بازدید 5990

لغزندگی جاده هراز 2کشته و2مجروح برجای گذاشت

بارش باران ولغزنده شدن سطح جاده هراز عصرشنبه برای تردد خودروهای عبوری حادثه ساز شد و در 2 سانحه، 2 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۷۶۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 06 January 2018

بارش باران ولغزنده شدن سطح جاده هراز عصرشنبه برای تردد خودروهای عبوری حادثه ساز شد و در 2 سانحه، 2 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا، رئیس مرکزفوریت های پزشکی اورژانس115 شهرستان آمل عصرشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در سانحه اول که در حدفاصل تونل لهاش درکیلومترحدود 35 جاده هراز رخ داد، خودروی نیسان به علت لغزنده بودن سطح جاده براثر بارش باران به کناره های کوه برخورد و راننده ان در دم کشته شد.
جواد رمضانی افزود: عصر شنبه در حادثه دیگری در کیلومتر 20 جاده هراز درمحدوده ' کلرد ' ، راننده سواری پراید به علت ناتوانی درمهار خودرو دچارلغزندگی و سانحه شد که یکی از 3 سرنشین این خودرو که همگی مسن بودند در دم کشته شد.
وی اضافه کرد که 2 سرنشین دیگر پراید مصدوم وتوسط تکنسین های اورژانس 115 آمل به بیمارستان 17 شهریور این شهر منتقل شدند.
رئیس مرکزفوریت های پزشکی اورژانس115 آمل، اظهارکرد که براثر ریخته شدن مواد نفتی ناشی از حجم بالای تردد خودروها در روزهای آفتابی و خشکی هوا درزمان اولیه بارش باران باعث لغزنده شدن غیرطبیعی سطح جاده و عدم کنترل خودرو توسط راننده در سرعت بالا می شود.
رمضانی به راننده های عبوری در جاده های بین شهری آمل توصیه کرد که با رعایت سرعت قانونی به خصوص زمان بارندگی از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری شود.
هواشناسی مازندران اعلام کرد که بارندگی از امروز ابتدا به صورت پراکنده از غرب مازندران آغاز می شود واین وضعیت تا بامداد روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار