بازدید 3148

علی کریمی از پیکان جلالی یک امتیاز بیرون کشید

کد خبر: ۷۶۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 11 January 2018

تساوی بدون گل نتیجه‌ای رضایتبخش برای علی کریمی و شاگردانش در بازی خارج از خانه بود که از ابتدا با همین تفکر به استادیوم شهدای قدس کرج آمده بودند هر چند ورزشگاه در سیطره رشتی ها بود.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید جلالی در هشتمین بازی پیاپی هم در کسب پیروزی ناکام ماند تا بعد از هفت پیروزی پیاپی اکنون در متفاوت‌ترین وضعیت خود باشد و خطر را بیش از همیشه روی نیمکت خود احساس کند. در سمت مقابل هم علی کریمی و شاگردانش که علیرغم کمبود بازیکن تاثیرگذار و با روحیه‌ای متزلزل با توجه به شکست خانگی در هفته‌ای گذشته اینبار برای تک امتیاز این بازی خارج از خانه در زمین حاضر شده بودند به خواسته خود دست یافتند.

 مجید جلالی برای عبور از هفتمین بازی بدون پیروزی خود چشم به پیروزی مقابل سپیدرود داشت و بر این اساس با توجه به شرایط حریف توانست بیشتر دقایق بازی را در دست بگیرد اما دفاعرچند لایه سرخپوشان و استراتژی آنها روی ضد حملات باعث شد تا سرمربی پیکان از دستیابی به هدف خود در نیمه اول دور شود و باز هم در فاز تهاجمی ناکام بمانند.سپیدرود که بعد از شکست خانگی مقابل گسترش فولاد امیدوار به جبران آن در استادیوم شهدای قدس و مقابل پیکان بود به خوبی توانست ضعف حریف را در قلب دفاعی نشانه بگیرد و چند بار فرصت مناسبی ایجاد کرد که با پوشش مناسب احمدی درون دروازه از رسیدن به گل ناکام ماندند.
 حضور پررنگ هوادار سپیدرود در استادیوم خانگی حریف نشان داد آنها همچنان نسبت به تیم و بقای آن کاملا امیدوار هستند. کریمی که نیم فصل اول روی نیمکت نفت به مجید جلالی باخته بود اینبار توانست تک امتیاز حساسی را از آن خود کند و امیدوار به ادامه بازی‌ها باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار