بازدید 16031

توصیه سیدمهدی طباطبایی به روحانی

کد خبر: ۷۶۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 01 January 2018

عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز و استاد اخلاق گفت: بهتر است حسن روحانی با مردم صحبت کند، مشکلات را با مردم در میان بگذارد و موانع را هم برای رهبری شرح دهد.

حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی درباره اعتراضات چند روز اخیر به خبرآنلاین گفت: وقتی یک کشور به لحاظ سیستم اقتصادی ضعف پیدا می کند به گونه ای که زمینه برای رشداقتصادی فراهم نشود هر بهانه ای می تواند زمینه را برای نارضایتی مردمی فراهم کند. در واقع جامعه به مثابه بدنی ضعیف شده است که به هر بیماری می تواند دچار شود.

وی تصریح کرد: با این توصیف اختلافات سیاسی نیز می تواند تبدیل به یک معضل در سطح کشور شود و بر متشنج شدن فضا تاثیر بگذارد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مشکل تراشی از دولت اول اقای روحانی آغاز شد، گفت: روحانی در دولت اولش به دنبال اصلاح و اجرای برخی قوانین بود ولی برخی ها مانع تراشی می کردند، امروز هم هستند کسانیکه در مسیر حرکت دولت مانع تراشی می کنند. بهتر است مسئولان دولتی به مردم شفاف گزارش دهند تا مردم در جریان چند و چون ماجراها باشند.

این استاد اخلاق به رئیس جمهور توصیه کرد: بهتر است ایشان با مردم صحبت کند، مشکلات را با مردم در میان بگذارد و موانع را هم برای رهبری شرح دهد در این صورت می توان امیدوار بود کم کم زمینه برای رفع مشکلات در فضایی آرام و بدون تنش فراهم شود.

وی درباره اینکه چقدر احتمال دست داشتن جریان احمدی نژاد در اغتشاشات اخیر وجود دارد گفت: اينكه احمدي‌نژاد نقش در اغتشاش داشته يا نه نياز به بررسي دارد و من نظري ندارم اما معتقدم رفتار هاي سياسي تلويزيون و برخی مسئولان دولتي مخصوصا غير دولتي نقش مهمي داشته است، در واقع خدمات دولت، برنامه ها و موفقيت هاي دولت قرباني اختلافات سياسي شد و تريبونهاي مهم مشغول توبيخ دولت شده و غافل از اين شدند كه حركت و جنبش مردم مستقيم اصل نظام و راس نظام را هدف قرار مي دهند.

این استاد اخلاق تاکید کرد: اگر اين احتمال و فرضيه كه يك پتانسيلي از داخل اصولگراها دستی در حركات علیه دولت داشته درست باشد بايد بگويم شناختشان از مردم كم است من نگران شكسته شدن حرمتها هستم. من در همه ديدارهايم با دوستان تذكر دادم اين رفتارها (تحريك كردن مردمي كه با هر وضعي مشكلات را تحمل مي كنند ) با توجه به اوضاع اقتصادي مخصوصا در تلويزيون و تريبونها حادثه افرين خواهد بود مردم بايد مشكلاتشان را اعلام كنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار