بازدید 5277

اعتراف بازیکن لیگ برتری به کتک زدن نامزدش

اثبات شده که فلاناگان چند بار به سمت نامزد خود حمله و یک بار هم به او ضربه می‌زند که این موضوع با مخالفت فلاناگان مواجه نشده که به منزله اعتراف او تلقی می‌شود
کد خبر: ۷۶۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 03 January 2018

اتهام مدافع قرمزپوشان لیگ برتر انگلیس در مرسی‌ساید در خصوص حمله فیزیکی به نامزدش اثبات شد و یان فلاناگان مدافع انگلیسی تیم لیورپول به خاطر حمله فیزیکی به نامزدش و ضرب و شتم او مجرم شناخته شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت ESPN، این بازیکن 25 ساله روز گذشته (سه‌شنبه) در دادگاه مجیستریتس شهر لیورپول حضور پیدا کرد تا از خود در برابر اتهام حمله فیزیکی به راشل وال دفاع کند. او متهم بود که نامزدش را در حادثه‌ای که حوالی ساعت 3:20 بامداد روز جمعه 22 دسامبر سال 2017 در خیابان دوک استریت لیورپول رخ داد، مورد ضرب و شتم قرار داده است. جلسه بعدی رسیدگی به تخلف فلاناگان روز 17 ژانویه برگزار می‌شود که قرار است در آن جلسه حکم وی اعلام شود.

در مدارکی که برای اثبات اتهام فلاناگان به دادگاه تحویل داده شده، فیلم ضبط شده از یک دوربین مداربسته وجود دارد که حمله این بازیکن انگلیسی به نامزدش - کسی که 18 ماه با او رابطه داشت - را اثبات می‌کند. طبق اعلام وکیل مدافع نامزد فلاناگان، قربانی پرونده هیچ بیانیه‌ای‌منتشر نکرده که حکایت از وجود موارد مشابه در گذشته روابط این دو نفر داشته باشد. او همچنین اعلام کرد که درگیری فیزیکی فلاناگان و نامزدش تحت تأثیر مصرف مشروبات الکلی در زمان وقوع حادثه بوده است.

قاضی پرونده اعلام کرده که با مشاهده بخشی از فیلم دوربین مدار بسته محل وقوع حادثه، اثبات شده که فلاناگان چند بار به سمت نامزد خود حمله و یک بار هم به او ضربه می‌زند که این موضوع با مخالفت فلاناگان مواجه نشده که به منزله اعتراف او تلقی می‌شود. طبق اعلام او، برای مدافع لیورپول به عنوان مجازات، خدمات اجتماعی اجباری در نظر گرفته خواهد شد.

یان فلاناگان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل