بازدید 2284

کارگروه ویژه برای توسعه صنایع نفتی در هرمزگان تشکیل می شود

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی،گفت: برای نتیجه بخش بودن پیگیری ها کارگروه ویژه توسعه صنایع نفتی در هرمزگان تشکیل می شود.
کد خبر: ۷۶۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 10 January 2018

 

حسین هاشمی تختی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون انرژی از پروژه های صنعتی و عمرانی هرمزگان بیان داشت: طی دو ماه اخیر سه کمیسیون های برنامه و بودجه، صنایع و انرژی جهت بازدید از ظرفیت ها و پتانسیلهای اقتصادی، صنعتی و بندری به استان هرمزگان سفر کرده اند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: کارگروه توسعه صنایع نفتی هرمزگان با عضویت کمیسیون های عمران ، انرژی ، صنایع، برنامه و بودجه و اقتصاد تشکیل می شود. اعضای کمیسیون های۵گانه این کارگروه برای عملیاتی شدن ظرفیت های استان از قبیل صنایع نفت، کشتی سازی، توسعه بنادر و دریانوردی، سوخت رسانی به کشتی ها(بانکریگ) پیگیری می کنند.

وی تصریح کرد : ۸۰ درصد سوختی که اماراتی ها در فجیره بانکرینگ می کنند متعلق به ایران است اما جمهوری اسلامی سهمی از این بازار نداریم.

به گزارش مهر، این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: باید در همکاری میان کمیسیونی به مصوبه ای الزام آور در این زمینه دست یافت تا این صنعت رونق گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر