بازدید 4128
موسوی در تشریح نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با وزیر نیرو:

کارگروه ملی احیای زاینده‌رود تشکیل می‎‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان از تشکیل کارگروه ملی احیای زاینده‌رود خبر داد و گفت: با قول مساعد وزیر نیرو و با حضور بخش خصوصی نهایتا تا دو سال آینده از پروژه مهم تونل سد سوم کوهرنگ بهره‌برداری شود.
کد خبر: ۷۶۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 10 January 2018

 

سید‌ناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امشب (سه‌شنبه 19 دی‌ماه) مجمع نمایندگان استان اصفهان با وزیر نیرو، گفت: در این نشست مشکلات کمبود آب در استان اصفهان در بخش‌های آشامیدنی، کشاورزی و صنعتی از زبان نمایندگان مطرح شد که این کمبود آب در استان در حال تبدیل به یک چالش است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به برگزاری نشست‌هایی با معاون اول رییس جمهور و وزیر سابق نیرو، افزود: در این نشست در راستای جلسات قبلی مقرر شد کارگروه ملی احیای زاینده رود و رسیدگی به مشکلات آب شرب و کشاورزی استان اصفهان تشکیل شود و این مهم با پیشنهاد نمایندگان و پذیرش وزیر نیرو مورد اجماع قرارگرفت.

وی ادامه داد: وزارت نیرو برای حل بحران آب در استان‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های جدی دارد که این برنامه‌ها در جلسات شورای عالی آب و در نشست با رئیس جمهور نیز پیگیری و مطرح شده است که امیدواریم مشکلات آب در استان‌هایی که با چالش مواجه هستند با برنامه‌های وزارت نیرو حل و فصل شود.

موسوی‌لارگانی اضافه کرد: در این نشست همچنین مطرح شد که بخش خصوصی آمادگی دارد که سد تونل سوم کوهرنگ را که در حال حاضر احداث آن به دلایلی متوقف است را به عهده گیرد؛ چنانچه روند ساخت این سد با بودجه‌هایی که دولت به صورت قطره‌چکانی برای پیشبرد پروژه در نظر می‌گیرد، ادامه یابد ساخت این پروژه سال‌ها ادامه خواهد داشت و به نتیجه نخواهد رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ساخت سد تونل سوم کهرنگ را خواست آحاد مردم استان اصفهان و یکی از ضرورت‌های آبی استان دانست و گفت: با توجه به قول مساعد وزیر نیرو در نشست امروز امیدواریم این پروژه با حضور بخش خصوصی فعال شود و نهایتا ظرف دو سال آینده از این سد به بهره‌برداری برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان