بازدید 6335

امشب نیمه نهایی حساس جام خلیج فارس

کد خبر: ۷۶۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 02 January 2018

بازی های مرحله نیمه نهایی جام خلیج فارس امشب برگزار می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات جام کشورهای حوزه خلیج فارس از مرحله گروهی گذر کرد و امشب دیدارهای نیمه نهایی برگزار می شود. در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی از ساعت 17:45 به وقت تهران تیم های عمان و بحرین به مصاف هم می روند. عمان در گروه A این رقابت ها پس از پیروزی مقابل کویت و عربستان و شکست در برابر امارات، با 6 امتیاز سرگروه شد و به جمع چهار تیم نهایی راه یافت. در سمت مقابل بحرینی ها که در گروه B یمن را شکست دادند و با عراق و قطر به تساوی رسیدند، با 5 امتیاز دوم شدند.

 تیم های عمان و بحرین تا کنون 34 بار با هم مصاف داشته اند که 12 پیروزی سهم بحرین و 7 برد نصیب عمان شده است. در ادوار مختلف جام خلیج فارس نیز 18 بازی بین این دو کشور انجام شده که بحرین هفت بار و عمان تنها 2 بار موفق به پیروزی شده اند. آخرین تقابل این دو تیم هم در سال 2016 میلادی انجام شده که به تساوی 2-2 انجامید. اما ساعت 21 امشب، دیدار حساس تر این مرحله بین عراق و امارات متحده آغاز می شود. عراق به عنوان صدرنشین گروه دوم رقابت ها، توانست در این مرحله یمن و قطر را مغلوب کند و مقابل بحرین هم به تساوی رسید. در مقابل عراق 7 امتیازی، اماراتی قرار می گیرد که در گروه A پس از پیروزی مقابل عمان و تساوی در برابر عربستان و کویت با 5 امتیاز دوم شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

 در 25 تقابل تیم های عراق و امارات در تورنمنت های مختلف، 9 برد سهم عراق و 7 برد سهم امارات بوده است. همچنین در چارچوب رقابت های جام خلیج فارس این دو تیم 9 بار مقابل هم قرار گرفته اند که عراق 3 بار و امارات یک بار برنده شده است. آخرین مصاف های این دو تیم هم به رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه مربوط است که یک بار با برتری امارات و یک بار با برد عراق همراه شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان