بازدید 5318
۱

دليل افت تيم شفر؛قطع شدن عمدي سِرور استقلال

کد خبر: ۷۶۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 06 January 2018

تیم استقلال در دیدار مقابل تراکتورسازی با ارائه عملکردی متوسط و پايين تر از سطح ديدارهاي گذشته اش با شفر، به تساوی رسید.

به گزارش تابناك ورزشي، استقلال که پس از 3 پیروزی پیاپی و پرگل به تبریز رفته بود، در این دیدار به دنبال تداوم روند بردهای خود و نزدیک تر شدن به صدر جدول بود و حالا خيلي از كارشناسان و هواداران استقلال مي خواهند دليل تفاوت و افت بازي تيم شفر مقابل تراكتور را بدانيد.بعضي تاكتيك يحيي را خنثي كننده تدابير پيرمرد ژرمن مي دانند. 

حاصل کار آبی پوشان در هفته هجدهم تنها رکوردشکنی دروازه بان جوان آنها بود که ضمن تاریخ سازی، به روال کلین شیت های متوالی اش ادامه داد. در فاز تهاجمی استقلال نتوانست مانند چند بازي قبلي اش عملکرد قابل قبولی داشته باشد و نشانی از بازی های پرنشاط هفته های قبل نداشت. تفاوت مهمی که ترکیب استقلال در بازی امروز نسبت به هفته های قبل داشت، غیبت سرور جپاروف، هافبک باتجربه ازبکستانی این تیم بود. جپاروف که ستاره آبی پوشان در بازی های گذشته بوده و نقش پررنگی در روشن شدن موتور گلزنی آبی ها ایفا کرده، پس از سه اخطاره شدن، امروز جانشین مناسبی را در میانه میدان نداشت.

بدین ترتیب کادرفنی و هواداران استقلال در انتظار بازگشت هافبک باتجربه خود هستند تا روزهای خوب و طوفانی استقلال هم به واسطه حضور جپاروف بازگردد.البته این بازیکن ازبکستانی که حواشی عجیبی را پس از دریافت کارت زرد مقابل استقلال خوزستان پشت سر گذاشت، ممکن است به دلیل این مسائل یا ضربه شدیدی که به بازیکن این تیم در هفته گذشته زد و از چشم داور بازی پنهان ماند، با محرومیت مواجه شود که این اتفاق، به هیچ وجه خبر خوبی برای وینفرد شفر آلمانی نخواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نبود هم سرور و هم روزبه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر