بازدید 6045

تعرض به زنان و دختران با ارابه ‌نقره‌اي

کد خبر: ۷۶۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 03 January 2018

مجرم سابقه‌دار جرائم جنسي كه با سرقت خودروي پرايد نقره‌ای زنان و دختران را در پوشش مسافربر مورد آزار قرار مي‌داد دوباره بازداشت شد.


به گزارش جوان، مجرم 42‌ساله كه عليرضا.‌ج نام دارد يازدهم آذرماه بار ديگر تحت تعقيب پليس تهران قرار گرفت. آن روز زن جواني وحشت زده وارد كلانتري 147 گلبرگ شد و گفت كه راننده يك خودروي پرايد141 نقره‌اي‌رنگ قصد تعرض به او را داشته است، اما موفق به فرار از دست او شده است. او گفت: متهم با سرقت كيف دستي او از محل گريخته است.

بعد از مطرح شدن شكايت، پرونده به دستور قاضي بخشوده، بازپرس شعبه هفتم دادسراي ناحيه‌27 در اختيار تيمي از كارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. او در توضيح بيشتر جزئيات حادثه گفت: ساعت‌14:30 روز حادثه كنار خيابان جشنواره منتظر تاكسي بودم تا به سيدخندان بروم كه يك دستگاه خودروي پرايد‌141 نقره‌اي توقف كرد. بعد از گفتن مسير سوار شدم. راننده مردي لاغراندام و حدوداً 42 ساله بود.

او بعد عبور از بزرگراه شهيد باقري گفت كه مسير به علت ترافيك بسته است و وارد خياباني شد كه برايم آشنا نبود. من كه به رفتار او مظنون شده بودم خواستم به مسير اصلي باز گردد، اما بدون توجه به حرفم وارد جاده‌اي فرعي در محدوده شهرك اميد شد. من كه اطمينان پيدا كرده بودم راننده نيتي بد در سر دارد به او هشدار دادم، اما بدون توجه با سرعت بيشتري حركت كرد. آن‌جا بود كه تصميم گرفتم خودم را از ماشين به بيرون بيندازم، اما دستم را گرفت و مانع شد. بعد من را بين دو صندلي جلو انداخت و شروع به فحاشي كرد. همزمان مدام به سر و صورتم ضربه مي‌زد. او در محلي خلوت توقف كرد و در حالي كه قصد تعرض داشت با لگد در پرايد را باز كردم و خودم را بيرون انداخته و فرار كردم.

با اطلاعاتي كه زن جوان در اختيار پليس گذاشت كارآگاهان خيلي زود دست به تحقيق زده و موفق شدند با بررسي دوربين‌هاي مداربسته مسير، شماره پلاك پرايد مورد نظر را به دست آوردند. آنها بعد از استعلام، متوجه شدند كه پرايد نقره‌اي اول آذرماه از محله‌اي در شهر‌ري سرقت شده است.

بررسي‌هاي پليس در اين‌باره جريان داشت تا اينكه ساعت‌01:30 بامداد هفدهم آذرماه مأموران پليس آگاهي هنگام گشت‌زني در محدوده محله اتابك به يك خودروي پرايد كه به طرز مشكوكي داخل كوچه‌اي خلوت و تاریك پارك شده بود مشكوك شدند. آنها بعد از بررسي شماره پلاك خودرو متوجه شدند كه اين خودرو همان پرايد تحت تعقيب پليس است كه دستور توقيف و بازداشت سرنشينان آن در سامانه پليس ثبت شده است. راننده پرايد كه متوجه چراغ گردان خودروي پليس شده بود با روشن كردن خودرو از محل فرار كرد. بعد از آن بود كه مأموران پليس خودروي پرايد را تعقيب كردند. آنها همچنين متوجه حضور زني داخل پرايد شدند كه با راننده درگير بود. عمليات تعقيب پليس ادامه داشت تا اينكه چرخ خودروي پرايد بعد از برخورد با جدول كناري خيابان تركيد و خودرو متوقف شد و مأموران پليس موفق شدند راننده را بازداشت كنند.

راننده مردي 42 ساله به نام عليرضا. ج بود. بررسي سوابق او نشان داد كه عليرضا از مجرمان سابقه‌دار است كه بارها به اتهام جرائم جنسي، آتش‌سوزي عمدي اماكن و سرقت در تهران، ورامين و اصفهان بازداشت شده و به زندان افتاده بود. همچنين متوجه شدند كه او از مدتي قبل تحت تعقيب دستگاه قضائي قرار داشت. در شاخه ديگري از بررسي‌ها زن جوان كه هنگام بازداشت متهم در پرايد حضور داشت مورد تحقيق قرار گرفت.

او در شرح ماجرا گفت: من وکیل دادگستری هستم ساعت 22:00 روز پنج‌شنبه 16 آذرماه از محل كارم در افسريه خارج شدم تا به خانه‌مان در محله اتابك بروم. نزديكي خانه‌مان ناگهان راننده وارد كوچه‌‌اي تاريك و خلوت شد و توقف كرد. او با تهديد خودش را به صندلي عقب رساند و تهديد به مرگ كرد. او به زور من را به صندلي جلو كشاند و بعد از قفل كردن در ماشين به من تعرض كرد. همان زمان بود كه ناگهان خودروي گشت پليس از راه رسيد.

متهم بعد از ديدن چراغ گردان پليس پشت فرمان نشست و حركت كرد. همان لحظه من با او درگير شدم و توانستم فرمان ماشين را منحرف كنم تا اينكه خودرو با جدول برخورد كرد و متوقف شد. مأموران پليس هم متهم را بازداشت كردند.


بعد از به دست آمدن اين اطلاعات بود كه اولين شاكي هم به اداره پليس دعوت شد. او بعد از مواجهه، متهم را شناسايي و عليه وي اعلام جرم كرد.

سرهنگ كارآگاه فخرالدين افراسيابي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: زن ديگري هم كه به همين شيوه در دام متهم گرفتار شده بود با حضور در اداره پليس وي را شناسايي كرد.

وي ادامه داد: با توجه به سوابق متعدد متهم در ارتكاب جرائم جنسي و به منظور شناسايي شاكيان ديگر، تحقيقات از متهم در پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ در جريان است. وي از كساني كه به اين شيوه مورد آزار قرار گرفته‌اند خواست به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ در سيدخندان – خيابان ابوذر غفاري – جنب كلانتري 120 سيدخندان مراجعه كنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر