیونی می گیرند. در صورتی که کارشناسان انرژی اتمی را با سابقه بالای 12 سال اخراج می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
این موضوع فقط در انرژی اتمی نیست توی خیلی از شرکتها همین اوضاعه.
چشم جناب دلسوز
اقای رییس جمهور.این جواب شما قانع کننده نیست‌.شفاف بگو.به مردم بگو صاحب اون روزنامه اکه میخواد بره یمن رو میفرستیم یمن.اون کسی که میخواد امریکا را منفجر کنه میفرستیم با رفقاش برن خلیج فارس ناو بترکونن.باقیمانده ها هم فقط برای ایران از جان ودل مایه میزاریم.الحمدالله داعش هم که تموم شد.وقت ساختن ایرانه.شاید مردم که ولی نعمت شماها هستن دوباره فرصت بدن.با وی پی ان وصلم.
دیگه فریب نمی خوریم گوشمون از این حرف ها پره با این شبه انتخابات ها هیچ تغییری به نفع مردم انجام نشده.
مشکل ازآنجا شروع شد که شما چراغ چپ زدید ولی به راست پیچیدید وسرتعظیم درمقابل نهاد های غیرپاسخگوفرودآوردید که موجب شد مردم ناامید شود
آقاي روحاني بهتر است استعفا بدهند لازم است به وعده هاي خود عمل كنند و مطالبات حقه مردم را بدون نظرخواهي از افراد ی كه اهميتي براي مردم قائل نيستند ادا كنند. حرف كافي است. عمل كنيد يا اسعفا بدهيد.
جناب دکتر روحانی مردمی که به شما رآی دادند اگر چه به وعده هایی که دادید مانند ازادی راه پیمایی مسالمت امیز که در قانون اساسی ذکر شده و سایر قولها ودر مقابل قدرت وزور بجای استعفا کنار امدید امااین فرهنگ هر گز بخود اجازه تخریب اموال خودشان را نمیدهتد چطور ممکن است کسانیکه به قدرت ودیکتاتوری نه گفتند وبه تعادل وسرمایه گزاری از هر جا وبا هر دیدگاهی اما شرط برابری اری گفتند یعنی صاحب اگاهی و شعور هستند پس چگونه ممکن است جانه خود را اتش بزنند خیر جناب دکتر کسانیکه با شما منافعشان در تضاد است میخواهند با تخریب اموال ملت بهانه برای سرکوب ودشمن کردن مردم باشما هستند در عرض این چهل سال کی قم ومشهد برعلیه نظام به خیابان امدند البته ما از گروهای وابسته و نفوذی هم غافل نیستیم اگر راه پیمایی با حمایت ودر کنار راه پیمایان ولو مخالف پلیس در حرکت باشد خیانت کار و خادم قابل تشخیص و برخورد است
چجوری حل و فصل کنیم دقیقا یعنی الان رفراندوم میزارید و یا از مردم به صورت مساوی نظرسنجی میکنید و... یا طبق معمول فقط حرف میزنید
پس چرا تا خشونت میشه صدای مردم شنیده میشه ؟؟؟؟ تا الان که بیصدا جلو بانک مرکزی و مجلس بود مهم نبود !!!
بنظر م ریس دولت یازدهم شما بودید یعنی چهار سال هم شما ریس دولت بودیذ چرا فقط در دولت رفسنجانی وخاتمی وشما اینهمه اعتراض
شما که لالایی بلدی اول از خودتان شروع کنید شاید خوابتان برد!
شما مردم رو با سياست هاى غلط اقتصادى وادار به اعتراض كرديد
احمدی نژاد اقتصاد را با افت منی 6 به دولت اقای روحانی تحویل داد امروز رشد اقتصادی به مثبت 8 رسیده است و تورم لحظه ای دروان احمدی که بالای 46 رسیده بود امروز تک رقمی شده است امروز اضطراب گرانی لحظه ای نداریم چون تورم دارد مهار می شود رکود حل می شود همانگونه که ترکیه و مالزی انجام دادند ولی باید چند سال رکود را صبر کنیم تا رونق ایجاد شود به شرط انکه گردن مفسدان اقتصادی را بزنند تا امنیت و فرصت برابر برای فعالان اقتصادی ایجاد شود شفافیت بودجه خیلی مسائل را روشن کرد حجم زیادی از ثروت خرج مسائل بی بازده اقتصادی و عمرانی می شود مثل جشن و جلسه های تبلیغی
با سلام
راه حل ها:
1- کناره گیری خود مسئولین خواندگانی که در بین مردم جایگاهی ندارند و جایگزینی افرادی منتخب مردم به جای ایشان.
2- دستگیری و برقراری دادگاه علنی مفسدان مالی و اقتصادی.
3. رفع حصر زندانیان سیاسی که بدون دلیل موجه حبس شده اند.
4. برچیدن بودجه دستگاه هایی که مردم آنها را نمی خواهند.
آقای روحانی
مردم از بی تدبیری دولت شما و وعده های تان خسته شده و بستوه آمده امد
من هر چی دقیق خوندم حرف ها شبیه یه کاندیدای ریاست جمهوری بود تا رئیس دولت
همه گرانی ریزگرد و اخیرا هم خشکسالی را می بینند
شما چه کرده اید ؟
پنج سال بس نیست چقدر فرصت میخواهی فقط به ثروت هیبت دولت ووضع اکثر مردم یک مقایسه کوچک بکن ارامش بدون رفاه نسبی معنی ندارد
فقط حررررررررررررف
راه حل: معرفی کار و مسئولیت موسساتی که برای آنها ردیف بودجه در نظر گرفته شده و پرسش نظر مردم در مورد آنها بستن موسسات تولید مدرک دانشگاهی که توقع جوونا رو برده بالا و دیگه تن به کاری غیر از پشت میز نشینی نمی دن
اول از برادر خودتان شروع کنید تا مردم حرفتان را باور کنند /مثله امام علی
در باره تخریب /تمام ایرانیان با تخریب و آشوب مخالفند هر که کرد ایرنی نیس
آقای روحانی شما بخش کوچک حاکمیت هستید عملی کردن این وعده های بزرگ در سایز و اندازه شما نیست و معلوم است که در حد شعار باقی میماند چون دولت شما اختیاراتی با این وسعت ندارد که بتواند بدان جامه عمل بپوشاند. آنقدر منفعل هستید که صدا و سیما دولت شما رو نادیده میگیره این فضای آزاد نقد نمود خارجیش کجاست و بسترهای اونو مگر نه آنکه امثال همین صدا و سیما باید فراهم کنه.؟ مشکل اینه که گوش شنوایی نیست. طرح عملی شما برای شفافیت چیست؟. نهاد های بودجه خور حساب پس نده آیا در قبال دولت پاسخگو خواهند بود؟.
اقای روحانی مردم را محرم خود بدانید.چرا شجاعانه ریشه مشکلات را نمی گویید؟. با مردم بیشتر صحبت کنید .
این حق ایران نیست کشور رستم و سهراب کشور کوروش ها و داریوش ها کشور حافظ ها و شمس ها و .... به این روز بیفته. چرا باید در جهل و عقب ماندگی بمانیم مگر ما از ژاپن چه کم داریم
هر چیز بهایی دارد باید مسولان قبول کنن که سیاست اهنا در طول چند دهه قابل قبول نبوده حالا باید بروند کنار تا جوانتر ها بیاین
مسولان باید قدرت رو باید به دست جوانردان دلیر ایران بدهند تا دور نشده باید این کار رو کرد
واقعا اعتراض حق مردم هست؟؟؟؟ بسم الله! یک جا و مکان در نظر بگیرید تا مردم بیان اعتراض کنن. انقدر حرف زدید و عمل نکردید تا خشم مردم سر ریز کرده.
همان گونه از مدتها قبل برخی دلسوزان انقلاب پیش بینی کرده آند این دولت قدرت اداره کشور را ندارد زمینه های نارضایتی را فراهم بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
دلسوختگان انقلاب کسانی هستند که می خواهند امثال احمدی نژاد را سر کار بیاورند
ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺮ ﺭﻳﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﻓﻬﻴﻢ و ﻣﺮﺩﻣﻲ
به عمل حرف برآید به سخندانی نیست تا حالا کدام مسئولی امده و وعده بهبودی اوضاع را نداده
چرا صحبت هاى به اين مهمى مستقيم و به كرات توسط صدا و سيما مخابره نشد؟ الان نخست وزير انگليس صحبت ميكنه بى بى سى ٣ روز در موردش برنامه داره ولى صدا و سيما اصلا اين صحبت ها رو درست پوشش نداد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
از صبح تمام اخبارهای صدا و سیما تمام این حرف ها را تکرار ردن
احتمالن شما نگاه ردی
اعتراض حق مردم است ؟
ممکن است لطف فرموده بگویید چطوری اعتراض کنند؟
باید از خودتون اجازه بگیرند ؟
تا قانونی باشه ؟
ما رو گیر آوردید؟
بازم حرف درمانی گویا مردم رییس جمهورن و اینا طلبکار
بعد از شش سال ، باز هم ما باید چه کنیم . باید چنین باشد . باید مدیران چنین کنند . و .... واقعا خسته نباشید !!!!
يك كلمه نفرمودند قيمتها را كاهش ميدهيم وام مسكن افزايش ميدهيم قيمت قبوض را به سابق بر ميگردونيم و در كل فرمودند همينه كه هست اعتراض بيفايده است خلاصه سخنان ايشان نه تنها جو را ارام نكرد بلكه نتيجه معكوس دارد زمان استيضاح توسط مجلس فرا رسيده نگذاريد ايران سوريه و ليبي و عراق شود
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
عیب نداره بالاخر دودش چشم خود مسئولین ونمایندگان می رود ودر انموقع دیگر دیر است وچشم کور می شود وعلاجی ندارد.؟؟؟
بترسید از آه مردم مظلوم . از عاقبت کارهایتان بترسید . تا کی میخاهید درد و رنج مردم رو بیشتر کنید . خدایی هست که جوابتان رابدهد . با قطع کردن اینترنت و ... به هیج جایی نمی رسید . از فقر و بدبختی داریم به هر ذلتی تن میدهیم . ایا تاکنون برایتان پیش امده که پول نون رو نداشته باشید ....
متاسفم از رای که به جنابعالی دادم . جناب رئیس جمهور خود شما واقعا نمیدانید مشکل مردم چه هست؟ شما در چه مشکلی ورود کردید که مردم دلگرم شوند ؟
اقای روحانی ما هیچ سلامی بر تو نداریم.عامل نا ارامی ها شما وکابینه شما وشخص نوبخت است.کمی به خود بیایید.ببینید چه کرده اید
سردار اسدی در همایش گرامیداشت 46 شهید سازمان آب وبرق خوزستان فرمود که ایران 6ارتش در خاورمیانه درست کرده است(حیدریون وفاطمیون و...)
ایکاش همراستا با این همه پیروزی نظامی در بیرون مرزها میتوانستیم بر غولهای فساد داخلی مانند اختلاص ،رشوه وپارتی بازی و...هم پیروز شوییم تا بتوان رضایت مردم کشور عزیزمان ایران بدست آید.
بنده یک سئوال از رئیس جمهور محترم دارم خدا وکیل بررسی کن ببین در سطح شرکتهای دولتی در چند سال اخیر آیا کسی را بدون پارتی استخدام ویا پست سازمانی داده اند ؟(البته غیر از آزمونهاکه ممکن افراد بسیار کمی به حقشان رسیده باشند)
آقایان ببینید ریشه نارضایتی کجاست؟؟؟؟
مردم بله دقیقا بخاطر صلاح مملکت تصمیم میگیرن چون وطنمونه ولی شما کاملا برای صلاح و منفعت خودتون و خانوادتون تصمیم میگیرین
مسئله اینه که هیچکدام از رییس جمهورهای ما قدرت کافی برای کار نداشتن و با کنار رفتن ایشون مشکلی حل نمیشه!
حرف بس است
آقای رئیس جمهور مردم می دانند و قبول دارند که تقصیر بسیاری از مشکلات به گردن شما نیست و حل آنها هم از توان شما خارج است. حتما متوجه شدید که اعتراضات مردم فقط هم اقتصادی نیست. چرا خود شما معضلات را با صراحت بیشتر بیان نمی کنید اگر صادق هستید در کنار مردم قرار گیرید در این صورت شاید بتوانید با هزینه کمتر اعتراضات غیر اقتصادی را کنترل کنید
((((((((((((((((حتی راهپیمایی و اجتماع قانونمند آنها فراهم کنند))))))))))))))))))))))))))))
کی تابحال مجوز داده شده؟؟؟؟؟؟؟؟ مجوز فقط برای حمایت و دولتی داده میشه! حتی خودجوش!!!
یکی از خواسته های به حق مردم این است که معلوم شود مسولین ثروتشان را چگونه به دست آورده اند .
آیا کسی هست که به این خواسته ما جواب بدهد؟؟؟؟
مردم خسته شدند (مسئولین نمایندگان )مکن کاری که بپایت سنگ اید؟؟؟!!!!
اعتراض حق مردمه رفراندوم هم حق مردمه
حتما مصالح ملی سکوت در برابر فساد مسئولینه؟
دیگه شورشو درآوردین خداوکیلی
بله اقای روحانی اعتراض حق ملت است ولی شما جواب دستگیر نشدن برخی وابستگان به دولت که مفسد اقتصادی هستند و عدم برخورد قضایی با انها حقوقهای نجومی حق مدیریتهای سرسام آور مدیران دولتی وفشار به طبقه ضعیف جامعه ومنازل چند صدر میلیاردی خودشما وسایر وزرا و......باعث اعتراض ملت به این وضع است وشما خود را طرف مردم می گیری؟
عامل اصلی اکثر مشکلات مردم در تمامی زمینه ها - مسئولین نماهایی هستند که فقط حرف زدن بلد هستند
معلومه اگر اعتراض نبود این آقا اینطور از مردم دم نمی زد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل