بازدید 8975

نظر ولایتی درمورد ناآرامی‌های اخیر کشور

علی اکبر ولایتی با تاکید بر اینکه آمریکا و مزدورانش آرزوی نابودی جمهوری اسلامی و ملت ایران را به گور می‌برند گفت: آشوب‌های پیش آمده از خارج کشور مدیریت می‌شود.
کد خبر: ۷۶۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ 02 January 2018

علی اکبر ولایتی با تاکید بر اینکه آمریکا و مزدورانش آرزوی نابودی جمهوری اسلامی و ملت ایران را به گور می‌برند گفت: آشوب‌های پیش آمده از خارج کشور مدیریت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی‌اکبر ولایتی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان گیلان در رشت با اشاره به حوادث اخیر پیش آمده در کشور اظهار داشت: رویدادهای پیش‌ آمده در کشور به دو بخش تقسیم می‌شود که یک بخش آن درخواست طبیعی مردم از دولت منتخبشان است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه مردم از دولت درخواست دارند که نیازهایشان را برطرف کند تصریح کرد: تا آن‌جایی که ما از دولت آقای روحانی اطلاع داریم نهایت تلاششان برای رفع مشکلات انجام می‌دهند.

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه دولت با همکاری نمایندگان مجلس به‌دنبال تامین نیازهای مردم است گفت: در کشورهایی مانند ایران که بر اساس رای مردم مدیریت می‌شود بروز چنین اعتراضاتی طبیعی و حق مردم است.

ولایتی با اعلام اینکه آشوب‌های پیش آمده از خارج کشور مدیریت می‌شود ابراز داشت: آن کسانی که از رزمندگان جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن شکست خوردند در تلاش هستند تا انتقام شکستشان را از مردم ایران بگیرند.

وی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را پرچمدار محور مقاومت معرفی کرد و افزود: سیاستمداران آمریکا گفته بودند که می‌خواهند ریشه ملت ایران را بسوزانند و آن کسانی که امروز پرچم ایران را آتش زدند ابزار دست همان افراد هستند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه آمریکا و مزدورانش آرزوی نابودی جمهوری اسلامی و ملت ایران را به گور می‌برند اظهار داشت: فتنه‌گران و آشوب طلبان خیلی زودتر از گذشته ماهیت اصلی خود را نشان دادند.

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اقدامات آمریکا، عربستان و متحدانشان در کشور یمن خاطرنشان کرد: آنان باید بدانند که یمن به باتلاقی برای نابودیشان تبدیل می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر