بازدید 4904
۱

گل‌محمدی:باختیم چون برایم گزینه جانشینی درنظرگرفتند!

گزینه جانشینی من در یکی دو هفته زیاد مطرح شده است و همین تمرکز را از ما گرفت چون تحت فشار بودیم. این فشار با بازیکن هم انتقال داده می‌شود.
کد خبر: ۷۶۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 12 January 2018

سرمربی تراکتورسازی بعد از شکست گفت: امروز استرس برد داشتیم و روی غافلگیری گل خوردیم.

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از باخت تیمش مقابل نفت گفت: شکست تلخی بود. در این بازی‌ها که حریف ۱۰نفره دفاع می‌کند باید از موقعیت‌ها استفاده کرد. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. امروز استرس برد داشتیم و فشار زیادی هم آوردیم اما در یک غافلیگری گل خوردیم.همین‌جا از هواداران عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم تراکتورسازی در ادامه راه امتیازها را جبران کند.

گل‌محمدی در مورد جو سکوها و شعارهای هواداران تراکتورسازی بیان کرد: گزینه جانشینی من در یکی دو هفته زیاد مطرح شده است و همین تمرکز را از ما گرفت چون تحت فشار بودیم. این فشار با بازیکن هم انتقال داده می‌شود. درباره شکست امروز نمی‌توان زیاد صحبت کرد. بازی را باختیم و بسیار تلخ بود.

سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت:من مربی حرفه‌ای هستم و با باشگاه قرارداد دارم. نطر باشگاه مهم است. هر تصمیمی بگیرند تابع هستیم. فوتبال همین است. یک روز تشویق و یک روز توهین می‌کنند. این مسائل در دنیای مربیگری وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
البته بیشتر در ایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار