بازدید 5590
دادستان کرج:

لیدرهای تخریب‌کنندگان در کرج بازداشت شدند‌

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان البرز از بازداشت سه نفر از عوامل آتش‌‌زننده بانک کوثر گوهردشت کرج خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 02 January 2018

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان البرز از بازداشت سه نفر از عوامل آتش‌‌زننده بانک کوثر گوهردشت کرج خبر داد.


حاجی رضا شاکرمی در گفت‌وگو با تسنیم در کرج اظهار داشت: تعدادی از لیدرها و افراد تخریب کننده مؤسسات دولتی در کرج بازداشت شدند.

وی با اشاره به شناسایی دیگر عوامل دخالت در آشوب و اغتشاش در کرج افزود: تعداد زیادی از افراد نیز شناسایی شده‌اند و طی روزهای آینده بازداشت می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه خانواده‌های محترم در مورد جداکردن فرزندان خود از آشوب‌گران اقدامات لازم را انجام دهند، اضافه کرد: وابستگی تعدادی از افراد دستگیرشده تجمعات در کرج به افراد معاند نظام برای دادگستری محرز شده است.

وی با ابراز اینکه اطلاعات تکمیلی در مورد وابستگی عناصر آشوب‌طلب به‌زودی به اطلاع عموم می‌رسد، تأکید کرد: سه نفر از عوامل دخیل در آتش زدن مؤسسه مالی و اعتباری کوثر گوهردشت بازداشت شدند و پایش تصاویر در استان در حال انجام است و تمام شرکت‌کنندگان و افراد حاضر در راهپیمایی و ایجاد اخلال در نظم عمومی بدون مجوز قابل رصد و شناسایی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با تذکر اینکه مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند، تصریح کرد: افرادی که از امروز در تجمعات غیرقانونی شرکت کنند با برخورد قاطع مواجه می‌شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر