بازدید 3759

آیادراین استقلال به برزای و قائدی بازی می رسد؟

برزای در طول 3 بازی که از نیم فصل دوم می گذرد تنها چند دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرده است و از همان اول که موضوع بازگشت این بازیکن مازاد و بدون مشتری لیگ مطرح شد همه تعجب کردند چرا که سطح کیفی این مهره چندان بالا نبود که شفر درخواست بازگشتش را بدهد
کد خبر: ۷۶۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 06 January 2018

دو بازیکن استقلال که از جذابیت زیادی بین هواداران برخوردار هستند فعلا شرایط حضور در ترکیب این تیم را ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، بهنام برزای یکی از بازیکنانی است که اول فصل از استقلال کنار گذاشته شد اما زمانی که شفر هدایت آبی ها را برعهده گرفت دوباره با این تیم قرارداد امضا کرد. برزای با نظر مثبت شفر با استقلال قرارداد امضا کرد اما ظاهرا این بازیکن هنوز شرایط بازگشت به ترکیب اصلی را ندارد چراکه برزای در طول 3 بازی که از نیم فصل دوم می گذرد تنها چند دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرده است و از همان اول که موضوع بازگشت این بازیکن مازاد و بدون مشتری لیگ مطرح شد همه تعجب کردند چرا که سطح کیفی این مهره چندان بالا نبود که شفر درخواست بازگشتش را بدهد.

اما بازیکن بعدی مهدی قائدی است که بعد از مدت ها نیمکت نشینی در بازی با سپاهان و ایرانجوان به ترکیب اصلی اضافه شد اما با بازگشت محسن کریمی به لیست استقلال اصلا فرصت بازی کردن پیدا نکرده است. او برخلاف برزای آینده روشنی دارد و با برنامه شفر می تواند آرام آرام جا باز کند اما در حال حاضر فیکس شدن او بسیار دور از انتظار است.

 نکته مهم ماجرا این است که فعلا شفر روی محسن کریمی، داریوش شجاعیان و سرور جپاروف برای هافبک تهاجمی تیمش نظر دارد و حتی فرشید اسماعیلی هم که از اول فصل نمایش خوبی داشته است، چند بازی است که جایی در ترکیب استقلال ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر