بازدید 2516

گرانی سوخت لنج داران عامل خلل در حمل ونقل دریایی جنوب کشور

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بالا بودن قیمت سوخت مورد نیاز لنج داران انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۶۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 10 January 2018

 

عامر کعبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از بالا بودن قیمت سوخت مورد نیاز لنج داران گفت:نرخ سوخت لنج داران باربری سنتی بصورت هفتگی براساس فرمول قیمت ارز و نفت تعیین می شود.محاسبه نرخ سوخت به روش مذکور باعث ایجاد مشکلاتی در بخش حمل و نقل و دریایی شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:با توجه به مشکلات لنج داران و ملوانان بنادر ساحلی جنوب کشور در تامین سوخت با قیمت مناسب از جمله آبادان، اروندکنار و چوبده وزارت نفت بایستی در این زمینه راهکار مناسب ارائه کند.

شهرک های صنعتی شهرستان های آبادان و خرمشهر تقویت شوند

کعبی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: وزرای صنعت،معدن و تجارت،اقتصاد،جهادکشاورزی و روسای اتاق های بازرگانی،اصناف و تعاون و همچنین رئیس بانک مرکزی باید به ظرفیت های بالای منطقه آزاد اقتصادی اروند جهت صادرات به بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشور عراق توجه جدی داشته باشند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:شهرک های صنعتی در شهرستان های آبادان و خرمشهر با مشکلاتی روبرو هیتند که باید به این مشکلات رسیدگی جدی شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:برای رفع مشکل بیکاری باید اقدامات اساسی انجام شود که بطور بدیهی جذب سرمایه گذاران یکی از اولویت های اقتصادی محسوب می شود بنابراین جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در راستای اشتغالزایی باید تسهیل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان