بازدید 12265
۵

کلید فیلتر تلگرام را چه کسی فشار داد؟

کد خبر: ۷۶۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 06 January 2018

عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: فیلتر تلگرام توسط شورای عالی امنیت ملی انجام شده و رفع فیلترینگ آن باید بر مبنای تصمیمات این شورا، مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش مهر، رمضانعلی سبحانی فرد گفت: عده ای از شرایط و ظرفیت تلگرام سوءاستفاده کردند و شرایط خشونت و اغتشاش را به وجود آوردند که بر همین مبنا شورای عالی امنیت ملی تصمیم به فیلتر تلگرام گرفت.

رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تصمیم گیری درباره فیلترینگ توسط دستگاه های تصمیم گیر بالاتر، از جمله شورای عالی امنیت ملی انجام شد، افزود: برای رفع فیلترینگ باید دید که تصمیمات شورای عالی امنیت ملی چه بوده است و مبتنی بر تصمیمات، اگر زمینه فراهم باشد رفع فیلتر تلگرام مورد بررسی قرار می گیرد و در این زمینه تصمیم گیری شود.

عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، تصریح کرد: دستگاه های مختلف همانند شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی امنیت ملی در شرایطی که مسائل این چنینی رخ می‌دهد می‌توانند درباره فیلترینگ تصمیم بگیرند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۵
ما كه وصليم.
هر کی بود باعث شد فروشگاه اینترنتی ما رو تعطلیل کرد عملاً
نمیخواد زحمت بکشید. ما دیگه فیلتر شکن گذاشتیم
هر کی فشار داد خدا خیرش بده....شیرمادرش حلالش...
تکلیف را روشن کنید. چرا شغل مردم و کسب و کارهای بسیاری را با ابهام و انتظار مشغول کرده اید؟ یا فلیتر کنید و بگویید یا فیلتر را بردارید. این ابهام و اما و اگر و شاید فردا و.... یعنی چه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی