بازدید 6063

روایت آقازاده از تشریح نقش اربیل در حوادث اخیر

کد خبر: ۷۶۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷ 10 January 2018

مهندس غلامرضا آقازاده عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص طراحی عملیات آشوب در خارج از مرزهای کشور گفت:در جلسه اخیر مجمع، نماینده نهادهای امنیتی کشور گزارش مبسوطی از برگزاری نشست مشترک برای طراحی عملیات موسوم به "همگرایی نتیجه بخش" ارائه کرد. در این گزارش به نقش مشترک دشمنان انقلاب اسلامی ایران از جمله آمریکا، اسراییل، عربستان، منافقین، سلطنت طلب ها و با حضور افرادی از رژیم بعث و کردستان عراق اشاره شده بود.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشیص مصلحت نظام،ایشان با بیان گوشه ای از گزارش های نهادهای امنیتی گفت: براساس آنچه مسئولان امنیتی گزارش دادند، دشمنان در این عملیات بنا داشتند طبق زمان بندی، از خواسته های اقتصادی و سایر مطالبات عمومی مردم، بستری برای ایجاد آشوب و درگیری در کشور فراهم کنند که اضلاع مختلف این سناریو هریک نقشی را بر عهده گرفته بودند.

مهندس آقازاده ضمن تاکید بر آنچه که از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری بیان شده بود، جمع بندی نظر مجمع را وحدت همه­ ی عناصر داخلی نظام و تلاش برای رفع مشکلات مردم عزیز اعلام کرد.

وی افزود: همان گونه که دبیر محترم مجمع در نشست خبری گزارش دادند، اعضای مجمع بر تفکیک صف مردم عزیز و معترضان به نابسامانی های موجود در عرصه های اقتصادی و ... از دشمنان و عناصر وابسته به آنان تاکید کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان