بازدید 5366
گزارش

دو خبر بد برای پرسپولیس از پرونده طلبکارانش

باشگاه‌ها با اعلام اینکه هیچ بدهی معوقه ای ندارند جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده‌اند. باید دید طرح چنین شکایتی در آینده پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تاثیری خواهد داشت یا نه.
کد خبر: ۷۶۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 03 January 2018

در روزی که نامه ای از ای اف سی درباره طلب معوقه همامی از قرمزها به دست باشگاه رسیده ، تجدیدنظر خواهی ویژه باشگاه پرسپولیس در شکایت سرمربی پیشین این باشگاه هم رد شد تا دردسرهای مالی جدید برای پرسپولیس زایدده شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تجدیدنظر خواهی ویژه باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت علی دایی از این باشگاه رد شد.باشگاه پرسپولیس دو ماه پیش مجددا خواستار تجدید نظر خواهی ویژه در پرونده مطالبه وجه قرارداد علی دایی شده بود. با توجه به شرایط پرونده، قرار تجدید نظرخواهی باشگاه پرسپولیس رد شد. البته گرشاسبی دو جلسه در این باره با علی دایی داشته و به نظر می رسد به توافقاتی هم دست یافته اند.

همچنین در پی شکایت مسعود همامی دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس که در زمان طاهری جذب شد و از این باشگاه بابت نگرفتن مطالباتش شاکی شده، AFC در این خصوص از باشگاه پرسپولیس توضیح خواست.کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را پیگیری کرده و از پرسپولیس خواستار توضیح در مورد این پرونده شدند. این در حالی است که باشگاه‌ها با اعلام اینکه هیچ بدهی معوقه ای ندارند جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده‌اند. باید دید طرح چنین شکایتی در آینده پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تاثیری خواهد داشت یا نه.

دو خبر بد برای پرسپولیس از پرونده طلبکارانش

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر