بازدید 4553

اعتراضات مردمی شوکی بود تا مسئولان بازی‌های سیاسی را کنار بگذارند

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید به اتحاد واقعی برسند و در مسیر حل مشکلات اقتصادی مردم از پرداختن به حواشی بپرهیزند.
کد خبر: ۷۶۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 01 January 2018

 

یحیی کمالی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص تجمعات اعتراضی اخیر در برخی شهرهای کشور،اظهارداشت: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد تجمعات و اقداماتی از سوی مردم بودیم و قطعا پس از برگزاری هر تجمعی جهان استکبار بیکار نمی‌نشیند و مانع از تحقق خواسته مردم می‌شوند زیرا هدف آن‌ها ساختارشکنی است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان کشور باید صدای مردم را بشنوند و اعلام کردن این موضوع در رسانه‌ها که شرایط خوب است و مشکلی وجود ندارد با شرایطی که مردم لمس می کنند سازگاری ندارد و مردم از این وعده ها خسته شده‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای ترمیم اعتماد مردم حرکت جدی را انجام دهند، افزود: اگر در خصوص موسسات مالی فکری کرده بودند، این تجمعات شکل نمی‌گرفت و امروز خواسته های دیگری مانند اشتغال، معیشت و گرانی به آن اضافه نمی‌شود.

کمالی پور با اشاره به اینکه اعتراضات مردمی شوکی به همه مسئولان است تا هر چه سریعتر فکری کنند و بازی های سیاسی را کنار بگذارند، متذکر شد: همه مسئولان باید در جهت پاسخگویی به مردم گام بردارند زیرا بی توجهی به این شرایط مشکلات کشور را افزایش می‌دهد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتراضات مردمی به همه مسئولان و نمایندگان کمک می‌کند تا قبول کنیم مسیری که در اقتصاد طی کرده‌ایم اشتباه بوده است، گفت: برخی شعارهایی در این تجمعات مطرح می‌شود مورد تایید مردم ایران نیست ولی قاطبه مردم نظام، رهبری و کشور را دوست دارند و اگر حرف مردم شنیده شود مشکلات آن‌ها نیز حل می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون جمهوری اسلامی ایران با مشکلات فراوانی روبه رو بوده که ختم به خیر شده است، بیان کرد: مسئولان باید به اتحاد واقعی برسند و از پرداختن به حواشی بپرهیزند که قطعا این مسیر راهگشا خواهد بود تا مردم در حوزه مشکلات اقتصادی به آرامش نسبی برسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل