بازدید 3399

گفتگوی نمایندگان وزیرکشور با مراجع

کد خبر: ۷۶۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰ 08 January 2018

نمایندگان وزیر کشور و ریاست شورای امنیت کشور امروز با سفر به قم با هدف ارائه گزارشی از حوادث اخیر، با تعدادی از علما و مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش مهر به نقل از استانداری قم، نمایندگان وزیر کشور و ریاست شورای امنیت کشور امروز یکشنبه با حضور در قم، با آیات عظام صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی و علوی گرگانی از علما و مراجع عظام تقلید و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران دیدار کردند.

علما و مراجع معظم تقلید در این دیدارها، طی سخنانی حفظ اتحاد و هوشیاری ملت را نیاز مبرم برهه کنونی برای عبور از موانع و بی‌اثر ساختن توطئه‌ها و دشمنی‌ها بر ضد نظام اسلامی عنوان و بر لزوم اهتمام جدی مسئولان به پیگیری و تحقق مطالبات و دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی مردم تأکید کردند.

قائم مقام وزیر کشور نیز در این دیدارها به نمایندگی از سوی اعضا طی سخنانی با ارائه گزارشی از وضعیت حوادث و اتفاقات اخیر کشور، اظهار کرد: این حوادث و ناآرامی‌ها به شکل بسیار مطلوبی توسط ناجا و دستگاه‌ها و نهادهای مسئول، مدیریت شد و اکنون آرامش کامل در کشور برقرار شده است.

سید حسین هاشمی با اشاره به طرح شعارهای ساختارشکنانه و هتک حرمت به مقدسات ملت از سوی عده‌ای قلیل در حوادث اخیر با سوء استفاده از مطالبات به حق مردم، تصریح کرد: دولت خود را موظف به برطرف کردن مشکلات و خواسته‌های قانونی و به حق مردم می‌داند و برای تحقق آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

قائم مقام وزیر کشور با قدردانی از توصیه‌های علما و مراجع معظم تقلید در آرام سازی جو عمومی کشور، همگرایی، وحدت و انسجام ملی را نیاز اصلی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم در پرتو همکاری، همدلی و همصدایی بیش از پیش ملت با مسئولان، مشکلات کشور مرتفع شده و نظام در مسیر توسعه و بالندگی قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها