بازدید 6882

دوره صلح‌بان پلیس ایران آغاز می‌شود

کد خبر: ۷۶۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 03 January 2018

معاون تربیت و آموزش ناجا گفت: به زودی دوره صلح‌بان پلیس ایران را شروع می‌کنیم و در این خصوص هماهنگی‌های لازم با وزارت امور خارجه نیز صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، سردار امیرحسین یاوری در یازدهمین همایش سراسری و دومین همایش مجازی معاونان تربیت و آموزش ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه ما امروز تأمین کننده اصلی عملیات‌های ناجا و نیروی ذخیره و احتیاط است.

وی تصریح کرد: امروز با حضور فرماندهی محترم ناجا چند طرح افتتاح می‌شود، یکی از آنها راه‌اندازی سیستم حق‌التدریس است که توانسته‌ایم با این سیستم نزدیک به 6 میلیارد تومان صرفه جویی کنیم.

معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه در حال حاضر در مجموعه ما چندین کار بزرگ در حال اجرا است‌، خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی آموزش، 80 درصد پرسنل ناجا را آزمون کرد.

یاوری خاطرنشان کرد: به خود می‌بالیم که می‌توانیم کاری برای نظام و مملکت در حد توانمان انجام دهیم.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه تربیت بدنی ناجا اشاره و اضافه کرد: در تلاش هستیم تا دیگر نگرانی از بابت دفاع شخصی درجه‌داران نداشته باشیم.

معاون تربیت و آموزش ناجا افزود: امیدواریم تا پایان سال همه مراکز آموزش ناجا به ویدئو کنفرانس و دوربین مجهز شوند.

وی گفت: یکی از طرح‌هایی که امروز افتتاح می شود کانتینری مجهز به کلیه تجهیزات فاوایی است که درجه‌داران می‌توانند در سراسر کشور توسط آن آموزش ببینند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار یاوری در خاتمه گفت: به زودی دوره صلح بان پلیس ایران را شروع می‌کنیم و در این باره هماهنگی های لازم با وزارت امور خارجه نیز صورت گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر