بازدید 3113

معترضان واقعی با مشاهده قانون‌شکنی سوءاستفاده گران صفوف خود را جدا کردند

نماینده مردم ایذه در مجلس معتقد است جریانات سیاسی می‌توانستند زودتر دست به کار شده و خود را کانالی قانونی قرار دهند تا مسئولان سریع‌تر مشکلات مردم را بشنوند.
کد خبر: ۷۶۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 02 January 2018

 

هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه فضای ایذه در حال حاضر فضایی آرام است، گفت: عصر روز گذشته بعد از مدتی شلوغی در خیابان های ایذه، آرامش به شهر بازگشت و مردمی که معترض واقعی بودند با دیدن قانون شکنی برخی افراد خودفروخته، خود را از جمعیت آنها جدا کردند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در هر کشوری تعدادی معترض نسبت به موضوعات مختلف وجود دارد اما افراد به گونه ای سازماندهی می شوند تا به راحتی اعتراض کرده و به حقوق خود دست پیدا کنند.

وی افزود: متأسفانه در کشور ما بیکاری فراوان بوده و شاهد مشکلات اقتصادی و برخی فساد اقتصادی هستیم که موجبات نگرانی مردم را فراهم کرده همچنین در بحث موسسات مالی و اعتباری بارها مردم مقابل مجلس تجمع کرده و مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.

خادمی در ادامه با بیان اینکه در کشورهای دیگر اعتراضات مردم به صورت هدفمند و آرام به گوش مسئولان رسیده می شود، عنوان کرد: در این کشورها کانال ارتباطی مستقیم یا غیرمستقیم خوبی وجود دارد که مردم با دولت مذاکره کرده و مشکلات خود را مطرح می کنند که یا قانع می شوند و یا مشکلشان برطرف می شود، بنابراین اغتشاش، درگیری و طغیانی که دشمن شاد کن باشد صورت نمی گیرد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه باید فضا برای اعتراض قانونی مردم فراهم شود، خاطرنشان کرد: اگر شفاف سازی در راستای برخورد با مجرمان اقتصادی و پیگیری مسائل معیشتی مردم صورت گیرد مردم از شرایط ناراضی نمی شوند که وضعیتی به وجود بیاید که دشمنان نیز از آن سوءاستفاده کنند که در این زمینه برخی جریانات سیاسی می توانستند زودتر دست به کار شده و خود را کانالی قانونی قرار دهند تا مسئولان سریع تر مشکلات مردم را بشنوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل