بازدید 16722
۶

خانه های پرمشتری در تهران

کد خبر: ۷۶۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 09 January 2018

در حال حاضر خانه های ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی بیشترین فروش را در شهر تهران دارند.

به گزارش ایسنا، در آذرماه سال ۱۳۹۶ توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب ارزش هر واحد حاکی از آن است که واحدهای مسکونی با ارزش ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان با اختصاص ۱۱ درصد، بیشترین سهم از معاملات را به خود اختصاص داده اند.

پس از آن واحدهای دارای ارزش ۲۰۰ تا ۲۵۰ و ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان هرکدام با اختصاص ۱۰.۱ و ۸.۹ درصد در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

در مجموع در این ماه حدود ۵۳.۴ درصد از معاملات به واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص داشته است.

بازار مسکن شهر تهران در حال حاضر با رونق نسبتا مناسبی در واحدهای میان متراژ مواجه شده است. در آذرماه امسال میانگین قیمت مسکن شهر تهران به ۵ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسید، معاملات نیز ۵۰ درصد و قیمت ۱۵ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش یافت. توزیع فراوانی تعداد معاملات حاکی از آن است واحدهای ۵۵ تا ۹۰ متر حدود ۵۰ درصد از خرید و فروش را به خود اختصاص می دهند ۳۵ درصد به واحدهای بالای ۹۰ متر و تنها ۱۵ درصد به واحدهای کمتر از ۵۵متر اختصاص دارد. این نمایه نشان می دهد که عمده خرید و فروش در بخش متوسط قیمت در مناطق غرب، شمال غرب، شرق و جنوب شرق تهران انجام می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
این خانه ها کجا هستند ما هم بخریم ؟
این همه کار می کنیم همش درجا می زنیم.
خوش بحالشون ما که نداریم بخریم.
ربطی به مقالتون نداره این نظر ولی چیبگم دیگه ...توی چهل متر آپارتمان که چند مترش بالکنه چند متر حمام چند متر دستشویی یک اتاق خواب شش متری با یه هال که فرش 12 متری توش جا نمیشه انتظار دارن آدم احساس کنه خوشبخته. دقیقا سلول انفرادی زندان چه فرقی با خونه های ما داره؟ میگم براتون: تو زندان شام و ناهار و صبحانه داده میشه توی خونه هیچی نیست بخوریم فقط روزی یک وعده شام میخوریم. توی خونه از صبح تا شب (برای امثال من که بیکاریم) خودتی و خودت و هیچ تفریح و دلمشغولی و کاری نداری بکنی جز اینترنت گردی ولی تو زندان انواع کلاس رایگان وجود داره انواع کارگاه رایگان وجود داره و کلی آدم دور و برته که میتونی از صبح تا شب باهاشون حرف بزنی و تنها نمونی. پس خونه های اینقدر کوچیک از زندان خیلی بدتره و جالب اینجاست این همه پول میدیم تا بریمتوی جایی که از زندان خیلی بدتره درصورتی که اونایی میرن زندان نه تنها پولی ندادن بابتش بلکه یه خلافی هم کردن و به نوعی جایزه حسابه براشون !!!
اخه عمده معاملات در شمال غر و شماله چطور 50 درصد خانه ها زیر 400 میلیونه . همش عدد سازی تا بگن مسکن از رکود در اومده
همین هم زیاده قیمت مسکن برای 10 سال در یک نوبت اضافه شد باید تا 10 سال ثابت بمونه
خانه 150 تا 200 میلیون تومانی خانه نیست لانه است !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار