بازدید 8540

لذت ثروت در زندگی پس‌ازمرگ در دنیای سرمایه‌گذاری

کد خبر: ۷۶۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 09 January 2018

پانزدهمین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری» ویژه صاحبان سرمایه و تجارت و علاقمندان به مباحث اقتصادی منتشر شد.

پانزدهمین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری» در 6 بخش شامل دنیای سرمایه، پرونده ویژه با موضوع "مسکن"، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها به چاپ رسید.

در بخش دنیای سرمایه مصاحبه‌هایی با غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه گزارش‌هایی با عناوینی مانند "رونق اقتصاد کشور با اصلاح نظام بانکی"، "کسب‌وکارهای اینترنتی نیازمند ساماندهی و اعتمادسازی"، "آیا ترازوی دخل‌وخرج ایرانیان با هم می‌خواند؟" و"تأثیر زلزله بر افزایش قیمت سهام" ارائه شده است.

بخش پرونده ویژه این شماره به «بازار خودرو» اختصاص داده شده که طی آن مصاحبه‌هایی با محمدجواد محمدی‌زاده، رییس هیات مدیره شرکت پاکرو قشم، محمدقلی یوسفی، عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی، حسین دلاور، کارشناس ارشد بازار خودرو و امیرحسن کاکایی، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت انجام شده و طی آن به مشکلات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش "بازار خودرو" پرداخته شده است.

بخش انرژی به مصاحبه با کریم مظاهری، استاد دانشگاه شریف به همراه گزارش‌هایی با عناوین "شرکت‌های خصوصی خارجی باید وارد ایران شوند، نه دولت‌ها"، "ایران در انتظار 33 میلیارد دلار درآمد نفتی" و "انقباض نفت دنیا، انبساط اقتصاد ایران" اختصاص داده شده که طی آن مشکلات صنعت انرژی کشور مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته‌اند.

بخش صنعت این شماره از "دنیای سرمایه‌گذاری" به مصاحبه‌هایی با کارآفرینان و کارشناسان مطرح اختصاص یافته است. در این شماره مصاحبه‌هایی با مهندس احمد خرم، وزیر اسبق راه و ترابری و رییس کنونی انجمن انبوه‌سازان مسکن کشور، مهدی آیتی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و کارشناس خبره مسکن، حبیب‌الله انصاری، دبیر کل انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران، مجید موافق قدیری، رییس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان، مقداد تکلو زاده، قائم‌مقام دبیر کل انجمن ملی خرمای ایران، ابوالفضل حجازی، مدیرعامل گروه صنعتی تندر شهاب و حسین برخدا، عضو هیات مدیره شرکت نقش تندیس آریا به همراه گزارشی از شرکت ایران‌خودرو با عنوان "گام مهم ایران‌خودرو در تحول خودروسازی کشور" به چاپ رسیده است.

مصاحبه با هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه یادداشتی از مرتضی فغانی، تحلیل‌گر اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان "حذف یارانه نقدی؛ تصمیمی انقلابی" به همراه گزارشی از روزهای سرنوشت‌ساز بودجه 97 با عنوان "رعایت بایدها و نبایدها در سند دخل‌وخرج کشور" ارائه شده است.

بخش خواندنی‌های پانزدهمین شماره دنیای سرمایه‌گذاری نیز به مصاحبه‌هایی با ناصر منصوری، کارآفرین و خیر مدرسه‌ساز با عنوان "لذت ثروت در زندگی پس از مرگ" و احمد حلت، مربی انگیزشی و مدیرمسئول مجله موفقیت با عنوان "تلاش و توکل دو بال پرنده زیبای موفقیت" اختصاص داده شده است.

از امروز پانزدهمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» در 92 صفحه با قیمت 10 هزار تومان بر روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی یا از طریق دیجیتال با ارسال کد 503 به شماره 3070757 در دسترس علاقمندان قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر