بازدید 1951

تهدید آمریکا به قطع حمایت‌های مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین

رئیس‌جمهور آمریکا تهدید کرد به دلیل اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین قصد ندارد با رژیم صهیونیستی سازش کنند، حمایت‌های مالی از آنها را قطع می‌کند.
کد خبر: ۷۶۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴ 03 January 2018

رئیس‌جمهور آمریکا تهدید کرد به دلیل اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین قصد ندارد با رژیم صهیونیستی سازش کنند، حمایت‌های مالی از آنها را قطع می‌کند.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به بهانه حاصل نشدن توافق سازش با رژیم صهیونیستی، تهدید کرد حمایت‌های مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین را قطع می‌کند.

ترامپ در توئیتر خود نوشت: فقط پاکستان نیست که میلیاردها دلار پول را در ازای هیچ‌چیز از ما دریافت می‌کند، بلکه کشورها و افراد زیاد دیگری هستند. برای مثال، ما سالانه صدها میلیون دلار به فلسطینیان پرداخت می‌کنیم اما آنها قدردانی نمی‌کنند.

وی با بهانه قرادادن عدم دستیابی به توافق سازش بین فلسطین و رژیم صهیونیستی نوشت: ما قدس را، که سخت‌ترین بخش مذاکرات بود، از روی میز برداشتیم اما اسرائیل برای آن بهای بیشتری پرداخت کرد. اما فلسطینیان دیگر نمی‌خواهند مذاکرات صلح را ادامه دهند.

رئیس‌جمهور آمریکا در پایان تهدید کرد: پس چرا ما باید هر یک از این پرداخت‌های گزاف آتی را به آنها انجام دهیم.

پیش از وی نیز «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل گفته بود تا زمانی که فلسطینیان به پای میز مذاکره برای سازش با رژیم صهیونیستی بازنگردند، حمایت‌های واشنگتن از آنروا (آژانس حمایت از فلسطین در سازمان ملل)‌را قطع خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان