بازدید 2792

مردم یقین داشته باشند اگر خطایی نکرده‌اند مورد بازجویی قرار نمی‌گیرند

کد خبر: ۷۶۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 10 January 2018

 

یک نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان این‌که اعتماد مردم به نظام یکی از مسائل مهم است،گفت: دستگاه‌های امنیتی- انتظامی جزو مردم بوده و جدای از ملت نیستند اگر کاری انجام می‌دهند برای امنیت کشور است.

محمد قمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس قانون اعتراض اشکالی ندارد اما اخلال و اغتشاش در هر نظامی محکوم است، در رابطه با اتفاقات اخیر نیز تعدادی از افراد بدون این که مشخص شود دانشجو یا دانش آموز هستند توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شدند و پس از این که مشخص شد این‌ها دانشجو یا دانش آموز هستند، آزاد شدند.

وی تصریح کرد: اما در این میان افرادی هم بودند که اموال مردم خسارت زده و موجب خسران به مردم و بیت المال شدند،‌ بنابراین در هر نظامی اینگونه است که هر کسی اغتشاش کند و به بیت المال و مردم خسارت بزند باید غرامت بپردازد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین بیان کرد: بنابراین تعداد زیادی از افرادی که بازداشت شده بودند ، آزاد شدند و در مورد سایر افراد نیز بررسی‌ها در حال انجام است و به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس افزود: در واقع این افراد مجرم نیستند، مگر کسانی که ثابت شود به اموال عمومی خسارت وارد کرده‌اند.

این عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به این‌که اعتماد مردم به نظام یکی از مسائل مهمی است که باید همواره وجود داشته باشد، اظهار کرد: مردم یقین داشته باشند اگر مجرم نیستند و خطایی نکردند مورد بازجویی قرار نمی‌گیرند و همان‌طور که دیدیم دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تعداد زیادی از کسانی که بازداشت شده بودند را آزاد کردند.

قمی در پایان ابراز کرد: دستگاه‌های امنیتی-انتظامی هم جزو مردم هستند، جدای از ملت نیستند و اگر کاری انجام می‌دهند برای امنیت کشور است لذا همین اقدام آن‌ها در آزاد کردن بازداشتی‌ها نشان می‌دهد با مردم مشکلی ندارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار