بازدید 5038

سارقان نوجوان به دام افتادند

کد خبر: ۷۶۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 03 January 2018

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری 3 سارق نوجوان با اعتراف به 23 فقره سرقت در شهرستان مهدیشهر خبر داد.

به گزارش آرمان، سردارروح الامین قاسمی در گفت‌و‌گو با پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پي گزارش شهروندی از مهدیشهر مبنی بر سرقت وجه نقد از ميوه‌فروشي، بلافاصله ماموران گشت کلانتري و تجسس به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های مقدماتی پلیس در محل وقوع و اظهارات مالباخته نشان از رد پای سارق نوجوان سابقه‌داری در ارتکاب این جرم داشت.

سردار قاسمی به هماهنگی‌های لازم قضائی برای دستگیری این سارق 14‌ساله اشاره کرد و گفت: با هوشیاری پلیس، متهم در یک عملیات ویژه در صحنه سرقت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مسئول انتظامی از دستگیری دو همدست 15 و 17‌ساله این مجرم نوجوان خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به 23 فقره انواع سرقت در شهرستان مهدیشهر اعتراف کردند.

وی سرقت منزل، اماکن خصوصي، طيور، داخل خودرو، ساختمان‌های نيمه‌کاره، تلفن همراه، مغازه و تجهيزات مخابراتي را از جمله جرایم ارتکابی این سارقان نوجوان خواند و گفت: ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان این حوزه 300‌میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پرونده تکمیلی به همراه مجرمان به مرجع قضائی تحویل شدند، گفت: با استفاده از فناوری‌های جدید اموال و اماکن خود را به سیستم‌های امنیتی تجهیز کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر