بازدید 12122
۲

استنکاف معاون کلانتری از تودیع پروانه وکالتش

کد خبر: ۷۶۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 11 January 2018

در حالی که وکلا باید به محض انتصاب در پست‌های دولتی پروانه وکالتشان را به کانون وکلا تودیع کنند اما کریم شافعی معاون عیسی کلانتری از این کار سرباز زده است.

به گزارش فارس، عیسی کلانتری پس از انتخاب به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست دست به تغییر و تحول در میان مدیران خود در سازمان تحت امرش زد.

وی در یکی از همین تغییرات در حکمی، کریم شافعی را به سمت معاون توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس این سازمان منصوب کرد.

اما کریم شافعی کیست؟

کریم شافعی متولد 1340 در شهر مرند، وکیل پایه یک دادگستری مرکز و دارای مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد مدیریت است.

وی نماینده دوره سوم و هفتم مردم مرند در مجلس شورای اسلامی، نماینده نخست وزیر در وزارت کشور، معاون فرمانداری تهران، مشاور دبیر کل سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مشاور حقوقی و امور بین الملل وزیر کشاورزی، رئیس سازمان امور اراضی کشور، مشاور حقوقی شهردار تهران و عضو مجامع عمومی بانک های کشور از جمله مسئولیت های مهم کریم شافعی در گذشته بوده است.

در میان مشاغل و سمت‌هایی که کریم شافعی برعهده داشته اما یک سمت دیگر هم به چشم می‌خورد که انتصاب وی را به عنوان معاون سازمان مسئله دار می‌کند.

شافعی وکیل پایه یک دادگستری است و پروانه وکالت وی تا 30 آبان 98 اعتبار دارد از این رو وی یا باید قید وکالت را بزند و پروانه خود را تقدیم کانون وکلا کند یا باید قید معاونت سازمان را برای مدتی بزند.

بنابراین کریم شافعی با قید فوریت پس از انتصاب به سمت معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست منصوب شود باید پروانه وکالتش را به کانون وکلا تودیع می کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اون تودیع نکنه شما نمیتونی باطلش کنی؟
چرا تعجب میکنید ..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار