بازدید 2014

ترامپ و پنس آشوب‌های اخیر ایران را فرصتی برای تغییر حکومت می‌دانند

مقامات دولتی آمریکا گفتند رئیس‌جمهور آمریکا و معاون وی آشوب‌های اخیر در ایران را فرصتی برای تغییر حکومت در این کشور دانسته و حمایت‌ها از آشوبگران را افزایش خواهند داد.
کد خبر: ۷۶۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲ 03 January 2018

مقامات دولتی آمریکا گفتند رئیس‌جمهور آمریکا و معاون وی آشوب‌های اخیر در ایران را فرصتی برای تغییر حکومت در این کشور دانسته و حمایت‌ها از آشوبگران را افزایش خواهند داد.

به گزارش فارس، منابعی در دولت آمریکا می‌گویند واشنگتن در حال تهیه اقداماتی برای حمایت از آشوب‌گران و تخریب‌گران در ایران برای تبدیل آن به فرصتی جهت تغییر حکومت این کشور است.

مقاماتی از کاخ سفید (که خواستند نامشان فاش نشود) به وبگاه خبری تحلیلی «فری‌بیکن» گفتند دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» حوادث اخیر در ایران را به دقت رصد کرده و معتقد است اکنون فرصت خوبی برای حمایت و تقویت این اعتراضات جهت گسترده‌تر کردن آن است.

بر این اساس، ترامپ و معاونش «مایک پنس» قویا در تلاش هستند تا اجازه ندهند مانند دوره ریاست جمهوری «باراک اوباما» اغتشاشگران و آشوبگران در ایران راه به جایی نبرند.

یک مقام کاخ سفید می‌گوید: «در حالی که مقامات دولت اوباما به توجیه رویکرد منفعلانه و شکست خورده خود در مواجه با اعتراضات قبلی (فتنه 88) در ایران ادامه می‌دهند اما ترامپ و پنس تاکید کرده‌اند که به معترضان پشت نخواهند کرد.»

مقامی دیگر از دولت آمریکا در گفت‌وگو با فری‌بیکن با بیان اینکه حمایت‌های ترامپ از این آشوب‌ها تفاوتی 180 درجه‌ای با دولت اوباما دارد، تاکید کرد انتقادات علنی مقامات اوباما از دولت ترامپ، انگیزه‌ها برای حمایت از معترضان ایرانی را بیشتر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل