بازدید 24660

درآمد تلگرام از کجاست؟

کد خبر: ۷۶۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ 02 January 2018

دنیای اقتصاد نوشت : درآمد تلگرام از کجاست؟ این سوالی است که از ما بسیار پرسیده شده است و شاید برای شما هم جالب باشد بدانید این پیام رسان محبوب از چه طریقی درآمد کسب می‌کند.

درباره درآمد این شرکت حرف‌های بسیاری به گوش می‌رسد از قبیل اینکه برخی دولت‌ها به این کمپانی پول می‌دهند و آن را حمایت مالی می‌کنند. اما چیزی که به‌صورت رسمی گفته می‌شود و مدیرعامل این شبکه اجتماعی ادعا می‌کند این است که تلگرام هیچ منبع درآمدی ندارد و نخواهد داشت، هرگز تبلیغات نگرفته و نخواهد گرفته، سرمایه گذار هم ندارد و نخواهد داشت و هرگز به هیچ قیمتی فروخته نخواهد شد!

این عین سخنان پاول دورف مدیرعامل تلگرام است. او همچنین گفته‌است از شرکت‌های مختلف پیشنهادهای فراوانی داشته است. پاول دورف می‌گوید چند شرکت و شخص که نام آنها را فاش نمی‌کند از سیلیکون‌ولی و... به او پیشنهادهایی بین ۳ تا ۵ میلیارد دلار برای خرید تلگرام داده‌اند اما او همه آنها را رد کرده است و از این پس هم تصمیم دارد همین کار را انجام دهد. زمانی که از پاول دورف سوال شده که هزینه‌های تلگرام را چگونه تامین می‌کند او در پاسخ ادعا کرده‌است که این هزینه‌ها با سخاوت مردم و Donate (کمک‌های بلا عوض) تامین می‌شود و تلگرام درحال حاضر به اندازه کافی پول دارد و اگر نیاز به پول داشته باشد اعلام می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۷
قطعا فروش اطلاعات
تلگرام باید توسط مردم تحریم بشه بهترین جوابه
آره خب
اکثرا از طریق Donate هزینه های خودشونو تامین میکنن از یک دلار تا (هر چه کرمت!)
مهم اون Donte سفارشیه که از طرف شخص , گروه یا دولت خاص که به حساب طرف واریز میشه و بنا بر رسم همیشگی نام شخص خیر! لو نمیره

لابد هزینه خرید یا اجاره دفتر تلگرام که قرار در طبقه ۲۳ برج دبی مدیا سیتی افتتاح بشه از Donate تامین میشه؟
معلومه جهت جاسوسی برای کشور خاصیه و پولش را از آن دریافت میکنه
درآمد تلگرام از محل فروش آمارهای استخراج شده از صحبت های افراد در این محیط است . بطور مثال تولیدکنندگان و برندهای مشهور همیشه بدنبال دانستن نیازهای افراد می باشند تا متناسب با آن تولید انجام دهند . مراجعه کنید به کتاب بازاریابی فیلیپ کاتلر
به نظر من درآمد اصلی تلگرام از فروش اطلاعات کاربرانش به سرویسهای اطلاعاتی دنیا و یا هر خریدار اطلاعات می باشد که به نظر تجارت بسیار پر سودی می باشد و افسوس که ما هنوز نتونستین یک نسخه قوی وطنی از یک پیام رسان داشته باشیم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
اگرهم درایران نسخه قوی اپلیکیشن موبایلی تولیدشودمطمئن باش مردم باآن اعتمادنمی کنند.
مگه میشه !!!!!!!!؟ یعنی تو این دنیای امروز ایشان برای دلخوشی خودش از چند میلیارد دلار میگذره !!!! غجیبه و باور نکردنی
درآمد نداره؟!!!!!! آره جون خودت
داداش از اینکه چند وقت پیش دفتر تلگرام به مجلل نرین و لوکس ترین و گرانترین برج دوبی منتقل شد معلومه که این بنده خدا.... هم اهل معامله بود و با چه کسانی حسابی معامله کرد.
با سلام
با توجه به حجم اطلاعاتی که این نوع شبکه ها ی اجتماعی از کاربران دریافت و در اختیار صاحبان قدرت و سیاست و بنگاههای اطلاعاتی صهیونیستی قرار میدهند یقینا در قبال این اقدام نیز تضمین مالی خوبی میشوند پس نیازی به فروش آن نمی بینند!
آخه تو اروپا و آمریکا نفس بکشی باید پول بدی، هیچ چیز بدون پول توجیهی نداره چه جوری ممکن؟؟؟
خیران دیجیتال
دوستان مثل اینکه هیچ درکی از دنیای تجارت ندارند. شرکت آمازون با اون همه هیبت زیان ده است. درآمدش از کجاست؟ از برندینگ و فروش سهام. وقتی یه اپلیکیشن مثل تلگرام اینقدر طرفدار دارد، سرمایه گذاران برای داشتن درصدی از سهام اون سر و دست میشکنند.برخی جای سهام خود را با دونیت کردن محفوظ میدارند. به موقعش روش های کسب درآمد مستقیم پس از واگذاری اپ به سرمایه دارها اجرا میشود
دراین دنیا مادیگرایانه هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیرد در ثانی هزینه های آن آنقدر بالا است که اگر نباشد حمایت کمپانی های ثروتمند ویا سرویس های اطلاعاتی آل سعود وآل یهود چگونه میتواند به فعالیت خود ادامه بدهد شاید خوشبینانه آن است که باور کنیم برای رضای خدا وفرهنگ سازی مردم جهان سوم ثواب آن فعالیت میکند یادمان نرو در اروپا که برای دیدن یک فیلم ویا یک برنامه باید دلار پرداخت کنند وبعد برای ملت جهان سوم مجانی هر نوع فیلم وفرهنگ مبتذل را که خودشان فیلتر میکنند در اختیار قرار میدهند باید به نیت آنان شک کرد.
قطعا بعضی از درامدهایشان بخاطرتحلیل محتوی وفروش آن تامین می شود
انسان های باهوش از محل هایی درآمد کسب میکندد که انسان های معمولی به فکرشان هم خطور نمیکند.شما منبع اصلی در آمد گوگل، فیس بوک، توییتر، یاهو و ... را مگر میدانید؟
مطمئن باشید بهترین حدس های شما، کوچکترین محل های درآمد آنها هستند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل